![]() |
Dit hele forum is zinloos
Beide kanten hebben klote streken verricht en deze zijn niet goed te praten en ik snap niet wat jullie denken te bereiken met dergelijke discussies.
Als het voor de lol is okee, maar dan hebben jullie wel een naar mijn mening zieke vorm van vermaak. Niks wat hier gezegd wordt zal ooit bijdragen aan een oplossing van het probleem. Het enige wat hier eigenlijk gebeurt is dat mensen hun haat uitdragen jegens 1 van de twee kanten. Meer dan driekwart van de posts hier komt van mensen met een israelische vrag als avatar en dat is toch wel heel triest vind ik. Dat duidt al op vooringenomenheid en dat is heel erg zielig. Er wordt niet bepaald neutraal hier over het probleem gesproken. Er is hier vrijwel niemand die goed onderbouwd over dit probleem kan praten omdat jullie allemaal van externe bronnen afhankelijk zijn en de vraag is in hoeverre die te vertrouwen zijn. Zowel Israelische als Palestijnse als Nederlandse als Amerikaanse verslagen van wat er gebeurd is geven een vertekend beeld naar mijn gevoel, maar dit weet ik niet want ik ben er niet zelf bij. Er zijn vrij weinig mensen die exact begrijpen welke gevoelens in beide kanten omgaan betreft dit probleem. Persoonlijk steun ik geen van beide kanten maar ik word wel agressief van al die pro-Israel bullshit, eveneens ik geirriteerd zou raken als iedereen hier go Palestijnen zou zeggen of whatever. Maja veel plezier op dit geweldige forum waar nooit iets productiefs uit zal komen (het is de vraag bij welke fora dit wel zal gebeuren uiteraard) en ik hoop dat jullie plezier hebben met het uiten van jullie haat en vooringenomenheid. Like it solves anything... Ikke reageer niet meer op deze post, als jullie het met me oneens zijn mogen jullie lekker verder luchtkasteeltjes bouwen. |
Mijn avatar heeft beiden :o
en verder is dit voor BZ. Ik stuur m dan ook door naar BZ |
Ik vind het een overbodig forum. Er zijn misschien vier mensen die het constant over I/P hebben. Er zijn veel meer threads over de allochtonenproblematiek, gaan jullie daar nu ook een apart forum voor maken?
|
Het probleem bij de grote I/P topics was, was dat er teveel in geflamed werd en het te snel off-topic gebazeld werd. Nu is daar meer controle op en kunnen er diepere discussies ontstaan. Jammer alleen dat een aantal mensen die regelmatig in de grote I/P topics postten, nu niet schijnen te posten in het aparte subforum.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, als er mensen zijn die erover willen discussiëren, waarom niet. Houdt ze van de straat zullen we maar denken, en zoveel serverruimte neemt éen subforumpje nou ook weer niet in. |
In feite word er vooral het belang van SS en FA waargenomen door dat subforum :o
Kun je eens zien wat voor macht ze hier eigenlijk hebben :p ;) |
Ik vind het goed zo.
Zo kan je tenminste losse nieuwsberichten posten. Veel beter dan alles in één topic moeten zetten op N&A, wat dan een grote chaos wordt omdat je het over 10 dingen tegelijk hebt. Ik vind het goed zo. :) |
Ik sluit me aan bij Vloot Admiraal.
|
ik vind het wel een nutiig forum om bovengenoemde redenen, hoewel het nogal voorspelbaar is wat iedereen van elk onderwerp vindt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mja, echt nuttig vind ik het ook niet. De grenzeloze arrogantie en vooringenomenheid van bepaalde personen maken dat er, zoals Digitracker al zegt, nooit wat constructiefs uit kan voortvloeien. |
Als FS en SS met hun gezeur beginnen ga ik kwijlen en word ik automatisch pro hamas :o
|
Citaat:
|
Heb geduld. Het wordt ooit nog wel eens wat.
|
Echt een zinloos forum. Dat hele subforum is verworden tot een propagandakanaal voor zionistisch gedachtegoed. Want waarom het partij-programma van Hamas, een topic geopend door een militante Jood gebombardeerd tot een sticky topic?! :|
|
Citaat:
Maar graag dan wel enkele quotes en een link. Zoals nu in het hamasprogramma-topic staat. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat het jou niet aanstaat dat mensen zo de ware aard van Hamas kunnen zien betekent niet dat de informatie meteen 'zionistische propaganda' is. De bron is, zoals er staat, www.hamasonline.com . |
Ja he niet hier!! Ga maar op N&A je steun betuigen aan je zo geliefde corrupte Sharon. :o
Het is zo'n lieverdje he. :p |
Citaat:
|
het is een waardeloos forum, heerlijk, alle standpunten worden op een rijtje gezet en het zijn dezelfde die al tig keer erop gezet. Maar dat maakt niks uit, de rommel is wel uit het andere forum. :)
|
@meisje, dat zou je ook van het "gewone" forum kunnen zeggen. Standpunten worden vaak herhaald. Tenzij wellicht er misschien een onderwerp komt dat totaal anders is dan "gewoonlijk" gepost wordt op het forum, zoals het broeikaseffect of zeehondjes doodknuppelen.
|
Citaat:
Waarom zit ik eigelijk op dit forum? :confused: |
Citaat:
Ik vind het I&P een waardeloos forum omdat alleen maar dezelfde mensen posten op dezelfde manier bij dezelfde topics. Het voegt niets toe. Mij maakt het niks uit, ik constateer het alleen. |
Citaat:
Nee. Citaat:
|
Ik zie niet in waarom? Als ik commentaar wil leveren, dan doe ik dat. Ik weet van mezelf dat ik niks nieuws zal toevoegen en ik verveel niet graag mensen (dat is geen verwijt) dus dan ga ik niks posten.
|
Citaat:
(je = algemeen gesproken) |
Misschien krijgen we ooit nog eens een Ajax-Feyenoord subforum. :cool:
|
Citaat:
|
Ik begrijp alweer je subtiele hint niet. Metrobrieven bevatten alleen drogredenen, ik schiet nog niet op de metro-brievenschrijver.
|
Citaat:
Begrijp je mijn referentie aan de kluisdeur? |
Zullen we hints gaan spelen dan. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk zijn we best meelijdenwaardig, als geen-kluisdeur-voor-ons-hoofd-hebbende mensen die een goed gefundeerde mening willen uitdragen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doop het maar om in 'Pro-Palestijns subforum'.
Anderen zijn er toch niet welkom. Offtopic: Even voor alle duidelijkheid, dit slaat niet op iedereen daar, slechts op een bepaald groepje dat iedere normale discussie onmogelijk maakt. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoor van pro=palestijnen dat het alleen maar een pro-israel forum is en van jou de andere kant. De balans hieruit opmakend kan ik alleen maar concluderen dat het een gebalanceerd forum is met verschillende meningen. |
Citaat:
Persoonlijk vind ik het steeds meer ontaarden in een scheldsubforum tussen pro-Palestijnen en pro-Israëli's. Een beetje een normale discussie is hierdoor nauwelijks meer te voeren. De meest recente topics ondersteunen mijn stellingname. Eigenlijk zitten we nu weer met hetzelfde gezeik als dat waardoor de Israël/Palestina-topics op N&A steeds gesloten werden. Zucht :( |
Citaat:
Nu kan er tenminste wel over gepraat worden. Sort of. |
Citaat:
Ik heb gezien dat mijn goede vriend en rode kameraad gauloises een beetje begon te flippen, wat natuurlijk niet aardig van hem is, maar ook niet geheel onterecht. Ik persoonlijk kan het wel van hem begrijpen, maar dat komt omdat ik hem goed ken. Verder zou ik als ik jou was niet met een beschuldigende vinger op die bepaalde personen wijzen, want jij bent net zo erg omdat jij ook een van de mensen bent die iedere vorm van discussie onmogelijk maken. Ik persoonlijk zou trouwens ervoor pleiten om weer een algehele Israel stilte in te lassen. :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46. |