Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Meiden: duurt eeuwigheid eer ik kom (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=799445)

anja 06-04-2004 14:24

Meiden: duurt eeuwigheid eer ik kom

Hoi daar,

Ik heb een probleempje waar denk ik wel meer meiden last van hebben: het is voor mij heel moeilijk om klaar te komen bij m'n vriendje. Door 'de daad' lukt het helemaal niet, ik voel er gewoon te weinig van om opgewonden genoeg te worden. Als hij met z'n vingers of tong aan het werk gaat, raak ik wel opgewonden, maar het duurt eeeeeeeuwen eer ik kom. Dit is overigens ook zo als ik het zelf doe als ik alleen ben, dan doe ik er ook een kwartier over, maar dan kan ik tenminste tussendoor even rusten. Ik vind het gewoon zo'n gedoe om hem zo lang te laten likken, en ik schaam me er ook over dat het zo lang duurt. Na een minuutje of vijf geef ik meestal de moed op en vraag ik hem te stoppen omdat het te lang begint te duren.

Zijn er nog meiden die er zo lang over doen? Hoe los je dit op in een relatie?

EciD 06-04-2004 14:48

mm meisjes komen zoiezo niet vaak klaar door de "daad" zelf, omdat hun clitorus dan nie gestimuleerd word. je hoeft je niet te schamen als het langer duurt dan 5 minuten. je moet er gewoon de tijd voor nemen.

..hoe je het oplost in een relatie..
ik denk door er over te praten met je vriend,
dat je je ervoor schaamt(?) dat het soms wat lang duurt.
ik denk trouwens niet dat je vriend het een probleem vind, en het juist leuk vind jou wat langer te verwennen. maar iig, praat er over.

carla-tje 06-04-2004 14:48

Anja,

Ik denk niet dat je de enige bent met dit probleem. Ik heb het nog nooit echt getimed, maar ik doe er zeker ook een kwartier over. Erg vermoeiend en inspannend. Het gewoon met mezelf doen, doe ik al lang niet meer. Ik maak er nu echt tijd voor en ga meteen voor een hele sessie randjesfietsen. Neemt meer tijd in beslag, maar is minder vermoeiend omdat je tussendoor kan rusten. En als troost krijg je dat mega-orgasme waar al die andere meiden die in enkele minuten klaarkomen, alleen van kunnen dromen :)

Ik heb wel een mega-tip voor je, die ik zelf per ongeluk heb ontdekt en soms toepas. Het is een heel gedoe en niet echt romantisch, maar je kan gaan randjesfietsen net voor je je vriend ziet. Als het daarna tot een vrijpartij komt, kom je veel (heeeel erg veel!) sneller tot een hoogtepunt. Na een minuutje is het al gepiept. Eén keertje had ik zoveel op het randje gefietst, dat ik een orgasme kreeg toen hij zijn penis naar binnen bracht. Was effe flink schrikken, hij dacht hij iets fout deed :)

Benieuwd of mijn tip ook bij anderen werkt!

EciD 06-04-2004 14:49

Citaat:

carla-tje schreef op 06-04-2004 @ 15:48 :
Anja,

Ik denk niet dat je de enige bent met dit probleem. Ik heb het nog nooit echt getimed, maar ik doe er zeker ook een kwartier over. Erg vermoeiend en inspannend. Het gewoon met mezelf doen, doe ik al lang niet meer. Ik maak er nu echt tijd voor en ga meteen voor een hele sessie randjesfietsen. Neemt meer tijd in beslag, maar is minder vermoeiend omdat je tussendoor kan rusten. En als troost krijg je dat mega-orgasme waar al die andere meiden die in enkele minuten klaarkomen, alleen van kunnen dromen :)

Ik heb wel een mega-tip voor je, die ik zelf per ongeluk heb ontdekt en soms toepas. Het is een heel gedoe en niet echt romantisch, maar je kan gaan randjesfietsen net voor je je vriend ziet. Als het daarna tot een vrijpartij komt, kom je veel (heeeel erg veel!) sneller tot een hoogtepunt. Na een minuutje is het al gepiept. Eén keertje had ik zoveel op het randje gefietst, dat ik een orgasme kreeg toen hij zijn penis naar binnen bracht. Was effe flink schrikken, hij dacht hij iets fout deed :)

Benieuwd of mijn tip ook bij anderen werkt!

en wat zei zegt :)

juno 06-04-2004 14:56

Als het binnen 5 minuten niet lukt geef je de moed op? Ben jij geschift? De tongspier is de meest getrainde spier in het menselijk lichaam, die kan best wat hebben, dus ga liggen en neem het ervan.

Een kwartier is volkomen normaal, als het even kan doe ik er een half uur of drie kwartier over. Ik hoor geen klachten van hem daar in de diepte, die vindt dat een prima positie en een geweldig uitzicht.

Sinds wanneer moet sex snel? In een film ja, maar dat komt omdat ze maar anderhalf uur hebben en dan moet zich nog een hele plot ontwikkelen ook.

Echt, je maakt je zorgen om niks.

Pallas 06-04-2004 15:08

Precies. Een half uur tot een uur is niet gek.

Plus dat als je je focust op het orgasme dan kun je het wel vergeten. Niet aan denken! Je kunt toch ook lekker gelikt worden zonder dat er een orgasme op volgt? Of vind je het zo belangrijk dat je tot een hoogtepunt op komt? Nee toch.

Marcade 06-04-2004 15:21

Citaat:

juno schreef op 06-04-2004 @ 15:56 :
Als het binnen 5 minuten niet lukt geef je de moed op? Ben jij geschift? De tongspier is de meest getrainde spier in het menselijk lichaam, die kan best wat hebben, dus ga liggen en neem het ervan.
Is dat niet 't hart?

Whuzz 06-04-2004 15:29

Citaat:

Marcade schreef op 06-04-2004 @ 16:21 :
Is dat niet 't hart?
Was het nou miereNneuker of mierEneuker? ;)

Sarah 06-04-2004 15:33

Citaat:

Marcade schreef op 06-04-2004 @ 16:21 :
Is dat niet 't hart?
op zich wel, ja. Maar de tongspier is wel de sterkste spier waar je zélf de controle over hebt, over de hartspier heeft een normaal mens geen controle.

Maar ehm, een kwartier is natuurlijk geen eeuwigheid. De gemiddelde vrouw heeft gemiddeld minimaal 13 minuten erotische stimulatie nodig (geestelijke stimulatie telt op zich ook), dus met een kwartier zit je er maar een paar minuten boven.

Ik kan me wel voorstellen dat je na vijf minuten denkt 'laat maar zitten, anders is het zielig', want het lijkt jou vast niet leuk om een kwartier lang van zo dichtbij met een vagina aan de gang te zijn. Je vriend echter valt op vrouwen en hij vindt dat dus wel leuk :P. Zeker als jij er van geniet, en dat doe je toch wel?

Als je het toch vervelend vindt dat hij maar steeds daarbeneden ligt, kan hij natuurlijk ook gewoon pauzes nemen tussendoor. Gewoon even een paar minuutjes zoenen en strelen enzo, en dan kan-ie weer verder. Dat hoeft niet eens op randjesfietsen-achtige-manier, hij kan best ook een pauze nemen als je nog een eind van je orgasme vandaan bent/

Evelyne1988 06-04-2004 15:42

ik denk ook dat je je zorgen maakt om niks. kan het me overingens wel indenken dat je je misschien een beetje onzeker voelt maar dat is echt niet nodig. ik haal ´t bij lange na niet in ´n kwartier hoor! ik vind het ook helemaal niet belangrijk om klaar te komen, geniet toch wel van de sex. wil je toch klaarkomen, neem er dan de tijd voor en fokus jezelf er niet op, dan lukt het nooit. je vriendje vindt het vast niet erg om wat langer door te gaan, hij houd ´t wel vol hoor! :)

carla-tje 06-04-2004 16:20

Citaat:

Pallas schreef op 06-04-2004 @ 16:08 :
Precies. Een half uur tot een uur is niet gek.
Er is nog wel een verschil tussen het een half uur WILLEN laten duren, en gewoon niet sneller KUNNEN klaarkomen...

sail fan 06-04-2004 16:33

Ik vind t niet erg om mijn vriendin een kwartier "daar in de diepte" te verwennen. Zou zelfs met een uur nog geen problemen hebben (wel met pauzes ertussen door) mijn vriendin doet er meestal 10 minuten a 15 minuten over, en als het aan mij ligt hoeft ze nog niet te komen. Ik vind wel dat t pas af is als ze ook klaarkomt

Pallas 06-04-2004 16:34

Citaat:

carla-tje schreef op 06-04-2004 @ 17:20 :
Er is nog wel een verschil tussen het een half uur WILLEN laten duren, en gewoon niet sneller KUNNEN klaarkomen...
Joh. Vertel mij wat. Ik kán het niet eens sneller. Ik zou het wel willen.

Maar what's the big deal? Dan seks je toch gewoon een half uurtje langer? Ik heb liever een uur seks dan een mager kwartiertje hoor. (vluggertjes daar gelaten)

92.7 06-04-2004 18:16

Een kwartier is best snel hoor. Is ook zo om eigenlijk. :) Bij mij duurt het als ik erg opgewonden ben rond de tien minuten, en ook heel vaak twintig minuten of langer.

Je moet er ook niet op liggen wachten natuurlijk. :) Gewoon afwisselen. Ik word er ook heel opgewonden van als ik hem ondertussen pijp, niet 69 ofzo, maar gewoon los van elkaar. En dan weer gelikt worden en zo door. En uiteindelijk neuken natuurlijk. :)

salieee 06-04-2004 19:28

edit

mathfreak 06-04-2004 20:01

Citaat:

salieee schreef op 06-04-2004 @ 20:28 :
wat is in godsnaam 'randjesfietsen'
Zie de reply van Bazz in http://forum.scholieren.com/showthre...randjesfietsen

dead person 06-04-2004 20:17

In een boek wat ik afgelopen week heb gelezen staat dat, een vrouw tussen de 20 en 30 minuten nodig *kunnen* hebben om klaar te komen, integen deel tot de man die daar maar 2 tot 3 minuten nodig voor hebben

Somebody Special 06-04-2004 20:32

Ik kom 'met de hand/tong helemaal niet klaar!
Ben blij met je kwartiertje zeg, ik kan alleen komen met 'hulpmiddelen', al is het dan ook in een paar minuten gepiept.

fruitvliegje 07-04-2004 10:00

veel voorspel is de boodschap, en daarna seks.

Ik ben, tot hiertoe, alleen nog maar klaargekomen via seks als ik vanboven zat. Misschien is dat een tip...

Stefanie 07-04-2004 11:57

Ik lees net alle reacties door en moest een beetje lachen om wat sommigen zeiden. ''Daar in de diepte'' :D:P

Het lijkt mij idd ook geen prettig idee om zo tussen twee benen te liggen likken, maar dat komt misschien omdat ik een vrouw ben. Maarja, als die jongens dat echt leuk vinden, waarom zou je ze dan laten stoppen?

juno 07-04-2004 12:26

Citaat:

Stefanie schreef op 07-04-2004 @ 12:57 :
Ik lees net alle reacties door en moest een beetje lachen om wat sommigen zeiden. ''Daar in de diepte'' :D:P

Het lijkt mij idd ook geen prettig idee om zo tussen twee benen te liggen likken, maar dat komt misschien omdat ik een vrouw ben. Maarja, als die jongens dat echt leuk vinden, waarom zou je ze dan laten stoppen?

Hmm, mij lijkt het ergens wel wat, eerlijk gezegd. Dan weet ik ook eens wat hij voelt.

anja 08-04-2004 08:03

Dus als jullie het met jullie zelf doen, liggen jullie ook een kwartier te zwoegen? He, ik dacht dat ik een uitzondering daarin was???

carla-tje 09-04-2004 08:05

Citaat:

anja schreef op 08-04-2004 @ 09:03 :
Dus als jullie het met jullie zelf doen, liggen jullie ook een kwartier te zwoegen? He, ik dacht dat ik een uitzondering daarin was???
Ik denk dat de meerderheid als ze het ZELF doen wel binnen een minuut of 2 klaar zijn... (voor alle duidelijkheid: ik niet)...

92.7 09-04-2004 14:28

Citaat:

carla-tje schreef op 09-04-2004 @ 09:05 :
Ik denk dat de meerderheid als ze het ZELF doen wel binnen een minuut of 2 klaar zijn... (voor alle duidelijkheid: ik niet)...
Ik denk eigenlijk dat dat niet zo is.

juno 09-04-2004 14:38

Het duurt wel een kwartier, maar ik kan niet zeggen dat ik lig te zwoegen.

Ik ben gewoon lekker met mezelf bezig, en of dat nou een kwartier of drie kwartier duurt zal me jeuken. Zelfde geldt voor als hij daar in de diepte bezig is.

Heb ik haast? Moet ik de trein halen? Wil ik het record snelkomen breken?

Je hebt echt teveel naar films gekeken. En zwoegen? Hoe kan iets dat leuk is nou zwoegen zijn?

Grimmetje 09-04-2004 14:41

Citaat:

juno schreef op 09-04-2004 @ 15:38 :
Het duurt wel een kwartier, maar ik kan niet zeggen dat ik lig te zwoegen.

Ik ben gewoon lekker met mezelf bezig, en of dat nou een kwartier of drie kwartier duurt zal me jeuken. Zelfde geldt voor als hij daar in de diepte bezig is.

Heb ik haast? Moet ik de trein halen? Wil ik het record snelkomen breken?

Je hebt echt teveel naar films gekeken. En zwoegen? Hoe kan iets dat leuk is nou zwoegen zijn?

Idd!! wat maakt het nou uit hoe lang je erover doet? En als je nou helemaal niet komt? Is het dan niet goed geweest? Niet lekker genoeg? Niet zo veel stressen, gewoon genieten!!

carla-tje 09-04-2004 16:21

Citaat:

juno schreef op 09-04-2004 @ 15:38 :
En toch kan ik de topicstarter begrijpen. Uiteraard kan een kwartier ook leuk zijn, maar soms wil je gewoon even snel jezelf ontladen. Dan kan ik zo geil als boter zijn, dan nog lig ik met een verkrampte hand bij mezelf te denken: waar *blijft* het nou!? Knap frustrerend als het je NOOIT snel lukt...

anja 09-04-2004 16:41

Citaat:

carla-tje schreef op 09-04-2004 @ 17:21 :
En toch kan ik de topicstarter begrijpen. Uiteraard kan een kwartier ook leuk zijn, maar soms wil je gewoon even snel jezelf ontladen. Dan kan ik zo geil als boter zijn, dan nog lig ik met een verkrampte hand bij mezelf te denken: waar *blijft* het nou!? Knap frustrerend als het je NOOIT snel lukt...
Inderdaad! Ik zal je tips over het randjesfietsen even proberen, ik zie m'n vriend dit weekend :)

Sarah 09-04-2004 16:43

Citaat:

carla-tje schreef op 09-04-2004 @ 09:05 :
Binnen een minuut of twee? Ik denk dat dat érg zeldzaam is.

Ik kan het zelf op zich binnen vijf minuten, maar dat is minder leuk, dus ik doe er alsnog vaak een kwartier over. Maar ik kom al vrij snel klaar voor een meisje, en binnen 2 minuten gaat mij echt niet lukken.

Benfatto 10-04-2004 16:40

Citaat:

dead person schreef op 06-04-2004 @ 21:17 :
In een boek wat ik afgelopen week heb gelezen staat dat, een vrouw tussen de 20 en 30 minuten nodig *kunnen* hebben om klaar te komen, integen deel tot de man die daar maar 2 tot 3 minuten nodig voor hebben
Nou ik niet, heb soms echt een half uur nodig:o
Wat dus ook duidelijke voordelen biedt aan de andere kant

nare man 10-04-2004 16:44

Citaat:

dead person schreef op 06-04-2004 @ 21:17 :
Verschilt wat je wilt natuurlijk, als je het er snel uit wilt krijgen kan het wel in twee-drie minuten gepiept zijn, maar dan heb er natuurlijk niet bepaald lol van.

Luna 13-04-2004 14:13

Citaat:

sail fan schreef op 06-04-2004 @ 17:33 :
"daar in de diepte"
:D
Ik denk dat de meeste jongens het alleen maar leuk vinden hun vriendin te zien genieten.
@topicstartster: Als je na 5 minuten al opgeeft vind ik het ook niet gek dat je niet klaarkomt, beetje meer geduld hebben en je ontspannen en dan komt t vanzelf goed, geloof me het is het 'wachten' waard! (y)

Janet 13-04-2004 16:07

ik kom wel vaak...soms wel 4 x in 1 avond...voor mijn doen is dat veel omdat ik er moeite mee heb om me te uiten zeg maar....

je moet erg op je gemak zijn en je goed voelen dan lukt t pas,aan zelf bevrediging doe ik niet dus hoe het dan gaat weet ik niet.... :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.