![]() |
de meest emotioneele live act
Dus;
Bij welk optreden dat jij hebt bijgewoond zat het meest gevoel ikzelf heb nog niet veel grote bands aan het werk gezien maar als ik moet kiezen , -opeth |
staind@lowlands 2003
egt geweldig |
death cab for cutie in de ekko
sparta op lowlands paranoia keeps crawling in aken shelter op midsummer hc event 2002 boy sets fire in de melkweg get up kids in de muziek o droom atreyu op midsummer hc event 2003 terror op groezrock ... |
Anathema@013 laatst
|
Give Up The Ghost @ Goudvishal. Ik vond het intens.
|
elvis costello @ de doelen
|
Sparklehorse @ Lowlands (lang, lang geleden, toen ie tijdelijk in een rolstoel zat)
|
the smashing pumpkins, ahoy 2000
|
nog n stem voor Opeth hier, in Oktober in de 013, geweldig (y)
|
opeth lijkt me ook fantastisch , wanneer komen die nog eens\?
|
ja geen idee, t word op z'n minst volgend jaar denk ik, want ze slaan nu elk aanbod af om aan het nieuwe album te werken (word waarschijnlijk 'n black metal album.. interessant). om de tijd te doden totdat ze weer komen, werkt hun dvd 'Lamentations' heel goed :)
|
Iron Maiden he, blijft toch een band die erg op gevoel speelt en dat is ook wel te horen!
3x gezien en vormt dan ook m'n top-3! |
sukilove @ de waterput
bright eyes @ paradiso |
bright eyes in de paradiso, veel gevoel, onder andere vooral frustratie leek het wel, erg mooi. :)
|
Voor mij ook Opeth (y)
|
Citaat:
misschien om aan toe te voegen; veel dronkenschap. ;) |
Citaat:
|
FF dynamo 1999
|
Citaat:
|
BoySetsFire @ Melkweg 2003
|
Citaat:
|
alkaline trio - pukkelpop 2003
get up kids - melkweg 2003 gewoon omdat dat al lang 2 van mn favo's zijn en er dus automatisch meer gevoel bij zo'n concert komt kijken dan als ik naar een onbekende band ga, maar ben ook vaak zat "ontroerd" door een kleiner concert alleen kweet niet meer welke allemaal. |
Citaat:
Ik krijg nu weer ineens visioenen van een apeldoornse emo-pop band die een keer op het podium heeft staan janken omdat het "zo intens" was :D |
Citaat:
ROFL |
Citaat:
was trouwens op een open podium op m'n middelbare school... gaan janken op een paar podiumdelen voor een paar man...omdat het zo intens was en je die dag een zangversterker hebt gemold...ik begrijp et nog steeds niet Sindsdien staat een vriend van me altijd voor het podium te schreeuwen: JANKUH! JANKUH! als ze ergens moeten spelen. |
Citaat:
|
elliott smith @ paradiso
silverchair @ paradiso bright eyes @ paradiso EITS @ paradiso |
Citaat:
|
Sparta.
Duidelijk. |
Muse @ vorst nationaal,ergens vorig jaar
|
Opeth zeker wel ja, ik heb ze gezien op FoR en Graspop en ben in het bezit van de bijna dagelijks door mij bekeken dvd, wat is die goed zeg :s (y)
geweldige energie hangt er altijd bij hun concerten. (y) De tour van Ayreon was ook geweldig overweldigend en daardoor best emotioneel (vooral voor de artiesten). Die show in Zoetermeer was echt fantastisch en het andere uiterste: HIM in de 013, de band leek wel overleden te zijn, zo dooi stonden ze daar. En het publiek(voornamelijk bestaande uit groupies) deed zeer overdreven. Wat een nep-emotie zeg, bah |
Boysetsfire in de melkweg
Shelter in de gvh Silverchair in paradiso Staind op pukkelpop |
Rise Against @ Melkweg 2003
Boysetsfire @ Melkweg 2003 Mars Volta @ Melkweg ook 2003 AFI @ Melkweg Pitchshifter @ Cambridge en een andere engelse stad. Die laatste twee voornamelijk omdat we beide bands heel graag wilden zien maar dat het heel lang duurde voordat we de mogelijkheid hadden en dus bij die laatste ook een buitenlands tripje voor hebben moeten maken.. |
something corporate, melkweg 2003
|
Citaat:
|
Deep Purple @ ACR :rolleyes:
|
Citaat:
Was die show in de melkweg beter dan die in de w2 ? :| Maargoed, bij mij mag Riseagainst @ w2 2003 d'r ook wel bij dus. |
the notwist @ lowlands
|
Citaat:
|
silverchair @ paradiso
beste concert EVAR. |
Citaat:
Nuikhetmebedenkwistikheteigenlijkwel. Maar toch :) |
Het optreden van Green Lizard op Lowlands '02. Het was net uit met mijn vriendje, en toen speelden ze Autumn... Buiten de toepasselijke tekst, was het ook echt 'onze band'. Was dus emotioneel...
|
rise against groez was ook de shit
|
grandaddy @ effenaar was erg ok
maar moet nou die gast op het podium staan janken of ik? |
Gast op het podium he :)
|
onelinedrawing - rotown
geniaal. hoe jonah zichzelf gaf hier, en ook nog een oud nummer van far speelde, het kon niet meer kapot van mij. zo intens, en zo dichtbij. staind - pukkelpop 2003. de sfeer van die avond, de vallende avond, het langzaam donker worden gepaard met de melancholie van die zanger. Ze hadden een beetje voor me afgedaan, maar die zanger beweest een ontzettend sterk emotioneel bereik te hebben. denk dat iemand hier die mening met me deelt. tool - 013 - tiblurg. 2001. tja. tool. wat moet ik er meer over zeggen. daar wacht je dan 5 jaar op. en dan lost het alle verwachtingen in. Isis - goudvishal. trance. ik vergeet er nog een paar maar zal nu moeten slapen. morgen misschien. als het vandaag niet lukt. morgen. en misschien ook wel overmorgen. . |
*Isis- Lintfabriek
*American Nizzle- GVH 2001 of 2002(was een van de 2 shows in Europa die tour). |
Citaat:
ikben ook naar alle 2 geweest maar ik heb geen jankerts gezien :D eh ik zou 't niet weten emotionele live act kom je dan niet gauw uit op idols enzo? ik wordt wel vrij snel emotioneelvan idols |
old @ nighttown cafe
was wel leuk omdat de helft van de set bestond uit far nummers |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |