![]() |
Herwaarderingstopic, Sepultura - Chaos A.D.
Dit blijft een goed album!!!
Zeker een van de klasiekers voor mij en ook zeker de beste cd van sepultura |
Leuk dat een herwaarderingstopic voor de eerste Korn binnen no time 46 replies heeft, en dat iedereen bij Chaos AD zoiets heeft van het zal allemaal wel....
:rolleyes: |
Het zal allemaal wel? Nee maar wat valt er nog over deze plaat te zeggen..
|
alleen voor het starten van deze topic krijg je mijn support ;)
sepultura (y) |
dat ik er fucking van hou (y)
|
dit werkt dus niet.
dan kunnen we net zo goed elke dag een herwaarderingstopic openen. we hebben green day - dookie deftones - around the fur alice in chains - dirt rage against the machine - s/t gehad. en nu opeens 2. maar goed: sepultura: ja, deze cd vond ik wel vet. Wat moet ik er verder over zeggen? ik kreeg deze cd toen ik eerst 'arise'en 'roots' had aangeschaft. besloot dat ik meer moest, kwam al snel bij deze uit, met natuurlijk het geniale openingsnummer. |
Arise uber alles
|
goede cd
|
*herwaardeert zeker mee*
Zalige cd. Vooral de nummers We who are not as others, Manifest en The hunt kunnen uren opstaan (en ze staan ook nog eens achter elkaar :D). Vond het bagger toen Max Cavalera wegging, maar Soulfly is ook zeker heerlijk. |
soulfly = minder maar na deze zomer heb ik de volledige oude sepultura lineup mogen aanschouwen
|
Zou geen van de 2 boven de ander kunnen verkiezen, vind ze allebei hun charme hebben :).
Bij Soulfly vind ik het altijd wel grappig hoe ik altijd in elkaar duik als ik hun eerste cd opzet, ik weet nooit wanneer ik dat heftige mag verwachten en soms hoor ik die bass niet en dan zet ik hem maar harder... Niet gezond voor de oren :D. |
eye for an eye begintook pas bij 13 seconden
|
Kan er geen "Algemeen Herwaarderingstopic" komen ofzo?
|
Citaat:
|
haha ja
|
Citaat:
dan krijg je 'ik die' 'en ik vind die' dan wordt het een veredeld luistertopic. |
ja
|
Citaat:
Nooit eindigen met ofzo.. |
Toch blijft Dead Embryonic Cells mijn favoriet! Dus komt er nog een Arise herwaarderingstopic? :D
|
Citaat:
maar nu dus niet meer. |
Beneath the Remains vink beter.
Maar deze is idd ook geweldig. |
niet mijn ding.
|
vette shit (y)
|
geen idee ik hou niet zo van sepultura
|
en indderdaad er zijn de laatste tijd behoorlijk veel van dit soort topics
|
Ik zag gister een jongen met een shirt van Clit Eater. Veel toffer.
|
Citaat:
|
ik heb die cd vroeger zo vaak gedraaid dat ik m nu nog kan dromen
|
Erg mooi album vooral Refuse Resist en Territory vind ik echt prachtige metal klassiekers (je mag het onderhand wel klassiekers noemen).
Ik kan eigenlijk niet kiezen welk Sepultura album voor 1997 ik het beste vind, ze zijn allemaal stuk voor stuk meesterwerken. Ik hoor toch net liever Sepultura dan Soulfly, maar dat ligt vooral aan de snelheid van de muziek die de agressie in de nummers verduidelijkt en ook omdat ik toch liever het snellere werk beluister. Maar ik heb toch niks verkeerds op te merken aan beide bands. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37. |