![]() |
2day is the first day of the rest of your life.....
Tja dat zinnetje hoor je vaak op dat soort afval programma's... ;) maar voor heel veel andere dingen kan het ook goed opgaan.
Welke dingen ga jij doen om je leven een beetje op te leuken? Wil je gaan sporten, iem uitvragen, o.i.d.? Wat zit je in de weg? 't Gaat lang niet altijd op maar vaak hou je je eigen geluk wel in de hand. So watcha gonna do on the first day of the rest of your life???? grtz thabomb |
ten eerste uit huis, dan vrienden maken
|
Mijn rijleraar belde net op dat de rijles niet door ging. Zijn vrouw was net bevallen van een dochter. :)
Dus ik ga lekker naar de studentenvereniging, daar wordt Finding Nemo vandaag vertoond. Studie? NU EVEN NIET!!!! :D |
Genieten van wat ik heb en sleutelen aan mijn mindere eigenschappen. En uiteraard anderen helpen of gelukkig proberen te maken.
|
the same stuff as I did before my new life ;)
|
Iemand flink de waarheid vertellen. :)
|
Citaat:
... als ik durf. |
Dat ik nog meer schijt aan mijn omgeving krijg :cool:
|
gewoon hetzelfde als anders..
sporten leren sporten leren sporten leren |
Citaat:
|
met m'n verzorgpaard trainen met d'r evenwicht. Het is zo leuk om te zien dat t effect heeft en dat ze je zo gaat vertrouwen:)
|
voor mijn mening uitkomen, ook al is die niet politiek correct of zullen veel mensen mij met niet zo sympathieke gevoelens benaderen. maarw acht, dat doe ik al... nouja, ach..
|
Me minder aantrekken van wat iedereen denkt/zegt.
Volgende week alvast een beetje op adem komen en dan op mijn tanden bijten tot begin juli! |
Je trouwdag is de laatste dag van...shit ben um vergeten grr
|
Als ik mijn examen haal(zal echt heel moeilijk worden :() dan zal mijn leven echt totaal veranderen. Ik ga op kamers, naar een vreemde stad, vreemde school, nieuwe vrienden maken.
Ik ben nu wel bang, maar ik moet gewoon slagen, om te bewijzen dat ik wel iets waard ben!!! Als dat (-->examen dus) achter de rug is zal echt een hoop veranderen....................ik hoop het echt :bloos: |
Citaat:
|
Als ik (ook in mijn omgeving) uitkom voor mijn homoseksualiteit zal mn leven aannemelijk leuker worden... Misschien wel met veel dates (zou leuk zijn)... Maar daarvoor moet ik eerst even een paar gesprekjes bij de hulpverlener hebben om mn zelfbeeld ff op te vijzelen, and then... I'm just gonna come out & say it!
Maar vandaag....? Ik denk ff na2 leren voor de toets, hardlopen en dan slapen! |
Citaat:
|
zo leven als ik nu doe, ik heb lol :p :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |