Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   what the fuck? Ik ben verliefd... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=79950)

stefanietje 05-05-2002 10:15

what the fuck? Ik ben verliefd...

jah jah..het is 4 weken geleden dat mijn ex me in elkaar heeft geslagen, en jah hoor, stefanietje heeft het voor elkaar, ze is verliefd.
:eek:

Ik kan er helemaal niks aan doen, en ik weet niet of ik het hem vertellen moet of whatever.

Daarom zet ik hier effe neer...

:confused:

Goed,,,,effe duidelijkheid...:)

Ik werk sinds een half jaar bij een supermarkt. Daar werkt hij ook, en in het begin mocht ik hem niet, het is zon etterig jochie,
en hij is dat nu nog steeds, maar ik vinnut nu leuk!

Hijd oet ook heel aardig tegen mij de laatste tijd, en het lijkt verdorie wel...of hij mij ook leuk vindt...

jeeezzus, ik lijk wel een meisje van 12, ipv 17...nah jahbijna 17.

Wat vinden jullie dfat ik moet doen? Zal ik het hem vertellen, of gewoon een keer vragen of hij een film wil kijken met me? Dat heb ik ook gedaan met een andere collega vanme, das een gewone vriend, en die zei ook dat ik dat aan R. moest vragen...

HELP!!!!

love is life 05-05-2002 10:22

Doen!ga ervoor:)

lake bodom 05-05-2002 11:36

ja, gewoon vragen.... wat heb je te verliezen
:)

lady_x 05-05-2002 12:06

ik zou zeggen, wacht af en laat hem op jou afkomen, dan weet je of ie je echt graag ziet ;)

dubbelfris 05-05-2002 12:21

Gezien je verleden,met die ex
Zou ik gewoon even een paar weken wachten,ik bedoel hij werkt vast nog wel even bij die supermarkt,en jij blijft ook vast nog wel die boodschapjes scannen op de band dus..

Kijk het effe aan
Verschiet niet gelijk al je kruit !

Dotcom 05-05-2002 14:30

Haha, toch typisch dat jongens en meisjes die in de supermarkt werken heel vaak een vriend of vriendin krijgen die daar ook werkt!
Er moesten meer van zulk soort gemixte man/vrouw baantjes zijn :D

Silli 05-05-2002 15:51

denk je nu dat je boeiend bezig bent ofzo:D

Q 05-05-2002 17:34

Op kickboxen gaan, dan zit je altijd goed! En dan er helemaal voor gaan. P.s. bijna 17 blijft gewoon nog 16 hoor :p

nare man 05-05-2002 18:12

Citaat:

Dotcom schreef:
Haha, toch typisch dat jongens en meisjes die in de supermarkt werken heel vaak een vriend of vriendin krijgen die daar ook werkt!
Birds of a feather...;)

maksietje 05-05-2002 23:39

Mmm, eerst irritant en nu leuk...
Ik zou het eerst nog een paar weekjes aankijken het is wel erg snel.

moenbase 06-05-2002 09:28

ga gewoon lekker met em uit ofzo, kijk of ie dan ook zo leuk is...

kHebTrekInWatLekkers 06-05-2002 11:59

Een beetje Niles en CC idee..... :D

Gothic 06-05-2002 12:31

Citaat:

kHebTrekInWatLekkers schreef:
Een beetje Niles en CC idee..... :D
Die zijn :cool: :D

T-beertje 06-05-2002 14:54

Citaat:

lady_x schreef:
ik zou zeggen, wacht af en laat hem op jou afkomen, dan weet je of ie je echt graag ziet ;)
dan bestaat er toch een redelijke kans dat je nog heeeel lang kan wachten als hij hetzelfde denkt....

Mae 07-05-2002 20:02

Citaat:

maksietje schreef:
Mmm, eerst irritant en nu leuk...
Ik zou het eerst nog een paar weekjes aankijken het is wel erg snel.

Ja ik zou ook zeggen, kijk het nog even aan. Ik betrap mezelf er vaak op dat ik iemand leuk ga vinden alleen al als hij aardig tegen me doet en leuke dingen zegt. En je zegt zelf dat hij eerst irritant was. Is het dus zo dat jij verliefd op hem werd toen hij aardig tegen je begon te doen? Denk eens wat dieper na over waarom je hem precies leuk vind, zou ik zeggen (als je dat niet al gedaan hebt) en als het je nog steeds bevalt de volgende stap nemen. Maar dat mag je zelf bedenken, daar ben ik niet goed in :p

Aurora 07-05-2002 20:19

You've got nothing to lose! Waarom zou je hem niet gewoon naar de film vragen ofzow? Je kan het altijd nog onder het mom van 'gezellig uitje met collega' doen ;) Have fun!

apart persoontje 08-05-2002 21:54

ff uitvragen, misschien is ie met zijn tween wel heel anders, leuker of juist nie, en als je afwacht ben je dalijk kei verliefd en valt ie tegen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12.