![]() |
wiet+hasj illegaal?
ik hoorde net dat het kabinet van plan was de wiet te checken naar sterkte en als het veel sterker is geworden dat het dan verboden wordt ofzo...
(mjah het is sochtens en ik ben brak jah...) maar wtf mogen ze dat zomaar doen? en als ze dat gaan doen, moeten er natuurlijk wel rellen komen :p naja iig het is fucked als t verboden wordt |
hehe dat zou wel ff vrij genaaid worden
duwen ze ons even allemaal in het criminele circuit |
komt er toch niet meer door. Dan heeft Nederland ineens een miljoen (draaideur-)criminelen erbij...
|
"It's too late for me, my son"
Zeg ik dan, terwijl we balkenende een bemoedigend schouderklopje geven. |
Ja, dus iedereen allemaal links stemmen bij de volgende verkiezingen!!!!!!! Dat is de enige redding!!!! Anders wordt het gewoon echt verboden. Die Balkenende en Zalm willen dat Nederland een Amerikaanse provincie wordt. Dusseh SP, Groen Links of desnoods PvdA!!!!! Anders wordt onze vaderlands trots verboden... gedoogbeleid enzo... :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Enne.... verander de titel even in "illegaal", je heb een typo gemaakt (of je weet gewoon niet hoe je t schrijf). :p |
nu.nl:
Hasj en wiet mogelijk harddrugs Uitgegeven: 6 april 2004 08:49 Laatst gewijzigd: 6 april 2004 09:51 AMSTERDAM - Softdrugs als nederwiet en hasj komen mogelijk op de lijst van verboden middelen. Dat blijkt uit een zogenoemde cannabisbrief, die vrijdag in het kabinet wordt besproken. Dit meldt de NOS. Het THC -gehalte (Tetrahydrocannabinol) in hasj en nederwiet is in de loop der jaren zo hoog geworden dat die middelen intussen kan worden beschouwd als harddrugs, aldus het Trimbos-instituut. Staatssecretaris Ross (Volksgezondheid) waarschuwde vorig jaar nog voor angst- en paniekaanvallen bij onervaren wietrokers. |
Citaat:
|
Citaat:
amen naja ik ga weer verder chillebn |
WAAAH!
Wat een stelletje... Als ze nou echt zo moraal-ridderig willen zijn waarom verbieden ze dan niet alles? Koffie, peuken, alcohol, herbals, medicijnen, chocola, suiker jah suiker dat is toch een smerig goedje... jammer genoeg zijn we er al een meer dan een halve eeuw totaal hooked aan, en denk ik dat veel van onze hedendaagse welvaarts stoornissen/aandoeningen/ziekten/gezwellen e.d. in dit straatje hun oorzaak vinden... Anyway, wat als die nederwiet zo sterk is? BOEIE! Rook je toch minder? Krijg je ook minder kankerverwekkende stoffen binnen. +het zou echt hoerig zijn voor het toerisme +400.000 criminelen erbij (regelmatige rokers) En dan is er pas echt een springplank ontstaan naar hard-drugs! Als XTC beter verkrijgbaar word dan wiet? Of wat dan ook... De regeringen van vandaag zijn te fokking liberaal, en dan heb ik het over hun doen en laten... niet over onze vrijheid... SCHOFTEN SCHOFTEN! |
wat een stelletje ongelooflijke domme losers. hoe durven ze. Wij hebben het beste beleid ter wereld. Hierdoor word nederland terug naar de 18e eeuw geschopt. Ons beleid roeleert. Wij hebben de minste criminelen ter wereld. Nederland is fijn. Maar als die klootzakken alles gaan veranderen dan word nederland een kloteland. Soms is verandering helemaal niet goed. Je moet niet veranderen om te veranderen maar om te verbeteren.
|
huppa weer een demonstratie meer dan
|
Citaat:
Citaat:
|
massaal naar legalize toe dus :D
|
Citaat:
|
flink genaaid... (n)
|
het verbieden heeft geen nut. kijk naar de andere soorten harddrugs. gebruikt en verkocht worden ze toch wel. daar is geen wet voor nodig. alleen kun je er dan niet meer op toezien en dat kan nu wel nog enigzins. thc gehalte verlagen is al helemaal dom want dan gaan de mensen zelf expirimenteren om het gehalte weer omhoog te krijgen en wie weet wat er dan van rotzooi in komt. ze zullen toch op zoek moeten gaan naar een andere oplossing....
greetz me |
thc gehalte boeit toch niet. doe mij maar overal puur sativa..
|
Citaat:
hard drugs ook, dan haal je 't uit het criminele circuit, haal je het appeal er voor 'n deel af, schoner spul, minder risicos. (y) |
Ik stem wat ik zelf wil... geen propagandistische toestanden hier aub... het leven bestaat wel uit meer dan blowen alleen, daarvoor ga ik echt niet op een partij stemmen die voor rest gewoon zuigt.
en pvda moesten ze helemaal schoppen. Bah mijn hele dag verpest door politiek gezwets alweer. |
Citaat:
:rolleyes: ;) :p |
Citaat:
|
tof man, de essentie van het gedoogbeleid de rug toe keren! (y)
|
in ieder geval is het een zwaar kut besluit van het kabinet
ik hoop eigenlijk wel dat er dan rellen onstaan kunnen we lachen |
Citaat:
je dag verpest?? nou dan is die dag nooit veel geweest... als het door zoiets kleins verpest kan worden... anyway ik heb er eentje weggehaald die laatste met die vlag was wel een beetje stom misschien (maar niet zo stom dat iemand ze dag derdoor kan verpest worden) :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
^Whut, helemaal naar Nijmegen :eek:
Maaruh nou reageer je op een post die ik net weghaal, want uh ik zat opeens te denken volgens mij heb ik alles verkeerd gelezen. OF niet? |
Nouja ik post gewoon wat ik net poste en toen weer weghaalde. En als het niet klopt, dan mot je het maar ff zeggen. Want ik ben ff de weg kwijt. ofzo.
-------------------------------------------------------------------------------- Mja opzich wel minder, maarja we gaan natuurlijk niet overdrijven. Als ik het goed begrijp willen ze alleen de wietjes en hashjes met een te hoog percentage THC uit de shops halen. Mja, white widow, mea en al die shit die veel mensen roken blijven dus gewoon. En als je per se zo'n uber hoog percentage wil, er zijn nog steeds genoeg straatdealers/dudes met eigen kweek die goeie, sterke shit hebben. Bedoel de shops kopen die sterke shit toch ook bij één of andere kweker. Dus ja, opzich wel schraal, maar een onwijze ramp is het niet. Ik vind het eerder kut dat ik niet über ephedra's heb kunnen inslaan, vanwege geld- en tijdgebrek . dat dus |
ik heb nog maar 1 ephedraatje :( maar als de overheid wiet gaat verbieden daar schiet nederland nx mee op. Als het straks serieus wordt en ze gan wetten aan nemen dan ga ik de straat op :evil:
|
de barricades op! ;)
|
"die goede ouwetijd"
he chaos? ;) |
ghehe :D
|
Whaha vet dom, komt het net weer op het nieuws, dat wiet en hash tegenwoordig net een hard drugs is enzo.
Hoor je me mutti vet minachtend: "je bent dus nu een hard drugs gebruiker". :s Hoe bedoel je trieste reactie. |
Citaat:
Maar voordat iedereen gelijk begint te schreeuwen (al is het daar een beetje te laat voor :D), alleen de sterkste soorten worden misschien verboden omdat volgens de regering het thc gehalte de spuigaten uit loopt :nono: . Maar die zijn ws. wel het populairst:p |
oooow zie mij.. voor 50 euri naar zuidamerika.. mn aars vol laten stoppen, terug naar nederland.. daar aangekomen anaal gevingerd worden.. ow tis gevonden.. goed kut.. mwa t wordt dr uitgehaald en uhm.. khoef de bak niet eens in?
maar wel wiet en hasj illegaal maken? beetje jammer he.. |
Citaat:
^:D |
vet man, JP zijn normen en waarden :D
|
Voor zover ik dit lees gaat het over nederwiet, en dat betekend dus niet dat wiet en hasj totaal verboden word, nederwiet is een soort wiet met een heel hoog THC gehalte wat gevaarlijk kan zijn. Er zijn meer soorten hasj en wiet die nu ook gedoogd worden en volgens mij gedoogd blijven.
|
Ja, geweldig. Trimbos instituut... Die mensen lopen al jaaaaren te zeiken dat het slecht is en foei dit en nee dat... Maar de helft van wat ze roepen is gebaseerd op wat ze denken, en niet op wat ze weten.
Ik denk dat er eerst een flink onderzoek gedaan moet worden dan, ook naar de uiteindelijke effecten van verhoging van het THC-gehalte, en DAN mag er pas iets mee gedaan worden. En stel dat het verboden zou worden, dan zijn wij in deze geniale bureaucratie nog wel een paar jaartjes bezig voor er echt iets aan gedaan kan worden ;) |
het is nu ook weer op het nieuws.. tja, het was te verwachten met deze regering :o
Het is natuurlijk wel zo dat de hoeveelheid THC groter is, nou ja, dan maar demonstreren |
Gewoon een thc beperking van 10% erop leggen, probleem opgelost (y)
|
Citaat:
|
Als we nou allemaal demonstratief op dat plein white widow gaan roken. mss helpt het. :D
|
Citaat:
|
Echt belachelijk om dit te gaan verbieden, verbied dan ook maar meteen alcohol.. Het heeft naar mijn weten bijna alleen maar nadelen, denk aan al die lui die werken in coffeeshops, toeristenshops. Alles draait om wiet, ons nederwiet behoort in het rijtje van tulpen molens en klompen.. Het illegaliseren heeft geen of alleen negatief effect op het rookgedrag (kijk naar frankrijk engeland etc).
|
ik houd het kort..
bullshit :/ |
I agree (y)
|
Gelukkig zijn ze erop terug gekomen! in het kader van 'dan kunnen we er geen overzicht over houden' blijft het het gedoogd... Vaagheid..
Enniewaj, het is sowieso onmogelijk zo'n beleid terug te voeren, dunkt mij.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11. |