![]() |
Tovenaar (tekening)
Het is al even geleden dat ik nog eens iets gepost heb en aangezien ik deze week toch wat heb zitten tekenen zet ik het hier maar even neer. Ik geef toe: ik had bij het tekenen een voorbeeld erlangs liggen, maar het was vooral de bedoeling om eens wat meer met schaduw en licht en donker te werken en zo.
De contrasten zijn wel iets minder geworden bij het scannen, maar ja. Alle opmerkingen zijn welkom. Groetjes Stoetel [IMG]http://www.endoria.net/upload/index.php/1309128061 [/IMG] |
Hmz, wat heb ik nu weer verkeerd gedaan :confused:
|
voor de simpele geesten hebben ze op dit forum een knopje gemaakt
daaar druk je op en dan hoef je alleen maar de url in te typen http://www.endoria.net/upload/index.php/1309128061 en voila |
hehe hijs wel lomp goed.....
mijn complimenten.... |
mooi!!! geen kritiek
|
wow...
mooie details ook. (y) *wilt dat ook kunnen..* *SIGH* ;) |
prachtig....;)
|
ontzettend mooi getekent !! :)
Geen commentaar.. alleen dat je misschien nog iets kan doen aan (voor de kijker) zijn rechterhand.. die is t.o. de rest een beetje raar :) |
cool
enige wat er te zeggen valt |
Woh ...echt kuhl gewoon :D :)
|
echt bruut. je moet em een keer kleuren.
|
:cool:!!
al vin ik de hand bij de baard een beetje in een rare houding :) |
Hij is cool! Jij hebt echt talent ;)
|
ik heb niet veel van je gezien maar toch:
[fan modus]hehe, leuk gemaakt :):cool:[/fan modus] |
Wauwies! Idd alleen de hand is een beetje raar, de rest is heeel goed! *steekt duim op*
|
Tis Gandalf, niet? Met dat vuurwerk en zo? :)
|
Citaat:
ALS je hem al gaat inklueren, doe dat dan op een kopie, of scan hem in en kleur hem in met photoshop. Maar laat het origineel zoals hij is! :) |
Citaat:
kleurgebruik zou een tekening kunnen verpesten, daarom gebruik ik zelf ook nooi kleur |
Citaat:
Wat die hand betreft, daar ben ik zelf ook niet helemaal tevreden over, maar ik ben zo'n prutser met handen. Dit is het beste wat k ervan kreeg. Citaat:
En 't is idd Gandalf jah :) Voor de rest iedereen heel erg bedankt voor de reacties! |
ahh wat een gruwelijk mooie details! zeker cool
|
:eek:
WOUW! |
Citaat:
|
(y)echt heel mooi
|
hij is wel mooi nagetekend alleen is dat niet zo heel erg moeilijk.....
http://www.nightrunner.com/cgi-bin/s...age.py?id=2508 |
Citaat:
Citaat:
|
voorbeeld hoeft niet perse precies dezelfde tekening te zijn....
|
Nagetekend? Dan neem ik mijn comment terug. Natekenen kan iedereen.
|
mooi.
|
Hmm nagetekend..jammer.
Wel mooi nagetekend,verder kan ik er niet op ingaan omdat het dus niet jou idee was.. |
misschien niet zelf getekend, maar inderdaad mooi nagetekend
|
Jah, nogmaals sorry dat ik me precies niet duidelijk genoeg heb uitgedrukt.
Zoals k al eerder zei, wou hier met licht en donker oefenen. Heb nl zo eens een potlodenset gehaald met hele zachte en hardere potloden. 'K post op een keer nog wel eens een tekening die'k helemaal zelf heb verzonnen. Groetjes Stoetel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |