Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Ritme (vasthouden) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=800937)

onzekerdoosje:p 07-04-2004 17:16

Ritme (vasthouden)

Ik heb al een tijd een hele leuke vriend
en de seks is ook prima,
maar ik vind het vaak (meestal) lastig om een goed ritme tijdens de seks vast te houden.
Ik krijg het nooit voor elkaar als ik bovenop zit om heel snel te bewegen. Vind dit nogal vervelend, want mijn vriend moet het dan altijd afmaken. Heeft iemand tips ofzo zodat mij dat wel lukt? Ik moet als ik bovenop zit sowieso op mijn hurken zitten (en niet met mijn knien op de ondergrond) anders kan ik al helemaal niet goed bewegen.
(sorry btje onduidelijk verhaaltje)

Paranoide 07-04-2004 17:18

Logisch dat je niet goed kan bewegen, als je op je hurken zit.

Sarah 07-04-2004 17:19

Je hoeft toch niet per se heel snel te bewegen?

Ehm, bij op je hurken zitten zit je toch juist op alleen je voeten met je knieen ter hoogte van je borstkas? Hoe wou je dat doen met je knieën op de grond? Het lijkt mij makkelijker om gewoon op je knieen te gaan zitten, zonder voeten op de grond. Als je zijn schouders vastpakt, of zijn handen als hij die jou toesteekt, of vooroverleunt en met je handen op het bed of de grond steunt, dan kun je je daarmee 'afzetten'.

Get Psycho 07-04-2004 17:23

als je op hem zit en heeeeel snel wil;) dan moet je gewoon vragen of je vriend je heupen beethouden en mee beweegd met het ritme:p

en anders gewoon je handen naast em zetten en gaan met de banaan:p

onzekerdoosje:p 07-04-2004 17:25

Citaat:

Paranoide schreef op 07-04-2004 @ 18:18 :
Logisch dat je niet goed kan bewegen, als je op je hurken zit.
http://sexwoordenboek.nl/assets/acti...ruggelings.gif

zo zit je toch ook op je hurken zeg maar, dat bedoel ik ook maar dan ondersom dus...

onzekerdoosje:p 07-04-2004 17:27

Citaat:

sarahbressers schreef op 07-04-2004 @ 18:19 :
Je hoeft toch niet per se heel snel te bewegen?

Ehm, bij op je hurken zitten zit je toch juist op alleen je voeten met je knieen ter hoogte van je borstkas? Hoe wou je dat doen met je knieën op de grond? Het lijkt mij makkelijker om gewoon op je knieen te gaan zitten, zonder voeten op de grond. Als je zijn schouders vastpakt, of zijn handen als hij die jou toesteekt, of vooroverleunt en met je handen op het bed of de grond steunt, dan kun je je daarmee 'afzetten'.

Ja dat doe ik ook weleens, maar dan kan ik dus geen snelle bewegingen maken.
Tuurlijk hoef ik niet per se snel te bewegen, maar mijn vriend en ik vinden dat allebei lekker.

Qimm 07-04-2004 17:40

Citaat:

onzekerdoosje:p schreef op 07-04-2004 @ 17:25 :
[afbeelding]

zo zit je toch ook op je hurken zeg maar, dat bedoel ik ook maar dan ondersom dus...

lijkt me niet echt een lekker standje om eerlijk te zijn

onzekerdoosje:p 07-04-2004 17:45

dus als jullie bovenop zitten, zitten jullie altijd op je knien ofzo?

Moenbloem 07-04-2004 17:47

Citaat:

onzekerdoosje:p schreef op 07-04-2004 @ 18:45 :
Ja

onzekerdoosje:p 07-04-2004 17:50

Citaat:

Moenbloem schreef op 07-04-2004 @ 18:47 :
Ja
Ik kan dan echt niet goed bewegen..

Sarah 07-04-2004 17:54

Als je op je knieen zit is het wel zwaar om van boven naar beneden te bewegen, maar dat hoeft ook niet, je kunt dan wel uitstekend van voor naar achter bewegen :)

barbara.inc 07-04-2004 19:18

indd, en hij kan ook helpen door zijn handen om je kont te leggen en daarmee het ritme aan te geven

Poesket 07-04-2004 19:43

IK heb ook last om ritme te houden maar het agat beter als hij mijn kont vastpakt en daarmee het ritme een beetje aangeeft en dan gaat het bewegen ook makkelijker.

Ik kan het overigens niet lang achter elkaar en dan wisselen we even af en dan gaat hij bewegen

per piacere 07-04-2004 19:47

als je energie op is, of het ritme er uit gaat, probeer een ander standje.. en ga verder :)

Loontjuh 07-04-2004 21:38

Citaat:

onzekerdoosje:p schreef op 07-04-2004 @ 18:45 :
Ja. Iets wat ik bijna altijd wel doe als ik bovenop zit is gewoon dus op je knien en dan met je armen ook op het bed steunen (op hem is een beetje zielig ;) :p) en dan gewoon mijn bekken bewegen. Dus zeg maar op en neer bewegen. Ga maar eens staan en kantel je bekken. En dat dus heel vaak en dat kun je ook snel als je wilt. Het is wel vermoeiend, maar mijn ex was er helemaal gek van.. Hij wou altijd dat ik dat deed omdat ie het zo lekker vond (en omdat hij gek is van billen en je billen dan meetrillen en hij dat geil vind, maar dat is een ander verhaal ;)) :D

Evelyne1988 07-04-2004 21:39

als het je niet goed lukt om te bewegen wanneer je op je knieen zit, kun je ook iets boven ´m gaan hange(wel op je knieen blijven zitten) en dan hem laten bewegen, werkt ook goed, doe het zelf ook wel eens. werkt goed (y)

Sponstanietje 07-04-2004 23:07

Citaat:

Loontjuh schreef op 07-04-2004 @ 22:38 :
Ja. Iets wat ik bijna altijd wel doe als ik bovenop zit is gewoon dus op je knien en dan met je armen ook op het bed steunen (op hem is een beetje zielig ;) :p) en dan gewoon mijn bekken bewegen. Dus zeg maar op en neer bewegen. Ga maar eens staan en kantel je bekken. En dat dus heel vaak en dat kun je ook snel als je wilt. Het is wel vermoeiend, maar mijn ex was er helemaal gek van.. Hij wou altijd dat ik dat deed omdat ie het zo lekker vond (en omdat hij gek is van billen en je billen dan meetrillen en hij dat geil vind, maar dat is een ander verhaal ;)) :D
Leunen op hem zielig? :) Ik vind dat eigenlijk wel prettig als mijn vriendin dat bij mij doet.

En dat billentrillen ken ik ja. Ik heb er nog geen mening over gevormd eigenlijk.

Gent 08-04-2004 07:53

Citaat:

~*Suusjuhhhhh*~ schreef op 07-04-2004 @ 18:23 :
als je op hem zit en heeeeel snel wil;) dan moet je gewoon vragen of je vriend je heupen beethouden en mee beweegd met het ritme:p

en anders gewoon je handen naast em zetten en gaan met de banaan:p

Ben ik het helemaal mee eens. Mijn vriendin heeft er ook moeite mee. Laat je vriend je gewoon bij je kont of heupen vast pakken en het ritme bepalen.

De afbeelding/het standje wat je hierboven hebt neer gezet doen wij zelf ook vaak. Ga gewoon op handen en voeten 'staan' en laat je vriend zelf stoten, dat is nml het makkelijkst. In deze positie wil hij er als zij beweegt nog wel eens uit gaan.

Suc6

Greetzzz,

The Gent

Stefanie 08-04-2004 10:57

Of je moet het zittend doen (hij onder en jij boven en dan met de gezichten naar elkaar toe), dan kun je met beide handen op het bed steunen en heeft hij een heel mooi uitzicht.

juno 08-04-2004 14:00

Doe het dan ook op een stoel! Voeten op de vloer, je handen op zijn schouders en gaan!En hij moet wel helpen, met zijn handen om je heupen of billen.

Pallas 08-04-2004 14:11

Citaat:

onzekerdoosje:p schreef op 07-04-2004 @ 18:25 :
[afbeelding]

Dit is ook niet echt een ideaal standje voor het meisje om te bewegen. Laat hem je heupen vastpakken en zelf bewegen!

Je kunt als jij bovenop zit beter op je knieën gaan zitten, dan gaat het bewegen heel makkelijk. Hoe lang je het dan volhoudt is een kwestie van oefenen en spieren trainen.

juno 08-04-2004 14:42

Citaat:

Pallas schreef op 08-04-2004 @ 15:11 :
Dit is ook niet echt een ideaal standje voor het meisje om te bewegen. Laat hem je heupen vastpakken en zelf bewegen!

Je kunt als jij bovenop zit beter op je knieën gaan zitten, dan gaat het bewegen heel makkelijk. Hoe lang je het dan volhoudt is een kwestie van oefenen en spieren trainen.

OMG, weer opstaan als je zo een hele middag een man finaal hebt afgereden...dan sta je helemaal te trillen.

Chimera 08-04-2004 15:33

Citaat:

onzekerdoosje:p schreef op 07-04-2004 @ 18:25 :
[afbeelding]

Dat is gewoon sowieso een hardstikke lastige positie.

Bij gewoon 'meisje boven' (amazone) is het sowieso de jongen die 't meeste werk doet, niet 't meisje.

juno 08-04-2004 15:37

Citaat:

Chimera schreef op 08-04-2004 @ 16:33 :

Bij gewoon 'meisje boven' (amazone) is het sowieso de jongen die 't meeste werk doet, niet 't meisje.

Eh, hier niet hoor. :o Hier doet hij juist het werk in die hardstikke lastige maar o zo verrukkelijke positie van meisje boven omgekeerd.

Loontjuh 08-04-2004 19:09

Citaat:

Chimera schreef op 08-04-2004 @ 16:33 :

ow.. hier niet hoor..
ik boven betekent ook dat ik het meeste werk doe.. Dat klinkt misschien alsof t moet, maar zo is t natuurlijk niet :D
en hij boven, dan doet hij het meeste werk.. Over het algemeen.. Dus missionaris en amazone..

juno 08-04-2004 19:52

*geeft Loontjuh een high five*

Alleen jongens die moeilijk komen en dus heel veel harde snelle diepe stimulatie recht op en neer nodig hebben, ("van de konijnen") moeten ook tijdens meisje boven het meeste werk doen. Zo snel kun je namelijk wel bewegen als je onder ligt, maar als je boven op je knietjes zit redt je dat tempo gewoon niet.

De makkelijke komers hebben aan minder stimulatie ook wel genoeg, dus kunnen ze op hun rug gaan liggen genieten.

Sponstanietje 09-04-2004 07:34

Citaat:

Loontjuh schreef op 08-04-2004 @ 20:09 :
ow.. hier niet hoor..
ik boven betekent ook dat ik het meeste werk doe.. Dat klinkt misschien alsof t moet, maar zo is t natuurlijk niet :D
en hij boven, dan doet hij het meeste werk.. Over het algemeen.. Dus missionaris en amazone..

psies, zo gaat het hier dus ook.

@juno: nou blijk ik niet zo snel te zijn, maar ik heb over het algemeen graag langzamere en diepe stimulatie (vooral als zij boven ligt een beetje draaien van voor naar achter ipv op en neer). Met het snelle werk heb soms ik alleen wat als ik al in een ver stadium ben.
Nou kan dat ook zijn omdat mijn vriendin razendsnel kan komen en ik mijn ritme daar al aan heb aangepast.

juno 09-04-2004 11:38

Citaat:

Sponstanietje schreef op 09-04-2004 @ 08:34 :
psies, zo gaat het hier dus ook.

@juno: nou blijk ik niet zo snel te zijn, maar ik heb over het algemeen graag langzamere en diepe stimulatie (vooral als zij boven ligt een beetje draaien van voor naar achter ipv op en neer). Met het snelle werk heb soms ik alleen wat als ik al in een ver stadium ben.
Nou kan dat ook zijn omdat mijn vriendin razendsnel kan komen en ik mijn ritme daar al aan heb aangepast.

Hier is het mijn vriend die zich heeft aangepast aan mijn trage tempo en behoefte aan diepe stimulatie, het draaien en schuiven. Hij kan uitstekend heel snel komen van snel op en neer, maar dan ga ik net zo lief een boek lezen, want lekker vind ik het niet.
Dus draaien en wiebelen me, kan ik rustig in mijn tempo opbouwen en genieten, en hij zit er gewoon een hele tijd tegenaan, door de langzame stimulatie kan hij het uitstellen.

Bijkomend voordeel: je komt altijd samen, want dan houdt hij het echt niet meer tegen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40.