![]() |
[KCV] culturele activiteiten.
Ik moet er nog 2 dit jaar.
Ideeën? |
mwhaha me too. Ik denk er over om te gaan vragen of ik Passion of the Christ mag gebruiken.
anders weet ik het ook niet meer :o |
Bezoekjes aan musea? Wij hebben ons er bagger weinig mee bezig gehouden, maar op vakantie in Kroatië zijn we even naar een amfitheater geweet, dat mocht meetellen. :o
|
Ga naar het Paleis op de Dam.. :p Moeten wij ook, (alleen dan verplicht..), wel leuk dat de Bijenkorf er recht tegenover zit.. :)
|
Culturele activiteiten voor kcv? :s Dat hoort toch bij ckv?
|
Wij mochten gewoon een film laten meetellen, dus bijna iedereen heeft Gladiator even gekeken :D
En zoek anders gewoon nog een of andere voorstelling uit, er zijn er genoeg (y) |
pakt ckvmap erbij
ik heb er een boekverslag bij we waren naar een stand-up comedy geweest dus daar ook verslag van Iets over de LOTR.. Algemene info over de hobbits,dwergen,elven,orgs,nazgul en de geschiedenis van de ringen etc. info over pablo picasso en dingen van antoni gaudi en salvador dali daarnaast hadden we ook dingen met school gedaan, dus dat kwam er ook bij |
Ik geloof dat elke school een beetje andere eisen er aan stelt. Zo hoeven wij eigenlijk nooit CA te doen, en als je er een wil doen, moet de docent gaan overleggen of dat wel mag. Wij mogen bijvoorbeeld wel naar een toneelstuk over drugs, maar The Gladioter mag niet :confused:. Als je films mag gebruiken moet je dat gewoon doen, is wel het makkelijkst lijkt me.
|
Ik dacht dat op elke school CA verplicht waren? Volgens onze leraar hebben gymnasiasten namelijk niet alleen KCV, maar ook CKV (en daarbij horen dus ook de CA). Wij mogen trouwens alles laten meetellen, het hoeft niet eens klassiek te zijn...
Ff ontopic: ik was zelf van plan (moet er nog 3) om naar de film 'Troy' te gaan. Daar een verslag van schrijven is ook niet zo moeilijk. |
Citaat:
|
moeten julllie ook die film van medea kijken....?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |