![]() |
Ritme (vasthouden)
Ik heb al een tijd een hele leuke vriend
en de seks is ook prima, maar ik vind het vaak (meestal) lastig om een goed ritme tijdens de seks vast te houden. Ik krijg het nooit voor elkaar als ik bovenop zit om heel snel te bewegen. Vind dit nogal vervelend, want mijn vriend moet het dan altijd afmaken. Heeft iemand tips ofzo zodat mij dat wel lukt? Ik moet als ik bovenop zit sowieso op mijn hurken zitten (en niet met mijn knien op de ondergrond) anders kan ik al helemaal niet goed bewegen. (sorry btje onduidelijk verhaaltje) |
Logisch dat je niet goed kan bewegen, als je op je hurken zit.
|
Je hoeft toch niet per se heel snel te bewegen?
Ehm, bij op je hurken zitten zit je toch juist op alleen je voeten met je knieen ter hoogte van je borstkas? Hoe wou je dat doen met je knieën op de grond? Het lijkt mij makkelijker om gewoon op je knieen te gaan zitten, zonder voeten op de grond. Als je zijn schouders vastpakt, of zijn handen als hij die jou toesteekt, of vooroverleunt en met je handen op het bed of de grond steunt, dan kun je je daarmee 'afzetten'. |
als je op hem zit en heeeeel snel wil;) dan moet je gewoon vragen of je vriend je heupen beethouden en mee beweegd met het ritme:p
en anders gewoon je handen naast em zetten en gaan met de banaan:p |
Citaat:
zo zit je toch ook op je hurken zeg maar, dat bedoel ik ook maar dan ondersom dus... |
Citaat:
Tuurlijk hoef ik niet per se snel te bewegen, maar mijn vriend en ik vinden dat allebei lekker. |
Citaat:
|
dus als jullie bovenop zitten, zitten jullie altijd op je knien ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je op je knieen zit is het wel zwaar om van boven naar beneden te bewegen, maar dat hoeft ook niet, je kunt dan wel uitstekend van voor naar achter bewegen :)
|
indd, en hij kan ook helpen door zijn handen om je kont te leggen en daarmee het ritme aan te geven
|
IK heb ook last om ritme te houden maar het agat beter als hij mijn kont vastpakt en daarmee het ritme een beetje aangeeft en dan gaat het bewegen ook makkelijker.
Ik kan het overigens niet lang achter elkaar en dan wisselen we even af en dan gaat hij bewegen |
als je energie op is, of het ritme er uit gaat, probeer een ander standje.. en ga verder :)
|
Citaat:
|
als het je niet goed lukt om te bewegen wanneer je op je knieen zit, kun je ook iets boven ´m gaan hange(wel op je knieen blijven zitten) en dan hem laten bewegen, werkt ook goed, doe het zelf ook wel eens. werkt goed (y)
|
Citaat:
En dat billentrillen ken ik ja. Ik heb er nog geen mening over gevormd eigenlijk. |
Citaat:
De afbeelding/het standje wat je hierboven hebt neer gezet doen wij zelf ook vaak. Ga gewoon op handen en voeten 'staan' en laat je vriend zelf stoten, dat is nml het makkelijkst. In deze positie wil hij er als zij beweegt nog wel eens uit gaan. Suc6 Greetzzz, The Gent |
Of je moet het zittend doen (hij onder en jij boven en dan met de gezichten naar elkaar toe), dan kun je met beide handen op het bed steunen en heeft hij een heel mooi uitzicht.
|
Doe het dan ook op een stoel! Voeten op de vloer, je handen op zijn schouders en gaan!En hij moet wel helpen, met zijn handen om je heupen of billen.
|
Citaat:
Je kunt als jij bovenop zit beter op je knieën gaan zitten, dan gaat het bewegen heel makkelijk. Hoe lang je het dan volhoudt is een kwestie van oefenen en spieren trainen. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij gewoon 'meisje boven' (amazone) is het sowieso de jongen die 't meeste werk doet, niet 't meisje. |
Citaat:
Eh, hier niet hoor. :o Hier doet hij juist het werk in die hardstikke lastige maar o zo verrukkelijke positie van meisje boven omgekeerd. |
Citaat:
ik boven betekent ook dat ik het meeste werk doe.. Dat klinkt misschien alsof t moet, maar zo is t natuurlijk niet :D en hij boven, dan doet hij het meeste werk.. Over het algemeen.. Dus missionaris en amazone.. |
*geeft Loontjuh een high five*
Alleen jongens die moeilijk komen en dus heel veel harde snelle diepe stimulatie recht op en neer nodig hebben, ("van de konijnen") moeten ook tijdens meisje boven het meeste werk doen. Zo snel kun je namelijk wel bewegen als je onder ligt, maar als je boven op je knietjes zit redt je dat tempo gewoon niet. De makkelijke komers hebben aan minder stimulatie ook wel genoeg, dus kunnen ze op hun rug gaan liggen genieten. |
Citaat:
@juno: nou blijk ik niet zo snel te zijn, maar ik heb over het algemeen graag langzamere en diepe stimulatie (vooral als zij boven ligt een beetje draaien van voor naar achter ipv op en neer). Met het snelle werk heb soms ik alleen wat als ik al in een ver stadium ben. Nou kan dat ook zijn omdat mijn vriendin razendsnel kan komen en ik mijn ritme daar al aan heb aangepast. |
Citaat:
Dus draaien en wiebelen me, kan ik rustig in mijn tempo opbouwen en genieten, en hij zit er gewoon een hele tijd tegenaan, door de langzame stimulatie kan hij het uitstellen. Bijkomend voordeel: je komt altijd samen, want dan houdt hij het echt niet meer tegen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |