![]() |
mailtje van ex
ik ontving dus gisteravond een mailtje van mijn ex met daarin de volgende zin.
"ik denk dat ik nog steeds van je hou." Wie kan mij dit uitleggen, naar mijn mening weet je dat toch gewoon of niet ? :s vrouwen.... :rolleyes: *zucht* |
het kan toch ook gewoon nog een beetje kriebelen? :p
|
na 3 maanden?
|
ze ziet je graag en wil je terug.
:rolleyes: is dat nu zo moeilijk te begrijpen? |
Citaat:
Mja... :) |
nee, dat kan ik nog wel begrijpen :cool: ;)
|
na drie maanden kan je iemand nog steeds missen, kan je nog steeds gevoelens voor iemand hebben (ook al heb je die persoon al een tijd niet meer gezien), kan je nog steeds verlangen.
ze durft het gewoon niet zo uitdrukkelijk te stellen. ze hoopt dat je nog niet te drastisch bent verder gegaan met je leven en dat je haar nog een kans wil geven. ofzo. |
Citaat:
duidelijk verwoord meissie :) (y) |
Citaat:
|
nouja, ik zie het nog wel even :P
van mij hoeft het namelijk niet meer :| |
Ze mist gewoon de seks knul :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En dat als vrouw ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar t word steeds minder, ik huil er bijna nooit meer om enzo (y) |
Jongens :p
Ze wil je gewoon terug. Het is vrij simpel, volgens mij. |
Citaat:
Offtopic: ik had net een mailtje gemaakt en verstuurd. maar er was iets misgegaan dus ik maak hem nu even opnieuw :P |
Citaat:
offtopic: Leuk! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wou even melden dat niet alle jongens dat soort dingen niet snappen :p.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
xxx |
ik bespaar het jullie... wijs blij :)
het word pas erg als ik msn gespreken ga posten |
Citaat:
|
Ik sluit me eigenlijk bij Reverend aan :cool: ;)
En die draaikonterij moet toch eens ophouden. We hebben teveel "opnieuw op m'n ex" topics in dit subforum :nono: :p |
tjah ze is gweoon bang dat jij niet t zelfde hebt denk ik..
vandaar dat ze het zo simpel houd denk ik... stuur haar op zn minst een mailtje trug met hoe jij erover denkt en hoe jij dat voelt... |
Simpel toch.
Ze zegt heel duidelijk dat ze nog van je houd. En dan is het aan jou wat je met die informatie gaat doen ;) |
Wil je dr nou terug dan?
|
Citaat:
|
Hmm, hetzelfde probleem. In oktober heb ik t uitgemaakt, nu wil ze me opeens terug .... ik haar alleen niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
dat van je ex niet kunnen loslaten enzo:
ik had dat in het begin met mijn ex ook. ik wilde ontzettend graag bij hem zijn, kon niet zonder hem, maar ik wist gewoon dat het toch niet zou werken. hij was degene die mij een briefje schreef: ik houd nog steeds van je, en ik weet dat het niet gaat maar kunnen we niet nog een keer proberen? ahwww... lief |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |