![]() |
anaal ontmaagd?
Als je het als maagd anaal doet, ben je dan ontmaagd? Telt dat ook? Ik had het hier laatst met iemand over, maar we kwamen er eigenlijk niet uit. Heeft iemand er ervaring mee?
|
Als je zelf vindt van wel, dan wel
Als je zelf vindt van niet, dan niet |
Ik was toch al jaaaaaren geen onschuldig maagdje meer, maar ben pas vorig jaar anaal ontmaagd. Dat zijn twee verschilende dingen dus, in ieder geval voor een vrouw.
Een homosexuele jongen die voor het eerst in zijn kontje geneukt wordt is dan echt wel ontmaagd. |
Citaat:
|
Ik vind ontmaagd worden iets vaginaals, maar kan niet uitleggen waarom. Als je voor het eerst seks hebt doen de meesten het nog niet anaal...
|
Citaat:
|
Als je juno's redenering aanhoudt ben je inderdaad ontmaagd. Alleen ben je dat dan anaal waar de anderen dat vaginaal zijn.
|
maagd zijn betekent toch: geen geslachtsgemeenschap hebben gehad, dus niet met de penis in de vagina... dus anale sex is weer iets heel anders.... vind ook eigenlijk niet dat je dat ontmaagd kunt noemen... maar das m ijn mening, heb verder geen idee hoe het echt zit..
|
als jij een maagdenvlies in je reet heb... tuurlijk tis jouw dag (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit valt in de categorie "ik heb een tampon in mijn kutje gestopt ben ik nou geen maagd meer?!" Gezeik dus. Boeiend! Het is maar wat je onder maagd zijn verstaat.
Waarom vraag je het trouwens niet af bij mondneuken? Dan dringt er toch ook een penis in je? Ben je dan nog maagd? |
Citaat:
Wanneer ben je geen maagd meer? Als je voor het eerst met iemand naar bed bent geweest. Jongen, meisje, anaal of met vingers. Als je je ontmaagd voelt, dan ben je ontmaagd. Het is een state of mind. |
maagd (de ~ (v.), ~en)
1 persoon die nog geen geslachtsgemeenschap heeft gehad ge·slachts·ge·meen·schap (de ~ (v.)) 1 seks waarbij de man met zijn penis het lichaam van de partner binnendringt Volgens de Dikke van Dale online ben je dus ook na orale sex ontmaagd, al bedoeld men er in de volks mond denk ik mee dat je "normale sex" hebt gehad, geneukt hebt. *edit orale sex waarbij een jongen gepijpt wordt. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat boeit het eigenlijk? Als jij vind dat je ontmaagd bent doordat je in je kont geneukt bent, wees er blij om zou ik zeggen.
Vind je dat je nog bent omdat je nog niet 'gewoon' geneukt hebt, ook goed. Om deze wijze woorden maar aan te houden: Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind van wel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35. |