![]() |
Wat gaan we zien deze zomer?
April doet wat ie wil, maar vanaf Mei is het weer allemaal rozengeur en rijstenbrij. Het mooie weer komt er aan, en wat gaan we allemaal op straat zien?
Wat voor schoenen, welke broeken, wat voor shirtjes en wat voor accessoires gaan we dragen. Zijn er dingen die je ergens gezien hebt en die je voor de zomer wilt aanschaffen? Of zijn er misschien dingen die je hebt gezien bij andere mensen waarvan je dacht: "Dat gaan we meer zien over een paar maanden"? Plaats plaatjes en/of foto's van items en kledingstukken en schoenen om te laten zien wat je denkt te gaan zien of dragen in de zomer. Kom maar op Bertbart, James Brown, Bobby James & Co :) |
bandshirts, afgeknipte legerbroeken en kisten, dat is mijn zomermode
|
Felle kleurtjes, bloemenprints, zwierige stoffen. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Frisse maar niet te frisse kleuren.
En ja legergroen \M/ |
Voor de vrouwtjes:
-Wijde lichte spijkerbroeken, nog steeds laag op de heupen -Hemdjes met kanten randjes -Niet zulke opzichtige sieraden zoals vorige zomer, en ook niet alles hoeft helemaal te matchen -Brede leren riemen -Vintage t-shirts (nee niet die wannebe's bij h&m) -Slippers -Rokjes tot knielengte, ik denk niet weer van spijkerstof -Ballerina's -Vintage sneakers -Veel buikrandjes en decollete's, en weinig benen -Knielange jurkjes met pumps -Groen |
Citaat:
Dat bedoelde ik. |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Hawaishirts \m/
|
Baggy broeken (strak is passé), shirtjes met statements a la targstique en strip/disney figuurtjes (Mickey is hot ;) ), slippers, accesoires mogen grooot (brede riemen,grote zonnebrillen, horloges kettingen ed), afro haar (zie o.a. de ads van de H&M), en waarschynlyk veel fladderige bloemen jurkjes e.d. ( :nono: )..
|
Citaat:
Komen er nog plaatjes en foto's trouwens? |
mash caps zijn voor truckers en normaal fans.
|
Citaat:
|
Ik denk AC/DC shirtjes, als je tenminste bij Noé of Bobby woont... nou ja, er moet eerst post komen voor Bobby :(
Bobby, hoe wil jij je wortel model keurig om je schoenen laten bengelen ;)? Ik ga voor de old skool sneak's, enigzins losse broek met natuurlijk groen shirt.. , iig niet meer die snelle jelle breezerlook die de vorige jaren het straatbeeld domineerde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic mijn zomermode: bandshirts zonder mouwen, natuurlijk zoals altijd de oude vertrouwde ska vans, afgeknipte broeken en ik wil nog n spijkerjasje gaan bewerken, door de mouwen er af te hakken en er wat schilderingen en patches op te maken, tot zomerjas (y) |
Citaat:
|
Citaat:
witte oldschool schoenen. baggy broeken. |
Citaat:
|
Citaat:
James Brown en Bobby James zijn dezelfde daaahling! |
Haha, *schaam* .. Ennnnnn we gaan gewoon weer verder! :bloos:
|
Citaat:
nou dan is t goed hoor :p |
Ik denk, dat we ook nog redelijk wat Von Dutch gaan zien, aangezien ze het bij Spoiled in April gaan verkopen, en daar koopt ook een bepaald soort mensen :rolleyes:
|
mijn zomermode word heel makkelijk;
mouwloze bandshirts, die ik toch 't hele jaar door draag. m'n ska vans, afgeknipte en verragde spijkerbroeken, en m'n d.i.y. spijkerjack met buttons, patches, spikes en grote rugschildering: "de monarchie, die mot ik nie." (r'dam de gekste ;).) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop iig géén puntschoenen!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ohja volgens mij gaan de hemdjes het helemaal doen voor mij. |
Ik hou het gewoon bij de stijl die ik altijd al heb gedragen. Geen hip gedoe voor mij.
|
Citaat:
|
felgekleurde kousjes/panties met daaronder heerlijk gekleurde pumps of andere open schoentjes (y)
|
Groen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed even ontopic..miss heb ik het fout geformuleerd..Fout strak is passe..en daarmee doel ik op die zogenaamd stoere meisjes met hun strakke lelyk zittende broekjes met goedkope puntlaarsjes erover... :nono: |
Citaat:
|
Ik wil deze zomer halfnaakte hunks of burning love zien (y)
|
Citaat:
ik wil ook, ingesmeerd met babyolie rrrr. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zomer nieuws van de modeshows in Parijs, Milaan en New York:
hoge hakken en overvleodig veel bloot, de vrouw in het mannen pak. de voorjaars mode laar een weelde aan bloemen zien. Groot klein, geborduurd of bijna abstract in zwart wit. |
(Wat langere) rokjes en lage vale spijkerbroeken.
Simpele hemdjes en shirtjes in 1 kleur. Teenslippers, ballerina's, open schoentjes, ronde neuzen. Kleur (Roze, groen, turqoise) meer in de assecoires, kleding meer in simpele kleuren. En riemen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |