![]() |
Pil vergeten in week 1
Ow mensen ik ben echt stom geweest. Heb namelijk de pil doorgeslikt zodat ik in de vakantie niet ongesteld zou worden. Ik zit nu in de eerste week van de tweede strip, en ben de pil van vrijdag vergeten. Als je dan minder dan 12 uur te laat bent (staat in de bijsluiter) kan je hem nog gewoon innemen. Alleen kwam ik er zaterdagmiddag om half 2 achter en heb hem toen meteen ingenomen. Zaterdagavond heb ik toen weer gewoon de pil van zaterdag ingenomen, maar ben ik nu dan weer gewoon beschermd?
|
'ksnap et niet helemaal geloof.. heb je em nou wel voor die 12 uur ingenomen of niet?
naja in iedergeval zo niet dan moet je een week met condoom vrijen.. XxX |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm naja kheb zo'n beetje utzelfde probleem dus kga vanmiddag ff langs de dokter. . als k jou was zou k dat ook ff doen!
XxX |
Citaat:
|
Hee..
Ik ging dus naar de dokter voor 2 dingen.. en dat van de pil durfde ik niet te vragen.. ging er vol goede moed heen maar 'k wacht et denk maar af.. voel me best stom nu.. maargoed, geef niks :) Ow en ik was de pil gewoon helemaal vergeten.. dus kwam er pas 's ochtends achter.. terwijl ik toch bijna zeker wist dak um had geslikt.. maarja :confused: et zal wel! XxX |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52. |