![]() |
Opleiding tot ID&T-organisator
Even een kort vraagje: hoe heet de opleiding die je nodig hebt om te werken bij een dienstverlenend bedrijf als UDC of ID&T of een bedrijf wat bijvoorbeeld de jaarbeurs of TMF-awards organiseert?
Ik weet dat het bestaat en dat het een naam is met iets van dienstverlening in die naam, maar wat het precies is weet ik niet meer. Wie wel?? Is er een site? Alvast bedankt, Aragorn |
Citaat:
Opleiding die zich richt op de productionele kant van de evenementenorganisatie (mits je die richting kiest) http://www.hogeschool.inholland.nl/i...F-1A36A92535A9 Alstu! Doe het zelf ook, maar ik ga na het eerste jaar kiezen voor televisie. |
Commerciële economie is daar volgens mij ook wel een goede opleiding voor. Daar kan je ook de entertainment kant op. Ook een soort van organiseren van evenementen ed. Tenminste, mijn vriend had pas een gastcollega van een organisatie die evenementen organiseert, dus neem aan van wel :)
|
Voor dat beroep raad ik je aan Kunst en Economie aan de HKU doe ik ook, je kunt dan verschillende afstudeerrichtingen kiezen waaronder Musicmanagement, theatre management en Entertainment management, daar wordt je precies voor dat vak opgeleid en is erg leuk :)
Groetjes Marleen |
Citaat:
|
Citaat:
|
allemaal van die communicatie-studies..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45. |