![]() |
oeps.......postzegel vergete
oeps!!! ben net postzegel vergeten te plakken op een kaart.........wat gebeurt er nou met die kaart?
moet diegene die hem ontvangt boete betale? zoja, hoe hoog is die boete?? pffff, stom stom ochja,nix aan te doen doei |
Volgens mij moet degenie die hem ontvangt dan gewoon de kosten van de postzegel betalen, misschien ook wel iets meer, als afhandelingskosten oid...
|
Die ontvanger kan ervoor kiezen de kosten te betalen óf hij kan de kaart weigeren.
Tenminste, dat dacht ik. Als je op een enveloppe je eigen adres ook nog eens achterop schrijft, en je vergeet een postzegel, sturen ze hem weer terug naar je. |
Hmm...
|
Slim:|
|
Die persoon zal moeten dokken. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is in elk geval niet duur, die boete, een euro ofzo, en als je je er toch schuldig over voelt kun je het natuurlijk altijd zelf terug betalen aan die persoon :)
|
soms merken ze het niet eens ik heb wel is een brief gehad zonder postzegel maar ik moest dus ook gewoon geen kosten te betalen.
|
Ik weat het niet.. :|
|
Citaat:
|
hahaaha zo dom hey!
|
Citaat:
|
Tsja, wat nu?
|
Als je je adres niet op de flap hebt geschreven, kan je voor de zekerheid even de geadresseerde bellen om te zeggen dat die kaart die eerdaags aan de deur gepresenteerd zal worden, van jou afkomstig is.
|
die persoon zal even 39 eurocentjes moeten lappen.
of je hebt een kaart van een aantal kilo's |
een aantal jaar geleden koste zoiets nog 1 gulden en 10 cent, maar hoe dat nu zit?
Weet je wat de lol is? Er staat dan wel iets bij van dat het binnen 10 dagen betaalt moet worden, maar na die 10 dagen hoef je het helemaal niet meer te betalen! (nou ja, toen ik eens iets zonder postzegel kreeg en het niet betaalde heb ik er nooit meer wat van gehoord en dat is toch alweer een paar maanden geleden, maar geen idee meer hoeveel ze eigenlijk wilden hebben) |
Citaat:
|
ik zou wachten op de man die de brievenbus leeg haald. Dan stiekem in zijn bus springen en de envelop eruit vissen. En dan alsnog een postzegel erop doen.
|
dokken voor degene aan wie jij een kaartje hebt gestuurd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die wordt opgegeten door de postbode.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus, als je een brief naar iemand anders wilt sturen, die in de buurt woont oid. Dan zet je gewoon het adres van diegene achterop en je plakt geen postzegel? :D
|
Citaat:
|
Mijn nicht uit Turkey heeft 2.5 maanden geleden een brief op de post gedaan en hij moet nog steeds komen. :)
|
Zijn er nou nog geen provocerende plaatjes gepost?
|
Citaat:
|
Ik heb het druk.
|
Wie schrijft er nou nog kaarten... hoe primitief..
|
Citaat:
|
Citaat:
Hahahaha, die is écht wel goed!!! :D (y) |
Citaat:
ze zijn niet helemaaal gek :d (dacht ik) |
Citaat:
:nono: |
Citaat:
|
Volgens mij vernietigen ze de kaart dan of zo... hehe lekker in de fik steken! :evil: ... ;)
|
:s dat jij zow evil bent wil nog niet zeggen dat al die TGP luitjes ook zow piromanisch zijn.
|
Snugger.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |