![]() |
timelapse between 9-11NY and 3-11M disasters:911 days. 911:call for emergency!
ja mensen, raad eens hoeveel tijd er is verstreken tussen de aanslagen.
|
hoogst interessant
|
wissikal.
|
D0h.
|
Was m nog niet eens opgevallen...........
|
als je het vlucht nummer van de vliegtuigen in wingding/webdings bij word ofzo typ zie je een doodshoofd en nog meer :eek:
|
Citaat:
|
jeetje mineetje :eek:
|
In Spanje is het 112 toch?
|
oja over 4 dagen is oostenrijk de lul
114 |
Puur toeval. Als ik dit soort berekeningen moet geloven was ik gisteren ook al geliquideerd :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik ben bijna jarig...
|
ik heb een buurhond
|
Citaat:
|
Shit, gaan we nu dood?
|
Het is nu 10:37
|
Citaat:
|
Ik ben verkouden.
|
Citaat:
|
aan de ene kant denk je: huh, gewoon toeval, alsof die osama's dat in hun grot gaan zitten berekenen. Maar ik las ook eens iets over het getal 11 bij 9/11. iets van 9+1+1=11 en new york was de elfde staat ofzo en die torens waren samen een elf en nog meer dingen. Dat was eigenlijk teveel om toeval te zijn.
|
Citaat:
|
Johan Derksen is wijs.
|
Er zat precies 2,5 jaar tussen de aanslagen in NY en Madrid. Beide op de elfde, dus wie weet is dat een link ofzo.
Rare terroristen. |
Citaat:
dat zeg ik |
tralala
|
wat een ontzettend mooie symboliek
|
Ik kan op elke dag wel een connectie leggen tussen de twin towers of wat dan ook!
|
Helaas voor de cijferfreaks hier klopt het niet eens. Of die terroristen hadden geen rekening gehouden met 29 februari dit jaar (schrikkeljaar) en er zaten dus 912 dagen tussen.
Dus als ze het wel willen laten kloppen moeten ze het een keer doen als er in die 2,5 jaar tussentijd geen schrikkeljaar is. |
|
Citaat:
|
:evil:
|
Wat ben jij een nare man zeg.......
|
911 is ook het alarmnummer in de VS, zou 311 het alarmnummer in spanje zijn?
hmm, 11 februari kruip ik alvast achter de bank ;) |
Conspriracy theories de gexte :cool:
:rolleyes: |
Het is van het weekend Pasen :eek:
|
:s
|
Nostradamus heeft het voorspelt, zelfs dit topic ;)
|
Ik ben nog steeds ontzettend verkouden, mijn neus zit dicht, mijn ogen tranen en ik kan dus niet slapen. :(
|
Citaat:
|
out niews
|
Gegoochel met cijfers. :cool: Zou mijn vejaardag ook nog een getal van betekenis zijn? :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |