![]() |
fotoboek suggestie
is het misschien een idee om GIF bestanden ook toe te staan in het fotoboek? het zou koel zijn als je ook animated gifs in je fotoboek kan zetten :cool:
|
OE je bent wel erg overijverig met je ideeen, maar dat is alleen maar goed! Erg bedankt voor je idee, we zullen je op de hoogte houden, hoe het prachtige beleid uw wonderschone idee gaat bespreken in verboden gedeelten van het forum. Wordt uw idee uiteindelijk uitgevoerd, dan dingt u automatisch mee naar de nobelprijs voor inovatie. *rad van fortuin liedje*
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen de kwaliteit is zo laag daarvan dat je toch weinig foto overhoud.. |
Hij doelt op zijn avatar vermoed ik ;)
|
Kost dat niet veel ruimte? En als iedereen dan eens allemaal filmpjes ofzo op zn fotoboek gaat zetten.. Gaat het fotoboek dan niet ontzettend flippen? Dat duurt toch lang om dat allemaal te laden? Leuk idee.. maar ik denk niet dat het echt lukt.
|
Je hebt zowiezo een enorme zuigkwaliteit van foto's dus ik snap het nut niet.
|
ik had dat al es gevraagd, waarom je geen gifs erin kwijt kan, maar dat heeft er mee te maken dat je gifs niet echt kan eh autoresizen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het zou een optie zijn om die foto's gewoon m.b.v. HTML te verkleinen... dan kan hij ook wel maken dat je erop kan klikken zodat je het volledige formaat kan zien (en dat scheelt ook nog eens extra kwaliteitsverlies door het bestand twee keer te comprimeren |
Citaat:
Voorbeeld: http://picserver.student.utwente.nl/.../picserver.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
echt zeer onnodig, en ik vind ze sowieso heel erg irritant van die bewegende ***plaatjes
|
ik vind het een cool idee (y) :)
|
gelukkig snap ik dit allemaal niet :D
|
Wrom up je dan?
|
laten we 't maar houden zoals 't is.
|
Tegen. Ik zie het nut niet.
|
Ik zie het nut ook niet echt, en daarbij krijg je dan 256 kleuren dithert rotdingetjes. Gewoon foto's is toch genoeg?
|
ja lekker fleshy togh!
zo hoort het, lekker mooi op het forum] laterzzz |
weet je hoe vet dat is (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |