![]() |
tepels
Hebben de grootte van jullie tepeles of die van je vriendin invloed op jullie sexleven?
En wat hebben jullie liever klein of groot? Ik heb klein zou liever ierts groter willen want ik denk dat dat wat volwassener, mneer vrouw voelt. Heeft geen invloed op mn sexleven overigens maar ben wel bang wat de nadere er van vind... |
grootte van tepels invloed op sexleven :eek:
wat je allemaal wel niet kunt verzinnen maar goed, ik denk niet dat mijn vriend er hinder van ondervindt als ze krimpen ... op zich |
volgens mij maakt het allemaal niet zoveel uit. Het is namelijk niet zo dat grote tepels automatisch gevoeliger zijn. Grote tepels kunnen vrij ongevoelig zijn, terwijl kleintjes juist heel erg gevoelig kunnen zijn...en omgekeerd. Dus ik denk niet dat de grootte echt van invloed zal zijn....
|
nooit op gelet eigenlijk, zal dus wel niet :)
|
Neuh. Boeiend.
|
Zou je met grote tepels iemand kunnen penetreren?
|
Citaat:
|
Euh, de tepels van mijn vriendin hebben weinig effect op ons liefdesleven. (qua grootte dan he).
Ik vind tepels cool. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gagaga nahh ik heb het net even ter discussie gesteld in een gesprek met alleen maar gasten (lees: 7 stuks) op Msn; 4 stuks hadden het liefst kleine tepels, 2 maakt het niet uit en 1 groot.
ze waren allemaal van mening dat het totaal geen invloed heeft op je sexleven, ik sluit me aan :s |
ik heb hier echt nog nooit overna gedacht wat iemand van mn tepels vond :s het lijkt me ook erg onwaarschijnlijk als dit invloed heeft op je sexleven..
|
Op mijn seksleven heeft het geen invloed.
Ik heb er echter wel aan gedacht etc. Dit komt vooral omdat ik een borstverkleining heb gehad. Ze zijn daardoor ook minder gevoelig en ik voel ook minder. Dat vind ik soms wel raar, want ik vind het wel heerlijk als ze meegenomen worden in het voorspel. Toch ben ik ook wel weer blij dat t soms pijn kan doen. Dat zegt tenminste dat ze niet helemaal gevoelloos zijn. Op een of andere manier vind ik harde tepels wel geil, maarja.. daar vroeg je niet om :D :o |
Geen de grootte zelf heeft geen invloed op mijn seksleven.
Wel wil ik er lekker mee kunnen spelen soms, om de ander lekker gek te maken en ik krijg nog zeer regelmatig verzoekjes er eens flink aan te trekken. :bloos: M'n vriendin wilt nog weleens het een en ander proberen bij de mijne, maar bij mij zijn ze zo gevoelig.. :s Dat ik dat laatste mijn bek uit kan krijgen zonder in de lach te schieten zeg.. :rolleyes: |
Hmm, een man met gevoelige tepeltjes is zo sexy...dat hij spontaan begint te kreunen als ik er zachtjes aan lik...
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig dus ik ben niet de enige :bloos: Wat tepels van vrouwens betreft: niet te groot a.u.b. heb tijdens de sex niet zin in tepels zo groot als kauwgomballen. Maar in principe ben ik dat nog niet tegen gekomen :D dus verder maakt de groote niet uit. |
Citaat:
|
neej, volgens mij maakt het mijn vriend niet zoveel uit
|
Mijn ervaringen zijn ook dat het ze geen hol interesseerd... als ze er maar zijn :D
|
Ach groot of klein. Ik denk dat ik 'middel' gewoon het beste vind :S Wat maakt het in godsnaam uit?
|
Gaat het hier om de grootte van het tepelhof of van..(is daar een woord voor?) datgene wat uitsteekt?
|
Citaat:
doe mij maar "normaal" |
ow, ik nam altijd aan dat met de "tepel" het hele gebied bedoeld werd...zo leer je nog eens wat.
|
Ik heb geen grote borsten en maar kleine tepels, ikzelf ben daar tevreden mee. Mijn vriend vindt mijn borsten erg mooi, mede door mijn kleine tepels.
Ik vind kleine tepels dus mooier ook bij jongens. |
Ze moeten precies 3,6cm zijn. In doorsnee. :)
|
Citaat:
|
volgens mij maakt het ook helemaal niks uit.. Al heb ik laatst wel een verhaal opgevangen van mijn broer..
Hij zou seks gaan hebben met een meisje, en toen bleek ineens dat dat meisje echt ONTZETTEND lange tepels had.. een soort flubbertjes ofzo. Kijk, dit lijkt me dan weer niet echt opwindend. |
tepel, wat een mislukt woord eigenlijk, waar komt het vandaan???
nou ja, de grootte, boeiend, je kan er weinig aan veranderen he, maar ik vind tepels op zich wel geil dat dan weer wel |
liever een beetje klein, vind ik mooier somehow, is verder niet echt van erge invloed. ik kan met beide prima leven
|
Mijn vriend heeft een hekel aan grote tepels, en rode of bruine tepels vindt hij ook niet mooi.
Ik heb kleine tepels, licht van kleur, dus hij zit er graag aan.;) |
Citaat:
Ik heb zelf nog nooit gemerkt dat de grootte invloed had op mn sexleven. |
neej,ze zijngoed zo kwa groote
me vriend vind ze goed dus ik ook..:D |
Citaat:
Grote tepels vind ik ook niet mooi. Maar of tepels invloed hebben op je seksleven... Ik mag aannemen van niet. De meeste jongens zijn al lang blij dat je überhaupt aan je tepels mogen zitten. |
uhmmm... de grootte van je tepels heeft invloed op je sexleven? huh? :confused:
|
Citaat:
|
Ben het dit keer niet met iedereen eens. Ik denk dat het weldehgelijk invloed kan hebben op je sexleven. Ik zelf knap behoorlijk af op overdreven grote tepels (lees tepelhof) De tepels van 'n vriendin vind ik ontzettend mooi.geil, gaaf, etc.
|
Citaat:
Met stugge dikke haren en puswratten ofzo. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar mijn vriend kotst bijvoorbeeld écht van die uitstekende tepels, dat het echt zo kan bewegen zeg maar. En ook van die spiegeleieren die je wel eens ziet.:|(n) |
Citaat:
Offtopic: Je ava ! :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een fuck topic
|
Citaat:
Zelf is mijn tepelhof ongeveer 2cm en steekt mn tepel ongeveer 1 cm uit als ik het koud heb. Ik had liever een grotere tepelhof gehad, en kleinere tepel.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |