![]() |
Liefde is sterker dan de dood
In de verte ligt een graf
Nog vochtig van de dauw Ik ren naar buiten in een draf Want ik verlang naar jou De steen is koud net als jouw huid, maar huid is o zo zacht En als ik klaar met graven ben heb ik je in mijn macht Je ogen zijn nog prachtig blauw ondanks dat witte vlies Ik proef je kille zachte wang, die ruikt een beetje vies Zo lig je daar op natte grond je lijkt een mooie pop En als ik je met drift bezit klinkt er een zacht gesop En na mijn eenzaam hoogtepunt is mijn verdriet verlicht En gooi ik met een beetje spijt jouw mooie graf weer dicht Maar het is nog niet voorbij, er komen nog veel nachten Totdat je vlees aan stukken valt zal ik je lijk verkrachten ---ok mensen dit is niet serieus bedoeld ik heb geen perverse neigingen in deze richting ;)---- |
Ik vraag mij heel erg af hoe je het inhoudelijk bedoelt. op het eerste gezicht zeg ik, Nee!, vind het best wel grof, eerlijk gezegd. Aan de andere kant, op een "komische" manier vertel je iets, waaronder misschien een laag ligt van iets heel persoonlijks serieus?. Ik weet het niet, Vertel!.(als je wil)
|
:D Ik vind m wel lache, ik zie't niet als een diepgaand gedicht waarin diepe emotie schuilhoud, gewoon een grappig tekstje.
(y) |
Citaat:
|
Ik vind hem erg goed. Mooi geschreven en grappig.
|
beetje naar wel :D
|
Het is inderdaad nogal ziek :o :)
|
wel grappig om die ziekte uit te drukken. voor de rest een beetje dom .
|
best wel luguber maar er schuilt wel iets moois achter...op een bijzondere manier dan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |