![]() |
Meiden manieren klaarkomen
Nu wil ik toch wel eens harde feiten :P Meiden, op welke manieren kunnen jullie nu eigenlijk klaarkomen?
Als je 'anders' invult, op welke manier dan nog? Wijzig: Je kan natuurlijk ook meerdere opties aankruisen! |
Oei. En als je nou zowel clitoraal als vaginaal als anders kan komen?
|
Anaal moet nog in dit lijstje vind ik :).
En pallas maak je PM's es leeg :p. |
Ik heb dus bijna overal ja ingevuld, en ook anders...
en er is ook nog een baarmoeder orgasme, een U spot orgasme en een anaal orgasme. |
Citaat:
Wat is een U-spot orgasme? Bedoel je niet G-spot? :confused: Baarmoeder orgasme... Als het is wat ik denk...: :| |
Clitoraal tong en vingers, vaginaal penis. Meer heb ik nog niet gezien. :p
Maarrrrrr... Moet ik anaal toevoegen? Is dat gewenst? |
G spot is vaginaal. U spot is dat plekje pal bij de ingang, naast je urinebuis. Een baarmoederorgasme is de ultieme uitsmijter, alleen te bereiken door diepe harde sex. En daarom willen wij vrouwen dus een grote...
|
Citaat:
|
Goed, ik voeg even het één en ander toe.
(Hoop dat Morgan het er ook mee eens is.) |
Citaat:
Willen alle vrouwen dat? Hmm, ik ben dan geen vrouw, maar ik dacht juist dat de meeste vrouwen zoiets bijzonder onaangenaam zouden vinden? :s |
Citaat:
|
anders... 'droogneuken'
|
Citaat:
|
Citaat:
Thanx voor de reply. |
ik hou het maar op
clitoraal vingers/hand de rest lukt nie zo |
Anders --> de vibrator ;)
Ik heb alleen een vraagje. Is vaginaal klaar komen nou anders dan clitoraal klaarkomen? Want als ik vrij met mn vriendje dan voel ik wel altijd n heel relaxed en heftig gevoel van binnen, zo fijn dat ik gewoon met moeite mn ogen kan open houden (nee niet van moeheid). Is dit nou van binnen klaarkomen? Kan iemand dat uitleggen aan mij? :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eh, dat helpt niet echt he :P Ken je dat gevoel dat je precies als je klaarkomt ophoudt met je clitoris stimuleren? Nogal een kutgevoel, maar je komt wel klaar. Vaginaal voelt ongeveer zo, maar dan niet zo kut. ...verder kom ik ook niet, hoor. :o En jaha, Morgan heeft inderdaad een nieuw trucje geleerd :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
is een orgasme dat ik kan beleven bij (bepaalde) stimulatie van de clitoris... of is dit dan toch nog iets anders? |
Citaat:
Verschil vaginaal clitoraal...voor beiden heb ik ook clitorale stimulatie nodig, maar het zit ergens anders, het begint ergens anders. Dieper, terwijl een clitoraal orgasme meer van buiten zit. Maar het voelt qua intensiteit hetzelfde. Fucking heftig. Het voelt wel anders. Zoeter, lomer, warmer, veel groter, het is een golf die je meeneemt..de voorfase is enorm lang. Een clitoraal orgasme kan soms zo scherp aanvoelen, heel lokaal zijn, en heel snel op komen zetten.. En na afloop afblijven! Dat voelt kut ja. En je hebt er flinke handmatige vaginale stimulatie voor nodig, of een jongen die flink aan de maat is en heel hard. Het duurt ook veel langer, om vaginaal klaar te komen. En denk maar niet dat vaginaal nog lukt als je al een clitorale hebt gehad. (tenminste...hier is dat zo) Iemand nog wijze woorden? Komen we nou allemaal in wezen hetzelfde? |
;) Ik ga tog liever met een jongen naar bed hoor...
|
Ik heb Clitoraal - hand/vingers, Vaginaal - hand/vingers, Vaginaal - penis en Anders gestemd. Andere manieren uit het lijstje kunnen misschien ook wel, maar zijn nog niet voorgekomen, en ik had eigenlijk ook clitoraal-penis moeten stemmen, maar dat ben ik vergeten. Mijn andere manier is door intensief te fantaseren, dat komt zowel clitoraal als vaginaal.
En juno, wat je 'baarmoederorgasme' noemt, dat komt misschien door wat ze gisteren in '50 manieren om je lief te kozen' de A-spot noemden, die schijnt namelijk wel in de vagina maar dan direct bij de baarmoederingang te zitten... zou op zich kunnen :). |
clitoraal (vingers of mond) + vaginaal (vingers)
|
de eerste 3. (tot nu toe;))
|
Uhm, bedoel je nou verschillende soorten orgasmes, of bedoel je van welke stimulatie je klaar kunt komen?
Ik stem: - clitoraal hand/vingers - vaginaal (vingers) - anders: aanraken v. tepels en kusjes in m'n nek enzo. En ohja: de dingen die ik niet gestemd heb heb ik nog niet meegemaakt, dus kan ik daar ook nog wel van klaarkomen. |
waar is de optie baarmoeder tong?? :D
Maar wat ik me afvraag er zijn ook vrouwen die beweren dat ze van ged8te alleen kunnen klaaarkomen iemand hier die dat ook kan? |
Ik heb gestemd op:
Clitoraal - tong Clitoraal - hand/vingers Vaginaal - hand/vingers Vaginaal - penis |
hihi, vaginaal anders (met de straal van de douchekop ;) )
|
Citaat:
zei ik hierboven ook al :P. Maar niet van zomaar een gedachte aqan sex, niet dat ik iets heb van 'Sex... oooooaaaahhhhhhmmmngngngng'. Ik moet wel minstens ongeveer tien minuten lang heel intensief over sex fantaseren. |
Het is me wel een paar keer gelukt, maar dan moet ik heel erg geconcentreerd zijn, eigenlijk tussen waken en slapen in, een soort trance toestand. En dan mijn geest linken aan iemand die op dat moment hetzelfde voor mij voelt. Zeg maar een soort cybersex maar dan draadloos. Zoals twee mensen ook wel eens van elkaar kunnen dromen.
|
Citaat:
|
Citaat:
of je moet een kleine douchekop of een grote doos hebben |
hhahahahahha, laat ik nu ook eens gestemd hebben :p
|
clitoraal- tong
clitoraal- vingers vaginaal- penis bij die andere heb ik het of niet geprobeerd, of lukt het niet echt |
Baarmoeder isz echt heerlijk, maar lukt op een of andere manier niet altijd, alleen als de seks heel hard is :D
voor de rest zo de normale dingen clitoraal enz. |
Citaat:
:D Ik d8 meer de stralen zegmaar vaginaal :s maar dat lijkt me niet zo lekker..vooral niet erna |
Citaat:
'Waarom is je broek zo nat?' :) :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44. |