![]() |
[3,5 inch diskdrive] AAAAAAAHHH HIJ DOET T NIET!!
goh wat n ramp zou j denken, wtf gebruikt er tegenwoordig nog n diskdrive. Nou we hebben thuis 2 comps, een van mn moeder, 1tje van mij. Die van mij heeft een werkende diskdrive en die van mn moeder is kapot. Mijn eigen comp heeft geen internet. Dus kan ik bestanden uitgetypt van mn eig comp niet meer op die van mn moeder krijgen en kan ik ze dus niet printen mailen etc!!!!
Als ik dr eentje in doe geeft ie aan: "Deze diskette is niet geformatteerd of macintosh geformatteerd" AAAAAAARGHHHH :mad: Terwijl al die diskettes het wel op mn eigen (overigens ook windows) computer. Wie heeft dit ook als gehad en WAT is de remedie? thnx, thabomb1986 |
usb stick??
|
Nieuwe floppydrive? Kost hoogstens 10 euro :p
|
De remedie is die diskettetroep achter je te laten en een betrouwbare pendrive te kopen.
Een workaround kan zijn om de diskette eerst lang te formatteren in de FDD van je moeder's computer. Veel diskettestations zijn niet 'compatible' met elkaar. Op de ene doet een diskette het prima, maar de ander kan hem vervolgens niet lezen. Live with the shit, of ga voor een betrouwbare oplossing. |
Wat dacht je ervan om een netwerkje aan te leggen. Kost bijna niks en heb je ook nog internet...
|
Koop een crosscable :)
|
Citaat:
|
thnx voor de tips allemaal, ik kom er zo wel uit!!
|
Het kan geloof ik ook aan een kapotte FDD kabel liggen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20. |