![]() |
Economie 1,2 Stof
Vinden jullie ook dat we ontzettend veel moeten leren voor economie 1,2??
Het is echt niet normaal! daarom deze poll: Economie1,2 examen stof: -Veel te veel om te leren! -Veel te weinig -Valt wel mee deel je mening mee |
ja, economie 1,2 is echt veel te veel!!!
meer heb ik er nu niet aan toe te voegen |
ik mis een optie!
de - ik heb nog geen flauw idee wat ik moet leren - optie :D |
Ik vind het wel meevallen.
Als ik de eerdere lesbrieven doorlees vind ik ze zó ontzettend makkelijk dat ik ze denk ik niet eens hoef te leren. Ze hebben alles zo vaak herhaalt en daarbij kreeg je er steeds moeilijkere stof bij, dat die eerste lesbrief bijvoorbeeld echt kinderspel is. Nee, ik maak me niet zo druk. Die laatste 3 lesbrieven zitten daarbij nog goed in mn geheugen én ik heb van alle lesbrieven samenvattingen gemaakt én ze staan nog allemaal in mn GR. |
|
Valt wel mee vind ik. Alles hebben we al twee keer gehad ofzo, vorig jaar en dit jaar. Toen ik dit jaar de stof van vorig jaar moest leren wist ik alles nog wel. Economie is dus niet echt een vak waar ik veel tijd aan ga besteden :o
|
Ik vind het echt heel veel. Ik heb nu zo'n samenvattingboekje, en die is al 160 blz., en dat zijn alleen nog maar de begrippen en de verbanden enzo (al denk ik dat je al een heel eind bent als je dat leert, maar ja, leer maar eens 160 blz. goed).
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19. |