![]() |
Herwaarderings topic KoRn - KoRn
Sja lekker van de gelegenheid gebruik maken:)
allen brand los. |
Ik zou hierbij graag de groeten willen doen aan mijn achternichtje.
|
Citaat:
|
At least I'm trying :(
|
korn smorn eekhorn
|
Korn Korn was voor mij een van de eerste kennismakingen met metal (in 96 meen ik me te herinneren).
Wat me vooral greep was die emotie van die cd. DIe oprechte woede gecombineerd met laaggestemde gitaren die een bepaalde sfeerbeelden oproepen. maar vooral was ik onder de indruk van Jonathan davis zangwerk en teksten. emotie en muziek kon samen! (gelijk met deftones dan). Absoluut een van mijn favoriete cd's, al dig ik ze nu absoluut niet meer, vind ik dit een behoorlijke klassieker. het begin van de nu-metal. |
Citaat:
(y) Kijk aan de 1e persoon met een oprechte mening is binnen. |
ball tongue
\m/ vette shit gewoon....(y) |
Citaat:
|
Citaat:
korn korn was trouwens wel okay, voor een band die zichzelf nu eindeloos herhaald en enorm vadsig is geworden. |
mickeymo, gefeliciteerd, wat trakteer je?
|
Ik vond Blind nog wel n doop nummer maar verder heeft de cd niet echt super veel indruk op me gemaakt
|
Citaat:
Mja wat ik zelf van het album vind is superplaat alleen vind ik het niet zoals velen zeggen de beste oid het is een vet begin. |
:D
ach ja ik heb een korte periode naar korn geluisterd, heb ze wel in ahoy gezien maar tegen die tijd vond ik er al geen fuck meer aan. |
vond het altijd al een fijn album, alleen staat ie nu onder het stof,....
net als de rest van mijn kamer trouwens. even stoffen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
op mijn 9de luisterde ik er niet intensief naar, vond eigenlijk de muziek vet, net als toen ik 4 was naar GNR zat te luisteren begreep ik ook geen snars van de lyrics. Maar ik heb de korn cd de jaren daarna ook nog vaak gehoort en dan wel intensief. |
Misschien dat je door een oudere broer oid iets heb meegepikt.. maar meerook niet, het was niet vanuit het eigen initiatief..
|
Citaat:
op die leeftijd valt er nog weinig te ontdekken, je hebt immers nog geen internet... maar een aantal vrienden van mij zaten in groep 8 al aan de sepultura en madball. En je raadt het al...dankzij een oudere broer. |
Citaat:
|
Citaat:
groep 8 ja (y) |
Citaat:
|
Citaat:
dat is waar. |
haha, toen ik 9 was was ik nog fan van de spice girls :bloos: schaam schaam
daarna ging ik van wat meer "hardere" muziek houden zoals the offspring.. en dat kwam voornamelijk door mijn zus |
kheb eigenlijk nooit iets met korn gehad :)
|
Citaat:
:evil: |
Citaat:
|
ik vind korn net zo cool vet gaaf chill relaxed als linkin park en mudvayne en andere bands uit dat genre.
vooral als ik lekker kan headbangen op die hardrockmetal met mijn bacardi breezers in de aanslag. word. |
ik blijf erbij dat dit een van de weinige nu-metalcd's die lang blijft hangen en kwa originaliteit ver boven de rest uitsteekt
|
Citaat:
dit is nog een jochie. xjezusx zei ooit 'ze zijn onwetend' ik denk dat hij jou daarmee bedoelde. |
Citaat:
Word. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
korn is niet zo mijn ding
maar live zijn ze wel te pruimen maar wist je dat ze altijd voor een optrede (iig de zanger) flink kotsen?? |
Citaat:
|
Sorry maar dta verdienen ze echt niet, korn sucks!!!
|
Ik ga weer eens mee met Lepra.
En dat begin ik eng te vinden. Blind is een cool nummer, verder kon de cd me niet zo boeien/nooit echt heel erg goed naar geluisterd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mensen met een x voor en achter hun naam mogen helemaal niet breezers drinken! zit alcohol in joh! tssk! dan ben je wel een beetje fake hoor :( (n) |
Citaat:
|
nooit de big deal rond Korn - korn gesnapt.
een paar nummers zijn ok I guess, maar vind dat heel album boring as shit. en emotie,...tjah, buiten daddy, een hoop gejank om niets. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |