![]() |
Her Majesty's Hardcore Birthday Party
:D :D :D
30 april is het weer zover ! lekker veel punk/core zien in de W2 in Den Bosch ! En Ten Foot Pole komt ook ! Is niet duur : €9,00 !! |
ik wilde zeggen: hey een piraat in je ava.
maar die grap zal wel niet op zijn plaats zijn he? overigens kom ik niet. |
Verdorie, alweer die herrie.
Ik wil verdorie stunned guys en dj niel zien ofzo, over komen al van die hardcore dingen :( niet dat ze slecht zijn, maar toch |
hey, das wel een goede optie!
ik denk dat ik dat ga doen dan wat komt er nog meer behalve ten foot pole? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ten Foot Pole + Lawrence Arms + The Almighty Trigger Happy + Steel Rules Die + Go Ape!
Wat een heerlijke zaadline up. De 2 jaren hiervoor met respectievelijk Kill Your Idols en Give Up The Neger waren duidelijk beter. |
Citaat:
houdoe he |
Citaat:
|
Citaat:
laat ook maar line-up is inderdaad niet bepaald geweldig. dan maar thuiszitten met een krat bier |
Citaat:
|
voor ieder wat wils ! Maakt mij niet uit wat andere denken, dan ga je gewoon niet ! Ik ga in ieder geval genieten van punk/core ! En als je het wilt beluisteren ga je naar www.w2.nl !
|
Als je van goede "punk/core" houd kom je er behoorlijk bekaaid vanaf......al is dat natuurlijk subjectief, maarrrrgoed.....
|
jaaa maar ik hou van Ten Foot Pole en dat vind ik goede punk dus daar ga ik ervoor heen ! En natuurlijk om lekker te feesten !
|
En damn ik ben geen piraat !
|
Fine. Ik vond t alleen aardig toen die dude van Pulley er nog in zong.
|
Pulley is ook cool ! Enne ik hoor geen stemmen hoor hehe ! Voororodelen over mijn pleister is gewoon klote :(
|
Is dat zo'n pleister die kids op de kleuterschool vroeger hadden met zo'n diertje of een ander ding erop?
Serieuze vraag. |
nee dat is het niet. zoals je ziet zit er geen plaatje op en als je een lui oog hebt dan is het zo'n huidskleurige pleister. Ik heb die pleister omdat ik geen oog heb.
|
oh. Fucked up, maar krijg je dan nog een glazen/kunstoog in de toekomst?
|
ja ben ik nu mee bezig. in december operatie gehad van 9,5 uur enzow . als het goed is volgende maand weer en dan deze zomer een oog ! Kijk maar eens bij fotoboek. praat misschien makkelijker..
|
Citaat:
Pulley is gaaf, mits het uptempo nummers zijn. |
waarom noemen ze het een 'hardcore' birthday party ? Er speelt toch geen enkele hardcore band?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bah punk
|
Citaat:
en wat is Lawrence Arms en The Almighty Trigger Happy (kutnaam).. |
Lawrence Arms is saai.
En die andere ken ik ook niet. |
Heeft niks met hardcore elite te maken toch? Dit zijn toch gewoon punkrock bands?
|
vond de line up voorgaande jaren inderdaad leuker. ik weet nog niet wat we gaan doen.. als er niks beters is dan gaan we misschien wel daarheen, het is dichtbij..
|
ik probeer het ook nog te redden! ik moet zelf spelen
|
Citaat:
|
Afwezig, vorig jaar was stukken vetter.
|
ik vind alle bandjes wel leuk die er komen, zo te horen klonken ze goed en ik ga vooral voor Ten Foot Pole. Kan ook wel de volgende dag naar Amsterdam gaan, daar komen ze ook maar goed nu zie ik ook meerdere bandjes en met een feestje komt t dan wel goed :)
|
Ik ga naar Iedereeeeeen Zo Jotje met koninginedag,zal ik me veel beter bij vermaken.
(y) Line up vind ik niet zo,maar veel plezier iedereen die er heen gaat. |
Citaat:
|
of in 013 het jaar ervoor...
plaat vond ik wel geniaal. |
Citaat:
Ik was toen in een staat dat alles leuk was, behalve lawrence arms. |
Citaat:
En uhm, ik ga daar denk ik niet heen. Nee, eigenlijk weet ik dat wel heel zeker. |
hmm... aangezien ik zelf speel (Go Ape!) vind ik de line-up helemaal geweldig :)
maar dan nog... ten foot pole; te gek lawrence arms; leuk allmighty trigger happy; dunno?? :| steel rules die; das toch hardcore? en wat wij maken? naja... geen hardcore... beetje melodische punkrock... luister 2 nummers hier: leaving: http://www.student.kun.nl/p.m.jansse...pe-leaving.mp3 memories: http://www.student.kun.nl/p.m.jansse...e-memories.mp3 (allebei ook te horen op www.goape.nl ) |
Citaat:
|
|
jaja...
mag niet klagen. maar niet meer de shows waar wij spelen afkraken he :nono: *hehe* |
gheheh nou ik zal in ieder geval niet van de partij zijn
ik ga naar the minds in amsterdam daar spelen de hardheid, beyond93 en nog wat bandjes |
Citaat:
En het feestje....brrr...half 3 zat in slaap gevallen in een stoel en om kwart voor 7 weer opstaan....(n) ik ben brak. Gelukkig is er koffie (y) |
Citaat:
verderrr uhm, ja, als jij nie mee gaat. That's so childish..'als jij niet gaat ga ik ook niet'. ahwell. hoe offtopic :) Ik was zooo chagerijnig gisteravond, klote bussen, klote treinen. klote zatte mensen in de coupe. allemaal dood. :evil: |
*ontopic door goape :)*
mocht er nog iemand goed gitaar kunnen spelen. Go Ape! heeft dringend een goede gitarist nodig die een beetje kan zingen... eigen aparatuur en inzet zijn een must omgeving limburg en auto een pre interesse kijk op www.goape.nl of mail naar cedric@snowstar.nl |
Triggerhappy is cool!
Ten foot pole is ook zoo gaaf, live is dat zeer zekers een belevenis. Wel es een adhd zanger van 40 hoger en lomper zien springen dan de zanger van raised fist? Nee? Dan is dit nu je kans! |
hell yeah! lang leve dennis-tfp
ik heb er zin in |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34. |