![]() |
Hoe zie jij de toekomst/jouw toekomstvisie?
Wat is jouw beeld van hoe de teokomst eruit gaat zien? Hoe denk jij da talen eruit gaan zien over 100 jaar, hetzelfde gedlt voor religies, etc. etc.? wat voor grote veranderingen gaan er gebeuren, of plaatsvinden?
Krijgen we een rooskleurige of een sombere toekomst? |
Ik word wereldheerser en jullie zullen allemaal voor mij knielen.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar mijn naam zal in elk geschiedenisboek staan :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee, er zal zeker wel aardig wat veranderen. Maar wat kan ik niet zeggen.
|
Dan ben ik nog steeds zo hot en misschien wel hotter.
|
Ik word topster met mijn Zuidoost Siberisch jodelgitaar-groep. :cool:
Ja toch iemand of niemand? |
uuuuuh weet niet, sta iig niet in geschiedenis boeken :)
|
Citaat:
|
Dan is iedereen al gestorven. De wereld zoals wij die nu kennen bestaat dan niet meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben leerkracht geschiedenis, boekhouding, recht, economie, typografie en informatica ben heel gelukkig want ben zeer geliefd bij de leerlingen (:p), en woon samen met iemand (m/v?) waar ik heerlijke seks bij zal hebben ( :evil: ). in de vakanties zal ik naar mijn apartement gaan in griekenland :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Over 100 jaar heeft het universum opgehouden met bestaan.
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik fietsenmaker word, hoe nederig...
|
Ik word onsterfelijk, en ik zal eeb kamaraad worden van Sir Pineapple :)
|
ik weet niet precies hoe maar in ieder
geval positief :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Over 100 jaar is het een nog grotere zooi op deze wereld dan nu, loopt iedereen met pistolen en zo rond (n) lijkt me dus nix.
|
ach ooit hoop ik nog eens goed terecht te komen
|
over honderd jaar heeft zich zojuist een trend ingezet dat al dat moderne gedoe een beetje TE is. Kreten als 'Back to the basics' e.d. worden erg populair. Natuurgodsdiensten en andere religies komen ook weer in.
De wereld is op dit moment in z'n puberteit, er wordt afgezet tegen alles wat vroeger was en al het nieuwe is per definitie goed. Over honderd jaar komen zijn we volwassen geworden. Ikzelf leef dan overigens niet meer |
Ik wordt rijk, krijg een lekkere vent, ga mooiekindjes maken, heb groot huis in brazilië oja en jullie gaan me op billboards zien :D :rolleyes:
|
Talen zullen veel meer op elkaar lijken, de vervuiling zal enorm zijn en er zal sprake zijn van een enorme economische crisis. Door de algeheel heersende onvrede zullen veel mensen crimineel worden en (burger)oorlogen aan de orde van de dag zijn. Gelukkig ben ik dan al dood. ;)
|
Amerika en Europa zijn 3e wereld-gebieden en China is een grootmacht :o
|
Omdat de mens gedoemd is zijn fouten te herhalen, voorspel ik vroeg of laat een kernwapen explosie ergens.
Oh en ik voorspel holotechnologie voor particulier gebruik in een niet al te verre toekomst (y) |
Alle mensen hebben een mokka-kleurtje, aight. (y)
|
Citaat:
heb ik al:D ;) |
Citaat:
|
Citaat:
je ne parle pas francais :( |
Citaat:
|
Dan is Johan Derksen nog populairder. (y)
|
Citaat:
|
In mijn toekomst woon ik eerst in afrika, om daar mensen te gaan helpen met het bouwen van huizen en te genieten van de natuur, daarna verhuis ik weer ergens anders heen, en ga daar in een groot huis wonen en een gezinnetje stichten met 2 kinderen, eerst een meisje en dat een jongetje.
|
Citaat:
|
Ik vermoed dat ik in de toekomst vast een keer enorm dood zal zijn.
|
er is een nuclieare oorlog geweest, en gemuteerde kakkerlakken heersen over de wereld
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen idee eigenlijk
|
weekveel :o
|
I'm still working on it.
|
Citaat:
En heeft Co Adriaanse inmiddels met AZ de Championsleague en de wereldbeker voor clubteams een hoop keer gewonnen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |