![]() |
Wie gaat idols winnen? <Poll>
Heee ik denk dat Maud de verassing van idols 2004 wordt. Boris wordt 3e denk ik en Marlies 2e
Jullie dan? |
:) :o :) :o :) :o :) :o :) :o :) :o
|
ik denk niet dat dit mag.
vraag het maar gewoon in het Idols-topic. ontopic: Boris :bloos: |
waarom zou dit niet mogen?
Dit is een poll, heel anders dan de idols topic:) |
Citaat:
|
Boris
|
Marlies gaat winnen... maar Boris is de beste! :o
|
Jim.
|
Boris haalt denk ik niet de laatste drie, ik vind hem ook een beetje saaitjes de laatste tijd.
Ik heb op Irma gestemd maar er is ook een grote kans dat Marlies wint |
Citaat:
Ik denk dat Boris gaat winnen. JK maakt ook een steeds grotere kans doordat ie zo ontzettend vooruit gaat en steeds leuker wordt. Irma en Maud zijn de gene met de minste kansen. En Marlies is wel populair, maar niet genoeg denk ik. (Ik vind dr nogal lelijk als ze zingt, dr mond ofzo :| :) ) |
Citaat:
Ik denk dat Boris wel gaat winnen, aangezien hij zoveel 'fans' heeft. Ik denk dat 'strijd' om de tweede plaats tussen Marlies en Irma gaat. Al vind ik dat Irma beter kan zingen dan Marlies. |
BORIS GAAT WINNE!! BORIS IS THA BEST :D
haha srry moest er ff uit :p |
boris.. hij is gewoon super goed :d
|
Boris :d of anders marlies :)
|
Ik ben voor Irma, maar ik denk dat Boris wint. Hij is toch wel in allus het beste, vooral qua zang. (en hijs Limburgs (y) ;) )
|
Boris! :cool:
|
Maud...oh... ik hooooop maud, en boris 2e.... please laat het zo zijn
vast niet. maarja what you're gonna do? |
Marlies
|
ik vrees dat boris gaat winnen :s
|
ik ben voor marlies, maar boris gaat winnen denk ik.
|
Ik denk juist niet dat Boris gaat winnen.. hij is de laatste tijd zo saai.. of hij moet weer iets gaan doen waardoor hij gaat opvallen. Ik denk dat Marlies gaat winnen.
|
Irma.
|
Boris of Maud denk ik.
|
Marliesje natuurlijk, She has got the looks :D
Ze heeft de X-factor en kan goed zingen. Boris mag van mij wel 2e worden, weer een Limburger in de spotlights ;) Verder vind ik JK maar dom, hij doet zo overdreven met die vrouwen enzo. Ik vind dat Maud een beetje popi jopi probeert te doen bij Jerney, dat haar is echt awful, mja das mijn mening :p |
ik hoop irma of boris..
|
xxxx ;) :) :P
|
Boris. Maar misschien wint er wel iemand van wie we het niet verwachten, net zoals vorig jaar.
|
Ik hoop op JK. Zijn versie van 'is dit alles' was heerlijk.
Irma en Marlies zijn ook wel goed. Maud en Boris hebben geen, eh, talent. Dus. |
Boris :cool: , als hij in de finale komt (wat toch eigenlijk wel de finale is) dan ga ik op hem stemmen.
|
Boris wint (hoop & denk ik) :)
|
ik hoop irma of boris
irma heeft echt talent en ik zie haar wel hele mooie muziek maken... maar denk niet dat ze nu al genoeg fans heeft... boris is the man!!! maar dat weet toch iedereen? |
Ik vind dat het nu nog wel in het idolstopic te bedisuciëren valt. Wat mij betreft mag er voor de finale wel zo'n poll gemaakt worden. Deze gaat dicht.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |