![]() |
Rare Euro
Ik vond laast in mijn portomonee een rare euro, ééntje met 2 ganzen/zwanen op de achterzijde, is er iemand die me kan vertellen waar deze weg komt (welk land). :confused:
|
Nope.
|
|
nog nooit gezien.
|
Ik vond laatst ook een rare, zo'n briefje van 15 euro :confused:
|
Citaat:
|
Hij komt dus idd uit finland, maar een briefje van 15 euro zal wel een vervalsing zijn denk'k.
|
Citaat:
|
Friesland heeft tegenwoordig eigen euromunten :cool:
|
Citaat:
|
De euro is stom. Heb liever de Ecu. :cool:
|
Friesland heeft toch ook recht op een eigen euro, het is net als san marino en monaco een onafhankelijk staatje.
|
als zij graag een eigen euro willen...
ik zie er persoonlijk de lol niet van in je eigen euro te hebben (behalve als ik erop sta, dan moet je hem inlijsten en ophangen :p ) |
Geen idee, ik dacht dat ze er van Finland anders uitzien. Is het niet van zo'n stom staatje als San-Marino?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel natuurlijk: Zo'n inspirerende en grote voetbalnatie als San Marino |
Citaat:
|
Finland
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou nog een bak zijn ook, want dat kunnen ze helemaal niet betalen. In Friesland zitten relatief veel ouderen, en over heel Nederland genomen is de vergrijzing een probleem. In Friesland is dat dan nog erger, en het enige wat ze produceren zijn mongloide weermannen. Daar valt dus niets aan te verdienen. Gaat Friesland echt onafhankelijk dan wordt het een ontwikkelingsland. |
zucht ff 3 seconden op google gezocht en zie hier
http://www.euro.ecb.int/en/section/euro0/coins.html |
ik heb allang het plaatje gepost enzow...www.euro.nl staat het namelijk :)
|
Citaat:
|
Finland.
|
Het antwoord is al gegeven door reuffneck32 en Gatara, verder kan het alleen maar offtopic gaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |