![]() |
Beste Nederlandstalig nummer
Wat vinden jullie het beste Nederlandstalige nummer?
|
Uhhh zijn er zo veel. Maar op dit moment Voorbij van Marco en Do.
|
sowieso iets van de hardheid, ik twijfel tussen:
- je beste vriend - oh nee - buurman - domme troep |
de heideroosjes
damclub hooligan (y) of kutlied |
Heideroosjes? dan kies ik toch voor klapvee of sjonnie en anita!
|
Vind op het moment Blof met Barcelona wel wat hebben
|
Van Dik Hout - Stil in mij
|
Boudewijn de Groot's 'Avond'
|
de poema's - zij maakt het verschil
|
De wens van Marco Borsato
|
mihoen - ruzie ( http://www.roerbak-geweld.nl/mp3s/ruzie.mp3 )
|
Een heleboel van blof..
En van Rowwen Hèze.. |
meneer de president - boudewijn de groot
|
Citaat:
Mihoen is cool, maar tekstuele hoogstandjes, nou nee :D Maargoed, ik vind acda en de munnick cool dus eigenlijk moet ik niks zeggen. Eigenlijk heb ik geen specifiek favoriet nederlandstalig nummer. |
manke nelis - kleine jodeljongen
enneh 'daar moet een piemel in' maar kweenie van die is en ik bedenk me nu opeens dat geweldige nummer van harry vermegen - dennis bier '1 dennis bier...2 dennis bier...1 2 3 4 deeeennis bier' |
Citaat:
|
Doe Maar- Nederwiet
verder kom er in dit topic achter dat er toch echt mensen zijn die al dicht in de buurt komen van huisvrouw (Marco Borsato :| ) |
de hardheid- frisdrank
van dik hout- dromendief spinvis- astronaut acda & de munnik- bij haar zijn |
Citaat:
|
osdorp posse - onkwetsbaarheid is eenzaamheid
|
k3 - oma's aan de top
|
Citaat:
de metafoor van de schoolpleinruzie als de oorlog |
De Dijk - Niemand in de stad
het enige nederlandstalige nummer wat mijn geest kan verdragen en zelfs mooi vindt :P |
De hele 1e CD van Acda & De Munnik.
|
Blof - liefs uit london
Acda & de Munnik - het regent zonnestralen |
raggende mannen - poep in je hoofd
|
oh, nou vergeet ik toch
skik- op fietse skik- betonpoalties :D |
Citaat:
hey, nog een betonpoalties fan :cool: (y) |
Citaat:
je avatar <333 veel nummers van blof en acda en de munnik kan ik wel hebben |
Citaat:
|
Nederlandstalige muziek = (n)
|
veel liedjes van blof
veel van acda en de munnik veel van marco veel van volumia (blijft toch mooi :D) dat was het geloof ik :D |
Skik - Hoe kan dat nou
Skik - Dankjewel voor de zon en dan nog Op fietse en Betonpoalties ja :) |
Citaat:
Heideroosjes - Opa " - Iedereen is gek Osdorp Posse - Echte Liefde Abel - Zonder een woord Boudewijn de Groot - Verdronken Vlinder Bite The Gnatze - Je Katastroof - Afscheid (Antwerps) Katastroof - Het Geloof (Antwerps) Flip Kowlier - Min Moaten (Izegems) "- Moeder Liever Moeder (") "- Slichte Mins (") Louis Neefs - Laat ons een bloem EN nog zo fucking veel van bovenstaanden... |
meeste nummers van Doe Maar vind ik toch wel erg prettig om naar te luisteren
|
Veel van Acda & de Munnik. (y)
|
het - kejje nagaan
armand - ben ik te min de stipjes - siliconen beyond lickin' - sorry voor de stank |
boudewijn de groot - strand, jimmy, vrienden van vroeger, etc.
|
Citaat:
|
Citaat:
er zijn er best veel eigenlijk, wat ik hier zo lees.. ik heb vandaag alleen geen mening, dus een specifiek nummer noemen wordt moeilijk |
[QUOTE]Mutant schreef op [pl=10471183]06-04-2004 @ 22:53 Flip Kowlier - Min Moaten (Izegems)
"- Moeder Liever Moeder (") "- Slichte Mins (") Moeder lieve moeder is zo'n sterk nummer... (y) |
Eva De Roovere - Op een hoopje
vind ik wel mooi en de 'nieuwe' van Flip Kowlier |
En alles van Bart Peeters!
|
revolt - hema worst
|
Acda en de Munnik maken wel goede teksten.
Maar het mooiste liedje vind ik op het moment Romeo van De Poema's (ja, ook met A&dM) |
Citaat:
't Regent, 't is nat. 't Sneijt, 't is glad. 't Is warm, ik plak. 't Dooit, ik zak. Deur 't ies. 't Vros, 't is kaold. 't Is hiet, benauwd. Veurspellingen, weer slecht. 't Stormt, 'k weij weg. In de sloot. 't Is klotenweer klotenweer. Kloot kloot klotenweer. 't is klotenweer klotenweer. Kloot kloot klotenweer. 't is klotenweer. 't Hagelt, dot zeer. 't Mist, alweer. 'n Dag naor 't strand. Kompleet verbrand. 3e graods. De diek! 'n Gat! De polder! Weer nat! 't Is klotenweer klotenweer. Kloot kloot klotenweer. 't is klotenweer klotenweer. Kloot kloot klotenweer. 't Is klotenweer klotenweer. Kloot kloot klotenweer. 't is klotenweer klotenweer. Kloot kloot klotenweer. 't is klotenweer |
Citaat:
|
fluisterwoud - hoer van de zeven hemelen
|
Citaat:
Betonpaolties bin kut! |
Opgezwolle - Hersenspinsels
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |