Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   what the fuck? Ik ben verliefd... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=79950)

stefanietje 05-05-2002 10:15

what the fuck? Ik ben verliefd...

jah jah..het is 4 weken geleden dat mijn ex me in elkaar heeft geslagen, en jah hoor, stefanietje heeft het voor elkaar, ze is verliefd.
:eek:

Ik kan er helemaal niks aan doen, en ik weet niet of ik het hem vertellen moet of whatever.

Daarom zet ik hier effe neer...

:confused:

Goed,,,,effe duidelijkheid...:)

Ik werk sinds een half jaar bij een supermarkt. Daar werkt hij ook, en in het begin mocht ik hem niet, het is zon etterig jochie,
en hij is dat nu nog steeds, maar ik vinnut nu leuk!

Hijd oet ook heel aardig tegen mij de laatste tijd, en het lijkt verdorie wel...of hij mij ook leuk vindt...

jeeezzus, ik lijk wel een meisje van 12, ipv 17...nah jahbijna 17.

Wat vinden jullie dfat ik moet doen? Zal ik het hem vertellen, of gewoon een keer vragen of hij een film wil kijken met me? Dat heb ik ook gedaan met een andere collega vanme, das een gewone vriend, en die zei ook dat ik dat aan R. moest vragen...

HELP!!!!

love is life 05-05-2002 10:22

Doen!ga ervoor:)

lake bodom 05-05-2002 11:36

ja, gewoon vragen.... wat heb je te verliezen
:)

lady_x 05-05-2002 12:06

ik zou zeggen, wacht af en laat hem op jou afkomen, dan weet je of ie je echt graag ziet ;)

dubbelfris 05-05-2002 12:21

Gezien je verleden,met die ex
Zou ik gewoon even een paar weken wachten,ik bedoel hij werkt vast nog wel even bij die supermarkt,en jij blijft ook vast nog wel die boodschapjes scannen op de band dus..

Kijk het effe aan
Verschiet niet gelijk al je kruit !

Dotcom 05-05-2002 14:30

Haha, toch typisch dat jongens en meisjes die in de supermarkt werken heel vaak een vriend of vriendin krijgen die daar ook werkt!