![]() |
stelling: jeugd kan niet zonder drank
Ik weet niet hoe dat het in nederland zit, maar hier in ons klein België erger ik me er redelijk hard aan.
Op een fuif of in een dicotheek wil niemand dansen, tenzij ze gedronken hebben.Dan pas kunnen ze zich los gedragen en laten gaan. Ga maar es na, er zullen niet veel nuchtere mensen zijn die zich eens goed uitleven op de dansvloer. En zoals op meerdaagse schoolreizen (zo zit het bij ons toch tegenwoordig) We hadden de toestemming om 's avonds iets te drinken op de kamers. Maar als ze dan 8 à 9 flessen sterke drank meehebben om onder 5 man uit te drinken (dan zijn ze cool) vind ik het wel redelijk hard overdreven. En dan zijn ze nog verwonderd als ze de hele nacht liggen kotsen en de volgende dag nen houten kop hebben. Ik drink ook graag iets, maar t moet binnen de perken blijven. Nu ja, mijn punt is gewoon: "De jeugd kan zich niet amuseren zonder drank" |
Dus?
|
Ik erger mij er gewoon enorm aan en vraag me gewoon af of er mensen zijn die er ook zo over denken
|
ik erger me er ook aan,draai dan liever een jointje ofsow maar nee wiet=drugs en dat is eng dan maar 5 flessen drank :(
|
hmzz uhhuuu:rolleyes: ....
en idd so what if... |
Citaat:
Of ik saai ben op feesten? Dacht het niet.. ik heb altijd de grootste moeite mensen te overtuigen van het feit dat ik geheel nuchter zo'n feessie doorsta ;) |
Ik vind het ook een beetje te triest inderdaad dat op veel gelegenheden het alleen maar "om het zuipen" draait. Ik heb het idee dat bijna iedereen een fase heeft in zijn jeugd ofzo dat ie drank heel erg :cool: vindt. Beetje triest....
|
Dat is dan vast iets dat bij jullie op school zo gaat, hier niet hoor.
oneens dus. |
Maar verder, wat bedoel je met drank?
40 glazen bier of 3, dat scheelt nogal. |
als ik drank op heb voel ik me altijd heel draaierig, en krijg ik allemaal binnenpretjes. ook zien de vrouwen er een stuk beter uit
|
als dat waar is maak ik geen deel uit van de jeugd ;)
doordacht he |
ik moet het er helaas ligt mee eens zijn want een hele hoop mensen vinden feesten gwewoon kut als er niet gezopen wordt...
|
Citaat:
'we dansen niet' 'ik moet eerst een biertje hebben' die lui hebben gewoon geen lef en denken dat met bier/drank weg te kunnen halen. Een feest zonder alcohol is geen feest zeggen ze dan. Ik ben het helemaal met je eens, en vind het gewoon diep triest dat niemand zonder kan en dan kijk ik toch ook wel een beetje naar mezelf :eek: eerder dronk ik niet (en had toch een hoop schik), maar nu drink ik voor de gezelligheid en omdat ik dan de hele avond wél vol kan houden :( (want dat helpt wel :) ) |
Citaat:
|
Nog nooit op een sXe fest geweest zeker :D
|
Citaat:
|
Bij deze ben je uitgenodigd :D
|
nou, ik moet wel zeggen...Op sommige feestjes dan drink ik meestal wel gewoon, en iedereen daar eigenlijk omdat et dan serieus anders geen fuck aan is. Dan wordt iedereen wat vrolijker enzo. maar ach, in principe vind ik wel dat als er gedronken is een feest of wat dan ook wel gezelliger is. Het is niet nodig, maar meestal is het gewoon leuker. Als het met mate is jah.Als iedereen over elkaar heen loopt te kosten is et natuurlijk niks :rolleyes:
maar goed, mijn mening hierover dus :) |
Citaat:
en wat dat drank op scholreizen betreft, het is gewoon fijn om in het buitenland dronken te worden;) nee, tuurlijk doen ze dat om stoer te doen, maar het is toch niet iedereen, hooguit een of twee kamers. 'we dansen niet' 'ik moet eerst een biertje hebben' dat is belachelijk, zeggen ze dat echt? tjee word ik oud ofzo? |
Citaat:
|
Ach moeten ze toch allemaal zelf weten of ze willen kotsen... niet dan?? je bent maar een keer jong zeg ik maar... Dus allen kots uw maag leeg!! hmpff nee tuurlijk niet maar iedereen is anders... En niet iedereen kan goed tegen drank :D
Ik zeg altijd maar zo je leven moet je later wat serieuzer nemen. Adios |
Citaat:
|
Citaat:
|
Juist
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |