![]() |
Aardappelschotels van Aviko
Dit zijn van die maaltijden in een zakje die je in 10 minuutjes kunt klaarmaken. Heb je het al eens gegeten en wat vind je dr van?
Er zijn trouwens ook verschillende soorten: Hongaarse Aardappelschotel Italiaanse aardappelschoten Griekse aardappelschotel Hollandse aardappelschoten (met spekjes!) |
Erg lekker! Ik hou van aardappel, dus ja :) Maar is dr niet ook nog een Mexiaanse? Of ben ik nou in de war met iets anders? :confused:
|
Nog nooit gegeten, geloof ik.
|
volgens mij heb ik die hollandse aardappelschotel wel es gehad. voor een keertje is het wel lekker. voor als je bv niet veel tijd hebt en toch aardappelen wil. knip de zak open flikker het in de pan ff braden en fressen:D
|
de Hollandse aardappelschotel is erg lekker! Vooral de spekjes en champignons die erin zitten, enig nadeel er zit zoveel ui in. Heb de andere smaken eigenlijk nooit geprobeerd
|
Je hebt toch ook nog Javaanse en Zwitserse?
Ik eet ze weleens. Af en toe is het wel lekker, als ik geen zin heb om te koken. Edit: ik heb het even opgezocht op www.aviko.nl :) Griekse, Hollandse, Hongaarse, Mexicaanse, Zwitserse, Javaanse en nieuw: italiaanse. |
Die zijn inderdaad wel lekker als er snel iets gemaakt moet worden en er geen tijd is uitgebreid te koken, anders ga ik toch voor zelfgesneden aardappelen en zelf vanalles erdoor gegooit.. :o
|
Citaat:
|
Die Italiaanse kan in de magnetron in vergelijking met die anderen ;) Ik wist btw niet alle soorten zo op te noemen, vandaar dat ik er een paar vergat.
|
ik heb de hanogaarse gehad, lekker makeklijk en heel lekker :D (y)
|
idd erg goed spul als je geen zin hebt om te koken...
|
beetje erg simpel en te weinig vlees.....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17. |