![]() |
Net 5 detectives
Volgens mij ben ik echt de enigste die hier naar kijkt.
Als dat niet zo is: wat is jullie mening hierover en waarom. Om te beginnen: Ik vind het best interessant om naar te kijken. |
Ik vind het wel geinig om te zien, maar het commentaar... dat Nederlandse dus... daar word ik op den duur echt gek van. Vaak echt heel slecht.
Ze herhaalt alles 6 keer, halverwege vat ze alles weer eens samen en dan nog eens... pfff... Discovery heeft sommige afleveringen ook uitgezonden, maar dan gewoon in het engels, zoals het origineel dus. Die zijn net iets leuker. |
Ik kijk het ook weleens. Ik vind het wel interessant, vooral doordat ze echt ingaan op dat forensische onderzoek enzo en dat vind ik altijd leuk. (net zoals in CSI) :)
|
Tegenwoordig hebben ze van die multiple choice vragen erbij - vreselijk. Zo'n kleuterjuf toontje 'wie heeft het gedaan?'
Argh. :s |
Citaat:
|
ik kijk ook bijna altijd maar de meeste heb ik al gezien
vind het wel leuk ben fan van CSI :D |
ik vind het wel een goed programma. ze laten alles zien. en van die stem word ik juist rustig van... of geef ik nu toe gek te zijn :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: ???
greetz me |
Ja, die vragen tussendoor zijn soms wel frustrerend ja. Maar soms vind ik het wel handig dat ze alles gewoon nog even samenvatten.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08. |