![]() |
Malkovich & meer 08/04
(en nee hier was geen apart topic over, wel over die andere band maar boeiend)
dus malkovich + muego + craven @ waterfront, rotterdam. aanvang : 21:00 entree slechts 3 euro kom af! |
bands bij mij in de buurt
last days of april in de ekko of swingen met rosa'tje tleven wordt niet er niet makkelijker op al die keuzes |
ik moet oefenen... anders had ik wel een andere smoes gevonden om niet te komen.
|
Jammer dat R'dam zo ver weg is.
|
10 april ga ik malkovich en andere onzin zien voor 4 euro in krommenie. niks beters te doen op de zaterdagavond..
|
Ik kon vandaag niet. Jammer want Huge en z'n bende zien is altijd cool.
|
Helemaal vergeten..
Mjah ach zoveel maakt het ook weer niet uit.. |
té ver
té laat |
Heb Muego in het Poortgebouw gezien.
Geen slechte band. Beetje Faith no more achtig. |
Citaat:
|
last days of april is in rotown rotterdam RUTGER...
ik ga wel naar waterfront... voor poorleno dan. |
en muego, ridderkerk pride he ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zzz...
HALLO LENO! |
hoi kale knakker kom eensch online, ik verveel me :o
|
hihi ok lenootje :bloos:
|
kom dan :mad:
|
waarom treden die lui zo ontzettend vaak op?
|
ik heb er nog nooit van gehoord
is het (net zoals buscemi) ook een tribute aan de acteur? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie ze niet zo vaak hoor. Volgens mij moet jij nog maar eens goed luisteren naar Malkovich. :P
|
malkovich. goede band.
niet mijn ding. af en toe erg vet. dan weer erg vervelend. voor t laatste gezien, eind januari... dus ja ik zie ze vaak he ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En op de een of andere manier denk ik dat het me weinig doet. Dus ik blijf lekker bevooroordeeld en narrowminded en zeg dat het KUT is terwijl ik de muziek niet ken (y) |
het is ook kutje
|
Gewoon. Daar heeft t veel van weg vind ik(is niet negatief aangezien Swing Kids super is). Die eerste plaat is ook erg goed vind ik, maar ik vind Huge toch een betere zanger en de nieuwere nummers zijn veel beter nog.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik lees net in wat reviews van het eerste album dat ze malkovich in het screamo hokje propten. http://www.xsheepx.com/ : "swing kids meets refused" :/ |
Citaat:
Haha, ik denk niet dat ik dat aankan kwa intelligentie. Waarschijnlijk bezwijk ik dan. |
Citaat:
|
jaa dat vertel ik mezelf ook maar de hele tijd
|
en IK ben er.
hoe hip ben ik?!?!?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Last days of april is vet.
Ik wil Malkovich ook wel eens zien. Maar ik moet werken. Als het niet druk is ga ik nog ergens heen. |
als ik me het goed herinner was (en is) Malkovich vrij bagger
|
Citaat:
maar goed, als ik wat wil downloaden van die baasjes, waar moet ik dan zijn? |
|
Citaat:
|
distillers klinken heel wat beter
|
Citaat:
|
jaa, nou het is gewoon zo. ik kan van hun tenminste nog een liedje afluisteren, van malkovich krijg ik na 10 seconde al hoofdpijn
|
The Distillers: Sletje uit Australie verhuist naar Amerika, Sletje veranderd in groupie, groupie veranderd in vrouw van Tim Armstrong, Vrouw van veranderd in rockster en tekent een contract bij een majorlabel. En dat alles met een zouteloos poppunkbandje dat elk cliche uit het boek gebruikt.
|
...vrouwtje gaat scheiden
...krijgt een deel van tims inkomen ...tim maakt express en kut ablum :D |
Ja het is toch zo. Nu weet ik wel dat 99% van de mensen geen bal geeft om integriteit, maargoed......
|
och het gaat om de muziek. nietwaar?
en ik kan toch gewoon Malkovich niets vinden.. je gaat echt appels met peren vergelijken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |