![]() |
mbo helpende zorg
zijn er hier nog mensen die mbo helpende zorg gedaan hebben of die het nog doen
ik ben gestopt met me opleiding helpende welzijn omdat het me niet bevalt en ik meer een zorg mens ben maar hoe bevalt de opleiding helpende zorg wat kan ik het beste doen bbl of bol |
doet niemand die opleiding ????
|
Souris heeft die opleiding volgens mij gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Met bbl zit je met volwassene in de klas en ga je 1 dag per week naar school en de rest werk je. Dit lijkt me beter dan dat je elke dag met pubers in de klas zit (lijkt me vreselijk op niveau 2) en naast school ook nog een bijbaantje moet hebben om wat geld te verdienen. |
ik wist niet dat op mbo niveau een opleiding tot helpende kon volgen :confused:
|
Citaat:
ik heb dus ook helpende welzijn gedaan maar een half jaar en deed de bol wat je zegt is idd waar er zitten allemaal kleuters dan bij je in de klas maar ik wou toen ook eerst de bbl voor helpende welzijn doen maar toen zei gildevaart tegen mij dat het geen erkende opleidings is en dat je er dus geen geld voor zou krijgen :s vandaar dat ik toen de bol heb gedaan en wil nu waarschijnlijk maar de helpende zorg gaan doen |
ik heb dus helpende mbo gedaan.
leuke opleiding, alleen de theorie was wat makkelijk voor mij. heb dus daarom maar een jaar verzorgende gedaan omdat dat mij leuker leek maar daarvan ging de praktijk weer te snel. dus heb ik uiteindelijk mijn opleiding helpende maar afgemaakt. heel leuk,heb een diploma alleen nu nog zoeken naar werk. er is weinig werk voor helpende op dit moment maarja |
k ga nu ooksoliciteren voor een bbl opleiding in een bejaardenhuis :D
|
Citaat:
ik heb bol gedaan |
hoe beviel bol dan
had je geen kleuters in je klas ik had dat dus wel bij helpende welzijn |
Citaat:
alleen ik had idd wel kleuters in de klas waarvan ik mij afvroeg wat ze in de les kwamen doen. was zo ongeveer de enige die de stof ook echt intressant vond |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15. |