![]() |
Strategy spellen
Ik zoek een leuk spel wat ik lekker lang kan spelen zoals vroeger met Civ2, TTDLX, Settlers II, Warcraft II.
Nu zoek ik een beetje nieuwere spellen. Met dezelfde sfeer. Iniedergeval leuke spellen. Met een leuke single player. Liefst redelijk nieuw en te koop voor ongeveer 15 Oiro. De systeem eisen mogen hoog zijn. Ik heb namelijk een oke-e PC. Dus, iemand tips? |
kijk gewoon bij classics games
|
Ik wil dus een beetje nieuwere games dan classics.
|
voor 15 euri blijf dromen jongen :)
|
Age of Wonders 2 :).
|
Red alert natuurlijk!
of Total Annihilation |
StarCraft, en Broodwar..
Best_game_ever :) |
Age of Empires
|
Settlers 3?
|
Wat een oude spellen allemaal. :p Spellen van 1,5 jaar oud zijn nu toch wel te koop voor 15 Oiro ofzo?
Maare, dan mag 't ook duurder zijn. |
Warlords Battlecry 2
|
Warcraft III, is ietsje duurder, maar prijs ook waard
|
je kan Warzone 2100 proberen, vond ik ook best wel verslavend :) maar is eigenlijk best een crappy spel :P
|
Citaat:
Jagged Alliance 2? Is turnbased strategy. En ook best wel oud, maarja :p Je begint met een klein aantal huurlingen (die je naar je eigen keuze kan huren bij een huurlingeninstantie genaamd AIM als ik het goed heb en één huurling is een eigen beeld van jezelf, oftewel die kan je aanmaken doormiddel van een questionaire (sp?)). Vond dit zelf een zeer goede game! Shogun: Total War of Medieval: Total War (je kan ook Warlord Edition voor STW of Total War: Battle Collection voor MTW kopen, dat zijn de originele plus x-packs)? Een risk-soort strategy gamegenre, met realtime gevechten en turnbased campaign. Non-linear op een paar dingen na (gebeurtenissen zoals bijvoorbeeld dat ergens de pest uitbreekt). De opvolger Rome: Total War is het spel waar ik het meest nu op wacht en kwijl :D In mijn mening ziet dit er uit als een spel dat misschien wel de beste strategy game kan zijn die ik totdan ooit gespeeld zal hebben. Maar ja altijd even afwachten, maar het ziet er al erg goed uit! Battlezone (II)? Apart, maar leuke strategy gamereeks. Het is 3D en je kan zelf voertuigen besturen en basissen bouwen. Dit is een spel dat net zoals de Warcraft reeks e.d. een verhaal heeft. Dus niet zoals Civ of iets dergelijks. Homeworld reeks? Behalve HW2 die waarschijnlijk nog steeds wel meer dan 15 euro is, althans dat denk ik. Dit is de al beroemde space strategy gamereeks. Rise of the Nations? Deze heb ik alleen zelf niet, maar schijnt een goede game te zijn. Als ik het goed heb is het een mix van Civ en AoE. Denk alleen dat deze nog te duur is. Je kan i.i.g. er altijd even naar opzoek. Natuurlijk zul je de meeste allemaal wel kennen, maar je weet maar nooit :) |
Ik weet een super goede!!
Earth 2140 of 2150 die rockt, je eigen voertuige maken!! Samenstellen!!! Dikke ownage!! Ubertanks maken, of mechas met mortieren!! :D |
Citaat:
Wizzard's throne. Fantastisch spel als je van het genre houdt. Alles goed uitgewerkt en balanced.. goede lang durende single player en nog door nederlanders gemaakt ook :) |
Homeworld
Shogun: Total War RA2 Generals ... |
Imperialism (II)
Master of Magic Colonization Conquest of the New World Europa Universalis (II) Sorry, oude spellen zijn beter dan nieuwe. |
stronghold
age of empires en warcraft natuurlijk ik weet ze zijn oud : ) die bovenste twee dan |
Citaat:
|
Citaat:
Wel die uitbreiding van stronghold, is iets leuker! :) |
diablo 2 lord of destructions
|
Yo, ik dank iedereen.
Citaat:
Maare, toen werkte 't niet op onze P1-133. Misschien wel de moeite waard om toch eens te bekijken aangezien Civ2 toch nogsteeds geniaal blijft. (y) Citaat:
|
Citaat:
En exp verdienen, wapens dragen, wat een onzin, het is toch geen rpg? :mad: :rolleyes: |
Als je je geld weg wilt gooien kun je naar het schijnt ook voor Alien versus Predator: Extinction gaan :P
|
Imperium Galactica
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |