![]() |
wanneer heb je voor het laatst gelachen?
simpele vraag :p, zeg ook bij wat je hebt gelachen, als je wilt :D.
ik 4 minuten geleden toen ik een reply zag van poorleno in het topic van die huisvrouwen. |
Vanmiddag regelmatig, om een leuk iemand :)
|
Vanmiddag. :)
|
Vanmiddag met m'n moeder in de auto bij het stoplicht, mensen kijken die naast je staan is altijd vermakelijk. :cool:
|
Vanmiddag met Grieks toen we de VS aan het afkraken waren, nouja, mijn leraar deed dat :o
|
Vamiddag toen ik lachte om mijn eigen grap :o
|
Net nog
|
juist, toen ik kenjirro zijn post las :p
als ik lach met mijn eigen mop bekijken de mensen me altijd raar :rolleyes: :D . |
Ik lach me nu een scheur om de zinloosheid van dit topic. Alsof je gaat bijhouden wanneer je voor het laatst gelachen hebt...
Muhahaha |
Citaat:
|
zonet nog....
(hans teeuwen ;) ) |
Citaat:
|
Ik lach nooit...
|
Uuhm 10 minuten geleden.
Ben net terug van het dansen met 2 vriendinnen, een soort prive-dansgroep dus, met dansen die wij leuk vinden en zelf dus maken. Om een hint te geven: soms gaat er weleens iets mis.. :D :D :D |
5 minuten geleden, leuk gesprek op msn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
20 minuutjes terug aan de telefoon met mn vriend.
|
vandaag nog :D
|
Citaat:
ontopic: minuutje geleden door een nummer waar ik aardig wat kracht uit heb kunnen putten |
Net nog.
|
net
|
Morgen
|
Citaat:
|
Net nog. Was aan het zappen en kwam toen Irma en Ingrid tegen :o :D
|
Citaat:
|
net.. ik zat nieuwe friends te kijken :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag.
|
Zo'n half uurtje geleden, zat met n vriendin aan de telefoon. Ging nergens over:p
|
Net aan de telefoon met m'n vriend. Geen idee meer waarover.
|
paar dagen geleden toen ik bij mn vriend was
|
Net nog, om mezelf :o
|
5 minuten geleden om me zusje :D :D
|
tien minuten geleden nog, tijdens het avondeten
|
Ik lag net nog te lachen om een bepaalde uitspraak van een bepaald persoon. :P
|
Vanmiddag, toen ik voor m'n theorie geslaagd was.
|
Een uurtje geleden tijdens het eten (waar het over ging? Over een parkeerschijf :D ).
|
vanmiddag op me stage met zen alle de slappe lach gehad om hele nutteloze dingen....
|
vanmiddag (iemand maakte een goeie grap)
|
net nog.. gesprek op msn met iemand over iemand zn achternaam "Ng" spreek uit als: NN... en daar ging het dan over.
|
Vanmiddag, toen een klasgenoot een pen ging reanimeren. :D
|
Net nog :P met oude vriendin van mij..
over onze fantasien over --> http://www.oproximoporfavor.blogger....%20Harnett.jpg *hij is lekkerrr!!! (niks voor mij om zoeiets te zeggen maja :S* |
Nu net, door de beelden die bij sylph's laatste berichtje in mijn hoofd kwamen.
|
Vanmiddag.. om een leraar! Die vent is helemaal gek :) Net een klein kind! Hij is heel gaaf!
|
ergens tussen half 6 en half 8 op dansen. om alles en niets eigenlijk.
|
1,5 uur geleden, bij de rijles nog
|
Uur terug onder het eten, met m'n vriend.
|
vanmiddag
Ik werk bij MacDonalds, en als het rustig is liggen er geen FishFilets op voorraad, dus die moest besteld worden in de keuken. Maar degene die ze maakt verstond het niet goed, en vroeg wat er nou besteld was, en toen zei diegene die em bestelde eits van: een vis! zo'n blupblup-ding een Nemo! was wel grppig :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |