![]() |
Wat is je favoriete kusje?
nou zoals het hier staat...
van welke kusjes geniet je het meest? bijvoorbeeld -kusje in je nek? -een echte zoen? -kusje op je mond? - kusje op je buik? -tedere of iets 'ruigere' kusjes/zoenen? |
verschilt per situatie
|
in welke situatie wat dan ;)
|
alle :D :bloos: :p
|
Zuigzoen, net boven je tepel (y)
|
geile kusjes
en lieve kusjes :p |
@TS: misschien zou je wat voorbeelden kunnen noemen, zodat men kan kiezen uit bepaalde opties?
|
Citaat:
en... niet te vergeten.. Kusje op je oor :bloos: :p |
|
Het kusjes op de mond zijn lief. ;)
|
Zacht kusje op voorhoofd, neus of mond:o dan smelt ik:)
|
Ligt aan de situatie...Soms een lief, troostend kusje, soms iets ruiger, soms in mn nek of op mn buik, voorhoofd, borst...
|
Alle lieve kusjes vind ik fijn. :)
|
De allerliefste, waarvan ik iedere keer weer kriebel in mijn buik krijg: een superklein en zacht kusje op de lippen.
|
Een klein liefdevol kusje op de mond :o
En ik heb 1 keer een tongzoen gehad :eek: Die vergeet ik nooit meer :o Heerlijk! |
een klein kusje in m'n nek/hals als niemand het ziet;)
een kusje op m'n neus. en gewoon een lief kusje op m'n mond :) |
Een lief kusje op mijn mond....maar eigenlijk geniet ik van iedere zoen die ik van hem krijg!
|
favoriete kusje is van vriendje (die ik nu niet heb:p).
|
Een lief teder klein kusje op de mond.... *droomt*
|
Op mijn mond een paar kusjes en dan lekker tongen (echt zoenen zoals dat hier wordt genoemd :o;) ).
In mijn nek kussen vind ik het minste. Voel ik die adem van mijn vriendin in mijn nek en dat kietelt eigenlijk dan wel :D:o |
Een lief kusje op m'n voorhoofd :)
|
alle kusjes! van hem :)
|
Bij een kusje: Op de mond vind ik altijd erg lief om te geven en te ontvangen.
Zou het nou om algemener zoenen gaan, dan in de nek. |
Het "ik heb zin om uitgebreid en langdurig te knuffelen" kusje :cool:
|
een kusje op mijn schoenen, beiden wel te verstaan, in combiantie met ielige woorden en zwaaien met den armen, is het helemaal geweldig.
Dus vrouwen, als jullie goed willen zijn voor jullie mannen, doe dat! |
Een onverwachte blije kus op mijn wang/mond.
Jum <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
MIJN FAVORIETE KUSJE IS HET KUSJE VAN ME VRIENDJE,
DAN KAN T ME GEEN RUK SCHELEN WATVOOR KUSJE T IS!!! :bloos: :D |
De kussen tijdens de sex.
|
Citaat:
|
Lief intens kusje:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga voor een lieve mondkus.
|
De kusjes voor het tongzoenen... :)
|
de -kom-maar-op-ik-wil-meer-verschillende-kusjes-op-welke-plek-dan-ook-Kus =)
|
Een soort... lip-sabbel kusje. Hij heeft zijn lippen om mijn onderlip bv en ik de mijne dus om zijn bovenlip. En dan een beetje sabbelen zeg maar :P
Dat is lekker :) |
Overal eigenlijk wel..behalve me voetoen ilgh! Maar in me nek dat lijkt me zo lekker..ik heb nu al water in me mond als ik er aan denk!!
|
Hmmmmm kusjes in mijn nek vind ik altijd wel erg lekker. Maar ik heb liever dat ze een route afleggen van nek naar mond, lief en ruig doorelkaar... Die sabbel-kusjes van Andijvie zijn ook leuk :)
edit: ik bedoel natuurlijk de kusjes die Andijvie beschrijft. Hoe zij ze geeft weet ik niet ;) |
ik lees steeds 'wie is je favoriete kusje':)
Maar ehm, ik houd van alle kusjes zolang ze niet ongewenst zijn. |
als eerst een kusje op de wang, kaakgebied en dan de mond waarna je door gaat voor het echte werk...*jammie* :D (y) :eek:
|
ik ga toch voor het kusje op mn mond
gewoon, een degelijk kusje |
Een spontane kus als je het niet verwacht of een kus in m'n nek (Y)
|
Een kus op je voorhoofd
|
nek :bloos:
|
Citaat:
jaaa, das liev :) maar ik denk... uhm in mn nek |
Een onverwacht (maar wel gewenst) lief kusje op wang/mond is ook.. eh lief. :) Als ik ziek ben een kusje op mn hoofd(/haar), dat is erg lief. :) Maar ik heb geen favoriet eigenlijk.
*Oja, en een ik-wil-meer-kus doet het ook goed. :bloos: |
zacht kusje op zijn voorhoofd *jij bent lief* of zacht kusje op zijn neus *jij bent schattig*
|
ik geniet het meest va een kusje van mn sirend (ojee wat melig :p :) )
euhm, maar echt dan. euh op mn neus of achter mn oorlelletje of euh kweenie, wat bij het moment past toch? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35. |