![]() |
vagina vraagje
wat te doen als je vagina jeukt en er wit klonterig vocht uit komt.
dit is gekomen naar het vingeren en beffen... komt dit door het vingeren en beffen of is het gewoon irritatie wat van zelf weg gaat. |
Mja, je kan je eens wassen met lactacyd, kijken of dat helpt... misschien is het idd gewoon wat geirriteerd.
|
Het kan ook een schimmelinfectie zijn! Dan moet je even naar de huisarts en die geeft je dan medicijnen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
t kan een schimmelinfectie zijn, ff naar de huisarts!!
|
Als het niet minder wordt, dan wel even naar de dokter, krijg je speciaal medicijnen daarvoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eehh volgens mij moet t wel op recept, maar goed, kun je altijd naar vragen.. |
Citaat:
|
een schimmelinfectie indeed..
alle kenmerken heb je dus..dat krijg je heel simpel door te weinig zuur of zelfs wanneer je je te vaak wast.. :S heel vaag allemaal maar echt waar omdat je zuurgraat daarvan in de war raakt, je moet je btw ook niet met zeep wassen.. |
Ik heb eigenlijk ook een vagina vraagje *schaam*.
Ik heb sinds een week last van bultjes rond me vagina, een stuk of 5. Zelf denk ik dat het ontstoken stoppeltjes zijn van het scheren, is dat mogelijk? Ik heb namelijk ook in die tijd seks gehad met me vriend en dat schuurt dan ook nog al. Ik ga er echt niet mee naar de dokter, maar misschien is er een middeltje om die ontstekingen weg te nemen igg als het daar aan ligt? En voor de topicstarter ik wil niet je topic overnemen, maar ik dacht dat me vraag hier wel bij kon toch. Zelf denk ik ook dat je een schimmelinfectie hebt, maarja ik heb er niet zoveel verstand van. |
Citaat:
|
ik spoel sinds een tijdje als ik die klachten heb ook met lactacyd maar deze keer helpt t niet... denk toch dat ik misschien een blaasontsteking heb (en daarbij schimmelinfectie misschien???) of is datniet mogelijk??
|
Citaat:
|
zie andere topic in lichaam engezondheid die ik heb gepost....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48. |