![]() |
[ JS/HTML ] onload ??
oke ik heb dus een pagina met foto's, en gewoon bovenin een javascript menutje en wat plaatjes van de bovenbalk, het probleem is dat als ik de pagina laadt, hij op de een of andere manier niet de gewone volgorde van boven naar beneden laadt maar *eerst* alle foto's en dan pas de plaatjes van het bovenmenutje, en als allerlaatste het javascript menu
ik had dus zelf in gedachte om gewoon even al die plaatjes en dat menutje in de onload te zetten maar dat blijkt ook niet echt te werken... iemand een idee? www.zowned.com/dikkuh/winter1.php is de url broncode is beetje te groot om te posten.. Need help!! |
ik heb ergens nog een java code die plaatjes laat alvorens de pagina weer te geven
dus eerst plaatjes (menu nu dus) laden en dan pas pagina op gaan bouwen dat zal moeten werken |
dat zou heel mooi zijn :), kan je daarmee ook dat javascript menu eerst laten laden?
|
Ik zou gewoon ff alles standaard op hide zetten, je pagina laten loaden, en daarna de nodige dingen weer op visible zetten met een onLoad scriptje met setTimeout.
Verder heb je weinig invloed op de volgorde waarop IE de pagina laadt. |
Citaat:
ik kom er echt niet uit, er moet wel een manier zijn om volgorde van de manier van laden te beinvloeden, er moeten wel mensen zijn geweest ook met lading foto's die eerst menu bovenin geladen wilde hebben... Help :o |
Wat ik bedoelde is om bij de STYLE tag bij alle object op de pagina visibility:hidden te zetten, en bij de BODY tag achter onLoad met setTimeout na een seconde of 10 een javascript aan te roepen dat van alle objecten de visibilty weer op visible zet.
Beetje erg omslachtige manier, maar zo voorkom je wel dat er iets fout gaat met de scripts. Maar hoe je het laden kan beinvloeden, ik zou het werkelijk niet weten. Ik ging er altijd maar vanuit dat dat van boven naar onder gebeurd, tsja, als dat niet gebeurd dan weet ik het ook niet. |
nee das niks, zie je 10sec niks, en dat hangt weer af van downoad snelheden van mensen enzo.
en hij leest dus niet van boven naar beneden :eek: super raar |
weet echt compleet niemand een oplossing, misschien waar ik het kan opzoeken :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |