![]() |
Wat is jou grootste misdaad ooit?
De mijne is zwartrijden ofzo :o
|
misschien zijn niet de dingen die je wel gedaan hebt, maar de dingen die je juist niet gedaan hebt je grootste misdaad..
ow crap jatten.. |
ook jatten (o.a. vullingen uit de hema, en boeken uit de bieb :bloos: )
|
Ehm...door rood rijden?
|
Mijn zwakkere broers executeren en hun bestaan ontkennen.
|
Ik heb ooit eens een wraakactie jegens mijn zusje ondernomen. Was tien ofzo (geloof dat ze een voetbal van me had lekgestoken). Nu wist ik dat ze bang was voor spinnen (noem het maar een fobie) en dus zette in s'avonds een gesloten bakje met een kleine kruisspin (lief aaibaar diertje overigens) op haar kamer, met daar bij zo'n briefje met opschrift "verrassing, maakt dit open en een prettige nacht verder". Nouja, het werkte iig goed. Zo goed dat zelfs tijdelijk mijn gehele familie zich tegen mij keerde. Maar mijn wraak heb ik iig gekregen. (those were the days my friends) :|
Hoe dan ook, volgens mij valt dit onder terrorisme :bloos: Als het niets wordt met mijn HBO opleiding kan ik het altijd nog als Terrorist of docent proberen... Verder ben ik altijd vrij "braaf" geweest. Niet omdat ik me graag aan regels houdt, maar meer omdat ik de noodzaak van het overtreden van regels meestal niet zo zag (en zie) en een groot deel van de "regels" overeen komen met mijn leefregels. Nouja, dat is wel praktisch eigelijk :) |
Cd's kopieren denk ik
|
Citaat:
|
ehm...jatten geloof ik. of een velg kapot rijden (khad zin om iets kapot te rijden dus reed ik tegen autoband aan :confused: ). maarja een velg kapot rijden was waarschijnlijk de duurste misdaad die ik heb begaan. niet dat ik het heb terugbetaald want natuurlijk bleef ik anoniem enzo :cool:
|
Cd's kopiëren
snoepjes stelen bij de Jamin :o |
Ook jatten in de supermarkt. Of bij de bieb bij ons op school :bloos:
|
extreme snelheidsoverschrijdingen :o
|
Citaat:
Ontopic: bedreiging. :o |
Brommer rijen op andermans terrein zonder verzekering, zonder goedgekeurde brommer, zonder verzekeringsplaatje, zonder brommercertificaat en zonder 16 te zijn. :o
|
Ik heb ooit snoepjes gestolen. Diefstal, dus. :o
|
Citaat:
@Kenjirro: je bent een halve Turk, je hebt vast wel meer misdaden op je kerfstok. |
:nono: Nouw ehm.....Te Laat briefjes jatten s'avonds op school!!!
|
Het eerst wat in me opkomt in een lange reeks misdaden is denk ik toch wel de vanille-vla toetjes jatten in de plaatselijke supermarkt.
|
CD's branden en zonder licht op de fiets rijden.
|
eeeehm
door rood licht/zonder licht fietsen ofzo? of cd's branden ja |
jah cd's branden
|
Citaat:
Ehm, molotov cocktails gooien *ahum* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alcohol drinken, (per ongeluk) een ruit ingooien en het niet zeggen, snoepjes stelen bij de jamin.
Allemaal erg verschrikkelijk dus ;). |
oja. ik heb ook nog is mn id vervalst, en ik drink wel is alcohol...
eigenlijk ben ik best slecht |
Ik reed ooit door rood. :o
|
Citaat:
Ontopic: (per ongeluk) zonder paspoort door duitsland rijden. Stelt niets voor natuurlijk, maar ik ben ook zoooo braaf! :o |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: CD's kopieren en zonder licht fietsen |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb ook weleens door rood gereden..
doe ik nou alleen nooit meer want laatste x dat ik het heb gedaan was ik aangereden.. ik fietste met volle vaart tegen een auto van de snelweg.. me fiets verrot.. ikke doodgeschrokken en mn vader boos.. verder zonder licht fietsen/id van mn nicht nemen die jaar ouder is |
Ik ben een keer per ongeluk met een flesje Spa Citroen de
supermarkt uitgelopen, zonder te betalen. Wazigheid. :bloos: Er werd overigens niks van gezegd. :confused: :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jeetje.. en je was nog wel mn grote voorbeeld |
Citaat:
|
wuhahaha j*****n je hebt ze wel bang gemaakt :D
|
:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oh boy :o |
Citaat:
maar er is dus ook nog hoop voor mij? |
snoepjes stelen bij de jamin,
en snachts in een buitenzwembad zwemmen |
Citaat:
|
-het executeren van een bekend Nederlands politicus
-genocide in Afrika en Bosnie |
Citaat:
|
Vanalles stukgemaakt met voetbalpotjes :D (onder andere botten :P) en een heel arsenaal aan cd-kopieren en illegaal down 'n sjit. Maar ik ben heel braaf...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39. |