![]() |
what the fuck? Ik ben verliefd...
jah jah..het is 4 weken geleden dat mijn ex me in elkaar heeft geslagen, en jah hoor, stefanietje heeft het voor elkaar, ze is verliefd.
:eek: Ik kan er helemaal niks aan doen, en ik weet niet of ik het hem vertellen moet of whatever. Daarom zet ik hier effe neer... :confused: Goed,,,,effe duidelijkheid...:) Ik werk sinds een half jaar bij een supermarkt. Daar werkt hij ook, en in het begin mocht ik hem niet, het is zon etterig jochie, en hij is dat nu nog steeds, maar ik vinnut nu leuk! Hijd oet ook heel aardig tegen mij de laatste tijd, en het lijkt verdorie wel...of hij mij ook leuk vindt... jeeezzus, ik lijk wel een meisje van 12, ipv 17...nah jahbijna 17. Wat vinden jullie dfat ik moet doen? Zal ik het hem vertellen, of gewoon een keer vragen of hij een film wil kijken met me? Dat heb ik ook gedaan met een andere collega vanme, das een gewone vriend, en die zei ook dat ik dat aan R. moest vragen... HELP!!!! |
Doen!ga ervoor:)
|
ja, gewoon vragen.... wat heb je te verliezen
:) |
ik zou zeggen, wacht af en laat hem op jou afkomen, dan weet je of ie je echt graag ziet ;)
|
Gezien je verleden,met die ex
Zou ik gewoon even een paar weken wachten,ik bedoel hij werkt vast nog wel even bij die supermarkt,en jij blijft ook vast nog wel die boodschapjes scannen op de band dus.. Kijk het effe aan Verschiet niet gelijk al je kruit ! |
Haha, toch typisch dat jongens en meisjes die in de supermarkt werken heel vaak een vriend of vriendin krijgen die daar ook werkt!
Er moesten meer van zulk soort gemixte man/vrouw baantjes zijn :D |
denk je nu dat je boeiend bezig bent ofzo:D
|
Op kickboxen gaan, dan zit je altijd goed! En dan er helemaal voor gaan. P.s. bijna 17 blijft gewoon nog 16 hoor :p
|
Citaat:
|
Mmm, eerst irritant en nu leuk...
Ik zou het eerst nog een paar weekjes aankijken het is wel erg snel. |
ga gewoon lekker met em uit ofzo, kijk of ie dan ook zo leuk is...
|
Een beetje Niles en CC idee..... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
You've got nothing to lose! Waarom zou je hem niet gewoon naar de film vragen ofzow? Je kan het altijd nog onder het mom van 'gezellig uitje met collega' doen ;) Have fun!
|
ff uitvragen, misschien is ie met zijn tween wel heel anders, leuker of juist nie, en als je afwacht ben je dalijk kei verliefd en valt ie tegen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12. |