Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Flora & Fauna (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=9)
-   -   vrijwilliger (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=800286)

Amare 07-04-2004 08:37

vrijwilliger

Allereerst weet ik niet of ik dit berichtje hier goed plaats, maar anders hoor ik het wel!

Ik plaats het eigenlijk omdat ik een vraag heb.
Ik wil graag 'binnenkort' in een vakantie naar het buitenland.
Jullie kennen misschien wel Brook Hospital, een organisatie die paarden en ezels in Afrika helpt.
Nou zou ik ook graag als vrijwilliger naar een land toe willen gaan om dieren te helpen.
Bijvoorbeeld in Spanje is zo'n organisatie die staathonden opvangt en ze helpt. Lijkt me erg leuk... en zo leer ik ook een beetje de taal kennen.
Maar nou weet ik echt niet hoe ik dat moet regelen. Op de site van Brook Hospital zeggen ze, dat ze geen vrijwilligers willen maar alleen geld.

Waar kan ik zoiets nou regelen? En misschien iemand anders die dit al eens heeft gedaan?

Amare 07-04-2004 18:32

Niemand? :(

Bleater 07-04-2004 18:51

Ik zou ze gewoon een mailtje sturen met informatie over jezelf en waarom je het zo graag wil...

Björn 07-04-2004 20:41

ik heb geen idee

autodropje 07-04-2004 23:05

Ik zou ze ook mailen en vragen of je in contact kunt komen met de mensen die daar dan de mensen aannemen ofzo??

phensicske 11-04-2004 23:40

Mss kan je het beter nog eens vragen op 'Reizen'?

Ik heb vorig jaar paarden verzorgd en les gegeven aan de kinderen, maar dat was via via. De vriend die me meenam kende die mensen door zijn broer en zus die dat al eens gedaan hadden. Ik weet niet hoe ze contact hebben gelegd.

TechXP 12-04-2004 02:00

Citaat:

Amare schreef op 07-04-2004 @ 08:37 :
Waar kan ik zoiets nou regelen? En misschien iemand anders die dit al eens heeft gedaan?
Wellicht is ecovolunteer.nl wat voor jou?

AngelLena 12-04-2004 14:13

Een vriendin van mij zit nu in Australie en doet vrijwilligerswerk als ranchworker. Bevalt haar heel goed wat ik er zo van begrepen heb. Over een maand of 2 gaat ze naar nieuw Zeeland en daar op zoek naar vrijwilligerswerk. Zij zocht ook al tijden naar zoiets, maar kon niets vinden. Toen kreeg zij van iemand anders te horen dat de beste tactiek is: gewoon heen gaan en dan nog eens rond gaan vragen. Dan vind je vaak wel iets.

Maar is natuurlijk wel hoog risico.

Amare 12-04-2004 21:05

Citaat:

AngelLena schreef op 12-04-2004 @ 14:13 :
Een vriendin van mij zit nu in Australie en doet vrijwilligerswerk als ranchworker. Bevalt haar heel goed wat ik er zo van begrepen heb. Over een maand of 2 gaat ze naar nieuw Zeeland en daar op zoek naar vrijwilligerswerk. Zij zocht ook al tijden naar zoiets, maar kon niets vinden. Toen kreeg zij van iemand anders te horen dat de beste tactiek is: gewoon heen gaan en dan nog eens rond gaan vragen. Dan vind je vaak wel iets.

Maar is natuurlijk wel hoog risico.

Maar wat natuurlijk ook het probleem is. Ik wil daar graag vrijwilliger worden om die dieren etc te helpen. Maar waar leef je van, ik bedoel... je hebt natuurlijk ook geld nodig!

Bedankt voor de tips iig!

AngelLena 12-04-2004 23:32

Citaat:

Amare schreef op 12-04-2004 @ 21:05 :
Maar wat natuurlijk ook het probleem is. Ik wil daar graag vrijwilliger worden om die dieren etc te helpen. Maar waar leef je van, ik bedoel... je hebt natuurlijk ook geld nodig!

Bedankt voor de tips iig!

Dat noemt men sparen tot je die reis kan betalen en je onderhoud ook.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23.