![]() |
wat kan ècht niet meer?
om maar even goed de zomer in te gaan en vooral niet slecht de winter uit te gaan, wat kan echt niet meer en moet dus vooral zo snel mogelijk wggestopt worden?
ik zeg: die gympies met fluostreepjes ( wie niet gokt moet op zekerheid spelen :) ) |
Citaat:
Tiësto, daar heb ik het nu wel mee gehad hoor, na die sell-out van een Traffic, poeh (n) Wegstoppen: al uw drie kwart's broeken natuurlijk, badhanddoekstoffen-kleding is zo afschuwelijk :( Ohja, klagen en niets doen, dat is zo hollands :nono: |
ik zeg puntschoenen
|
Citaat:
|
Citaat:
trouwens, reclamefolders zijn ook wel heeeeel erg fout ;) |
ik zeg lange spijkerrokken (n)
|
Citaat:
+ oh nu zei je het toch :nono: |
blije fluor kleurtjes :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Drakenprints en Chinese tekens, maar die konden eigenlijk alleen maar in Ede en de plaatselijke white trash-gemeenschap, elders hebben ze nooit gekund.
|
Citaat:
velours ook bah |
enneh... wanneer kappen die dozen nou eens met nepdreads... van de week zag ik bij mij op school weer iemand die zichzelf een kersverse dewi-coupe had aangemeten... met een te strakke tuinbroek en een hello kitty shirtje... YUK!
|
Citaat:
Fruits-like kleding heb ik het ook mee gehad |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: je broek in je sokken :D |
Citaat:
Real Life Shows alla Osbournes / Bauers zijn ook dubbel bah (n) |
forummen (n) :D :D :cool:
het overmatig gebruik van smileys (n) :p |
nee joh, socializen op een forum is juist hip :)
|
ik vind de polkadots al niet meer leuk. Nu iedereen ze draagt zijn ze maar saai (n)
Puntschoenen inderdaad En beenwarmers. Hier loopt nog iedereen er mee. Nooit mooi gevonden ook niet. |
ugh, beenwarmers idd... helemaal erg als ze er dan ook hun broek in stoppen...
|
neujjj polkadots en beenwarmers moeten blijven!!! :cool:
ik vind dat van die plastic "boodschappentassen" echt zo not done zijn. En die tassen zogenaamd van gerecycled materiaal, met sapverpakkingen enzo...pfff :nono: |
ohja? Ik dacht dat het gewoon lelijk plastic was. Ze moeten inderdaad weg. Eigenlijk hadden ze helemaal niet moeten komen!
|
Volgens mij staan de winkels nog vol met puntschoenen, of ligt dat nou aan mij? :confused:
|
ligt natuurlijk aan welke winkels je kijkt :)
|
ja, maar dan wel foute winkels als van haren en van woensel...
|
Zelfs bij de Schoenenreus zag ik ze. Mét streep. :D
|
hoge broeken. Maar dat is wel erg standaard :|
|
trance kan al jaren niet,
broek in de laarzen moet toch ook echt maar eens afgelopen zijn. |
Beenwarmers,
Mini rokjes, Streepjes shirtjes, Blote schouder shirtjes, Schuine pony's, Kniesokken, Puntschoenen, Kralenkettingen, Netpanty's, van die lelijke 'broekketting setjes' (a la wonderwoman),etc etc Humzz ben wel btje kritisch volgens mij :D |
http://www.antipuntschoenen.nl/images/snap2.jpg Weet zeker dat diegene die zoiets dragen het een jaar geleden nog belachelijk vonden. Ugh
nooit: - beenwarmers en dan helemaal met dat gaatje er zo in zodat je de hak erdoor heen kan halen van je puntschoen - mini plooi-rokjes (ook mensen die het ECHT niet kunnen hebben vielen er na een tijdje voor. vreselijk). - inderdaad nep dreads - gescheerde of te ver geëpileerde wenkbrauwen - ik-ben-een-zuurstok-deze-zomer punkmeisjes (vooral omdat de meeste de zomer ervoor nog hartstikke trance of R&B waren ofzo - vet haar (ugh. meisjes met het haar aan het hoofd geplakt. foei) - van die pofbroeken die dan in de puntschoen zitten gefrommeld -bomberjacks voor meisjes em. dit was het voor eventjes :o |
het vest dat ik nu aan heb.
|
regenpakken kunnen ook echt niet. loop je als een kanarie over straat. mooi niet dus, ik verrek t om die dingen aan te doen :nono:
t wordt hoog tijd dat ze eens mooie regencouture gaan ontwerpen. |
Citaat:
|
burberry ruitje
puntlaarzen broek ik laarzen jassen met bontkraagjes |
Citaat:
|
De oh-zo-bekende sokken in sandalen vind ik niet meer kunnen.
Puntschoentjes vind ik eigenlijk nog wel meevallen.. Beenwarmers kunnen NIET meer en die kettingen voor aan de broek/rok ook niet. Riempjes vind ik dan weer wel leuk.. :o :) |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik zo iemand zie heb ik goestin om zijn sandalen uit te doen en sokken te verbranden, zo verschikkelijk fout (n) |
Citaat:
|
Een vriendin van me heeft altijd de meest afgrijselijke schoenen:
puntschoenen, waarmee je iemands ogen kan uitprikken van die lelijke bordeaux achtige boots ... en ik altijd maar zeggen "ja dat is mooi" :nono: :o :D *Ik ben vals :evil: * |
mensen met hangtieten die geen bh dragen :nono:
|
Citaat:
waar is jouw onderschrift van? hij komt me heel bekend voor... ow enne, nee, die boots kunnen ook niet. uggs over een paar weken ook niet meer, of juist wel... euh... tsja :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind trouwens dat alle sport-merk-trui'en, in het dagelijkse leven niet meer kunnen, eigenlijk alles van een sportmerk wat niet je schoenen zijn kan niet. Broeken van nike en petjes van Fila :nono: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |