![]() |
Voor welke TV-serie/programma blijf jij echt wel thuis???
Ik blijf dus echt thuis voor: Peking Express en De Erfenis. Vooral de Erfenis is zoooooo cool :D
Ook Bobo's in the Bush vind ik geweldig om te zien. Verder bleef ik eerst thuis(of nam het op) Gilmore Girls, Expeditie Robinson en 7th Heaven, mja helaas is dat afgelopen. :( Ik ben benieuwd waar jullie echt thuis voor blijven......... |
Nergens meer voor.. die dagen zijn voorbij.
|
pff alweer zo'n topic?
mja anyway, ik blijf thuis voor (of neem op als ik niet thuis ben): Charmed, Buffy, Gilmore Girls, Dead Like Me, As the World Turns, Once and Again, Xena enz enz. kijk in t topic voor dingen die je echt graag kijkt op tv, als je het echt wilt weten, daar staat m'n hele lijst ;) |
gtst, paradise hotel, tv makelaar, expeditie robinson, peking express, temptaion island en nog wel meer.
man ik wordt gek van dit soort topics :s |
Nergens voor. Ik stel de video in, of ik mis het. Ik vind het niet meer zo erg om iets te missen (tenzij ik het moet missen omdat ik iets stom moet doen, maar als het iets leuks is maakt het me niets uit).
|
Ik blijf niet thuis voor een programma. Wel zijn er series die ik niet wil missen en als ik het niet vergeet opneem. Dat zijn dan: ER, The O.C., Charmed, Everwood, Gilmore Girls (de nieuwe afleveringen, de oude die kijk ik meestal, of ik mis ze) Idols en Paradise Hotel neem ik meestal ook op. (Ja, ik weet dat het een heel dom programma is, maar als je het eenmaal volgt wil je ook weten wie er wint :o ) Dat was het wel zo ongeveer volgensmij.
|
Medicopter 117 en ER :D
|
Nergens voor :) Peking Express mis ik liever niet, maar dat wordt ook altijd nog herhaald.
|
eigenlijk nergens voor. Alles wat ik graag wil zien of volg neem ik op.
|
E.r.
|
- Wie is de Mol?
- Expeditie Robinson - Missie Kilimanjaro - Peking Express |
Citaat:
|
momenteel de Erfenis. maar als ik het een keer niet zie, ga ik niet dood ofzo.
|
Gilmore Girls
|
charmed :D
|
Citaat:
Zelf blijf ik echt wel thuis voor: ER, idols, Peking Express, will&grace, friends ( ook al heb ik ze allemaal al gezien...) grtz . . . |
Beavis and Butthead :D :D
|
ik neem het op.. mag dat ook?
everwood gilmore girls sex and the city friends afl die ik nog neit ken (yeah right, of die nog bestaan :s ) wie is de mol expeditie robinson gelukkig is op dit moment maar 1 van die programma's op tv |
'24' en Charmed.
|
Citaat:
|
Is er nu een nieuwe gilmore girls of waar heeft ieder1 het toch over???
|
Everwood
|
Geen een, want we hebben een video.
|
Citaat:
|
Als ik er niet voor thuis blijf dan zet ik de videorecorder wel aan:
*TopGear *Exp robinson en nu dus peking express Verder zijn er nog wel coole programma's maar daar blijf ik niet voor thuis :D |
als ik niet thuis ben neem ik t op. en dat is alles wat ik volg
|
ATWT, the O.C. en Temptation Island... Ik neem het op als het moet :D :o
|
Nergens voor. Er zijn wel series en soms films die ik absoluut niet wil missen, maar dan komt de videorecorder van pas. Als die het niet doet kunnen we ook nog dingen op de computer opnemen, want die zit aangesloten op onze 2e tv. :)
|
alleen voor oz en nikita
andere neem ik op of download |
opnemen of thuisblijven:
Gilmore Girls ER Everwood |
Dit was het nieuws en nog steeds Heartbreak High :o
|
Ik blijf nergens voor thuis, het wordt gewoon opgenomen dan:)
|
OnM en Idols.
|
Formule 1.
|
ik blijf nergens voor thuis, want gelukkig is er de videorecorder.
|
Paradise Hotel en Idols..maar TMF Awards he!
|
Lang leve de videorecorder.
Ik zou zeggen Idols, maar dat neem ik op en kijk ik dan meteen zondag zo vroeg mogelijk en wil daarvoor nog niemand spreken die 't gezien heeft. :p |
ik blijf helemaal nergens voor thuis en een videorecorder heb ik ook nie dus ik neem ook nix op...
saai hè :o |
niks
|
Six Feet Under, Beter van Niet en Gilmore Girls
|
Citaat:
|
Topic is 3 maanden oud.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42. |