![]() |
liefde is...
...tevreden zijn als je je hele leven 2 meter van hem of haar verwijderd bent en niet met elkaar praat.
Dit geldt voor mij, alleen als hij ook op die manier van mij houdt. Er zal waarschijnlijk geen reden zijn om zo te leven, maar ik zou wel tevreden zijn. Liever dan van hem houden en dat hij niet bij mij is, dat mijn grote liefde niet bestaat, dood is, of simpelweg ver weg woont en niet van mij houdt. |
ik wil drop wedde dat jij dat niet uit hou .. 2 meter je HELE leven bij ehm in de buurt bent en dat tie dan GEEN 1 woord zegt ... trek je niet =)
|
awnee, meen je dit nou serieus? Kan toch niet joh? 2 meter bij je vandaan en dan geen woord zeggen... :(
|
liefde is elkaar kunnen loslaten, en met alle vertrouwen ook een eigen leven laten leiden
|
Na alles toch weer bij elkaar komen en gelukkig zijn.. 3 keer is scheepsrecht?! :D
|
liefde is.. elke keer een big smile op je gezicht krijgen als je aan die persoon denkt :D :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
liefde is.. waar ik op wacht..
|
...gemaakt om mij te kwellen.
|
Citaat:
|
Liefde is, werkelijk om iemand geven (en daar lekker mee seksen (Y))
|
Citaat:
|
Citaat:
Liefde is vaag |
liefde is...
elkaar respecteren zoals je bent eerlijk tegen elkaar zijn kriebels krijgen als je aan diegene denkt |
Citaat:
|
ik denk dat liefde een te groot begrip en gevoel is om in woorden om te zetten.
|
Citaat:
Liefde….. Wat is liefde? Een pijl door een hart? Een rode roos? Wat een onzin. Langzaam, schreeuwend doodgaan. Verwelkte rozen eten. Terwijl je gedachten zijn verziekt, verkloot Door het denken aan jou. En je ziel je lichaam heeft verlaten Om voor altijd bij je te kunnen zijn. Dat is liefde. Oke. Op het moment dat ik dit schreef (zo'n twee jaar geleden) voelde ik me niet helemaal happy. |
Liefde is... er zijn, ook als je er niet bent!
Ja, dit klinkt lekker vaag :bloos: Maar een vriendin, die erg ver weg woont, zei dit ooit tegen me! We kunnen in de goede & slechte tijden niet bij elkaar zijn, maar toch deel je het wel, je bent er voor elkaar enzo. |
Liefde is de teennagels van je vriend knippen ;)
|
Citaat:
ik geloof dat het mogelijk is alles in woorden om te zetten. De vraag is alleen of je echt zo'n groot begrip en gevoel met woorden over kan brengen. :) |
Citaat:
Liefde is......elkaar nemen zoals je bent, en niet alleen in goede maar ook in slechte tijden van elkaar blijven houden! |
Met zo'n nickname is dit eigenlijk een beetje een open deur intrappen, right ?
|
Citaat:
|
Ja idd :confused:
|
Citaat:
|
liefde is..-elkaars dreadies bijwerken :D
-helemaal in de wolkjes zijn |
Citaat:
|
Liefde is samen een sneeuwpop aankleden omdat ie er anders zo koud en eenzaam uitziet.
|
Citaat:
|
Liefde is ook niet alles.
|
Citaat:
Nouja, laat maar. |
Citaat:
|
... elkaars g-spot zonder enige moeite weten te vinden. :cool:
|
Citaat:
|
@ nare man: volgens mij was het best gezellig gisteren, of niet? ;)
liefde is... niet voor mij :bloos: |
2 meter van hem vandaan en nooit praten! da's een hel!! :evil:
|
Liefde is vertrouwen
Liefde is acceptatie Liefde is jezelf kunnen zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liefde is...
Als hij je 's avonds instopt, je voorhoofd kust, en bij je blijft tot je slaapt. (Om vervolgens alleen door de kou naar huis te moeten fietsen.) |
Liefde is samen lekker knuffelen :)
|
Liefde is...
Het grootste raadsel op aarde.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35. |