![]() |
Vindt ze mij ook leuk?
Hoe merk je of 'n meisje jou leuk vindt? als je zelf verliefd bent is dat namelijk niet zo duidelijk.. maar dat weten jullie ook wel
en hoe zorg je ervoor dat ze jou ook leuk gaat vinden? Het zou mooi zijn als de dames ook reageren |
Als ze je vage mailtjes sturen dan zit het wel goed.
|
Hangt ervanaf hoe vaak ze seks willen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb je iemand op het oog dan?
Als dat zo is moet je er voor gaan en niet wachten. want anders denkt zij misschien dat je haar niet leuk vind omdat je nix doet. Sommige meisje willen juist dat de jongen de eerste stap neemt. |
Citaat:
Ja, bij een keer kun je d'r wel vanuitgaan dat ze je niet moeten ;) |
Citaat:
das logisch. das bij jongens ook zo |
Citaat:
|
Sommige meisje willen juist dat de jongen de eerste stap neemt. [/QUOTE]
jah, dat klopt ja.. ben er zelf tenminste wel zo een.. maar als ik een jongen leuk vind, dan ehmz.. tjah.. ga ik veel met hem op msn kletsen, geef ik af en toe subtiele hints (zoals: aahh wat ben je toch ook een schatje... ) en ga ik vooral veel kijken.. maar zou zelf niet snel de eerste stap nemen, mits ik zeker weet dat hij mij echt heel leuk vind.. En ik ga trouwens oowk, als het 'niet vreemd' kan lijken, een smsje sturen, ook al staat er niks in.. Bijvoorbeeld om hem succes te wensen met voetbalwedstrijd ofzow... (want ik had hem toch net gesproken en hij zei dat hij moets voetballen, dus dan is het toch gewoon heel aardig dat ik een smsje stuur?! :D ) |
Hoe vager ze doet, hoe leuker ze je vind. Het is inderdaad een feit.
En meisjes willen vaak inderdaad ook dat de jongen de eerste stap zet, want zelf zijn ze ook nogal onzeker of dat de jongen in kwestie hen óók leuk. Ik denk dat je gewoon op haar af moet stappen. ;) |
Citaat:
Maar er zijn echt van die domme mensen die zeggen dat dat ALTIJD moet gebeuren, dat de jongen ALTIJD het initiatief moet nemen, en dat vind ik gewoon bull shit. Als een meisje nou gek is op een jongen en ze wil het wederzijds weten, moet zij toch de stap zetten om daar achter te komen. En tijdens uitgaan kan een meid ook playen, net zo goed als een jongen hoor. Beetje kansloos dus als je zegt dat dat altijd moet gebeuren. BTW: Niemand moet dit persoonlijk opvatten hoor ;) |
Citaat:
|
Ik heb het bij anderen altijd door als iemand hem of haar leuk vindt maar bij mezelf ben ik net een paard met bijkleppen op ik zie geen f*ck.
Van de week had de vriendin van mijn beste vriend een vriendin mee, volg je het nog? En daar mee zitten praten gewoon wat gelachen. En op een gegeven moment was ik een peer aan het eten en op het moment dat ik het laatste stik in mijn mond doe vraagd zij of ze ook een stukje mag. Dus ik doe voor de gein de beweging van komt die vangen waarop zij haar mond open doet en ik doodleuk mijn peer erin deponeer. Daar kon ik wel om lachen, heb altijd een beetje rare humor gehad. Maar achteraf hoorde ik van de vriendin van "mijn" vriend dat zij me helemaal te gek vindt. En ik had dus niets door. Jongens zijn er geloof ik niet zo goed in? Klopt dat jongens?? Ben wel benieuwd. |
Citaat:
|
Ik heb het alleen door als ik hem niet waanzinnig leuk vind - in het laatste geval zie ik namelijk álles aan voor hints :P
En ehm, tja. Als ze onredelijk veel aandacht aan je besteden, verrassend veel van je pikken, je complimentjes geven, je graag aanraken, andere mensen je vertellen dat hij/zij je leuk vindt (je vrienden hebben het meestal ook wel door), ze je kaartjes geven met daarop een tekst over hoe leuk je wel niet bent, het je gewoon zeggen, je zoenen op een onbewaakt moment, etc... |
ik wil ook liever dat een jongen op mij af stapt. ik geef altijd behoorlijk wat hints (vind ik :p) maar ik zet niet zo heel snel de eerste stap. of ik moet echt 100% cker weten dat hij mij ook leuk vindt, maar... nee, liever dat jongens initiatief nemen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |