![]() |
Verzorgingsproducten.
JA een keer een topic waar we lekker kunnen patsen met de verzorgingsproducten die we bezitten/geregeld kopen.
hmmk Aftershave: Boss bottled Nina Richy Memoire 'd homme Amando Mystery Chrome Azzaro Chrome Azzaro aftershave balsem Deo's: Bijna wel alle soorten axe Amando Mystery Vogue Oriental Red Adidas Intensive 8x4 die groene Amando zwart Kangol Haarspul: Murrays superior Andrelon aqua fibers Kangol wax Psssscht gel En de grote gele pot :D Douchespul: Axe snake peel Chrome Azzaro Head & shoulders l' oreal elvive Fructis Andrelon Kangol shower gel Overig: Chrome Azzaro body drops Next post shave soother Gilette scheerschuim Tijgerbalsem \M/ |
omfg gast heb jij niks te doen ofzo
ik zou die zooi binnen de korste keren door elkaar halen anyway: scheerzeep: de eerste en de beste die ik kan vinden, niet zelden is het m'n zusje haar leediesjeef-zeep. scrub en meestal iets van wax of iets dergelijks ik geloof wel dat ik ergens nog een busje deo heb maar die heb ik al zo lang niet meer gezien :P |
Citaat:
Vandaag wordt crap echt zo'n dag waarvan je aan het begin al weet dat je hem liever van de kalender haalt. |
Hehe I know how you feel, ik denk maar gewoon dat ik vandaag de hele dag ga slapen. (y) Dat m'n slaap/wakker ratio weer een beetje gaat kloppen.
|
ik heb deo van axe, een luchie van adidas en haarlak voor mn hanekam
ehm... Steve je hebt zo'n kort haar en nog gebruik je zoveel producten? :s |
Wow. zo'n lijst. :eek:
ik heb ook niets te doen,dus. deo : Nivea Dry Dove mini Fa, lichtblauw,die bijna op is douche gel : eerst die van de HEMA,maar ze is op. dus die van mijn pap. haar spul : fixing spring van fructis. gezicht : Boreade was dinges Boreade matmakende emulsie :| Benzac wash en diffirine creme. |
Citaat:
Like dude om nog maar te zwijgen over al het dread spul dat ik hier heb liggen. Oeh Narcotic Thrust op tmf (y) |
deoleen deoroller
andrelon shampoo, alle haartypen l'oreal wax fructis waxgel, uit zon plat potje nivea dag/nachtcreme mexx & diesel ruikje |
Citaat:
|
Citaat:
7 voor de moeite 8 voor de originaliteit :p |
Citaat:
natuurlijk, wie niet whahahahaha je bent duidelijk ook geestelijk ziek vandaag :p |
Als ik dat allemaal op moet gaan noemen ben ik nog wel even bezig.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb iets van deo en een flas aftershave die er uit ziet als een melkfles :cool: en het zat ook nog in een melkpakkie :cool:
maar ik gebruik alleen de deo....het is van: adidas. Gelukkig sport ik niet :) |
Citaat:
|
Deo:
Rexona Haarspul: - Dove shampoo - Dove conditioner - Soms als ik het fohn fructise mousse - In de zomer als ik op vakantie ben spul dat je haar beschermt van Lancaster Eau de toilette - Armani White - Boss Intense - Boss Deep Red - Calvin Klein Eternity - Cashmere Mist van Donna Karan - Cacharel Noa - Boss Woman Gezichtsverzorging - De hele lijn van Nivea Young (scrub, wash gel, tonic, creme) - Oog make up remover van één of ander huismerk Tandpasta - Prodent ultra withening oid Huidverzorging: - Dove bodymilk - Biodermal milk - Snel bruin olie voor onder de zonnebank |
Oja ik vergat mijn ambre solaire kit :D:o
En mijn Aqua fresh tandenpasta. |
Citaat:
HOE kun je dat vergeten?! |
Citaat:
Maar de verkoudheid wil weleens het een en ander blokkeren :p |
shampoo en cremespoeling van fructis
softening silk shower van dove. en daar heb ik ook een bodylotion van maar daar krijg ik uitslag van (n) ik was mijn handjes zo'n dertig keer per dag met soapy van neutro roberts :o en deo is nivea sensitive en parfum Noa voor de rest eigenlijk niks omdat ik bijna nergens tegen kan, beetje ontzettend gevoelige huid. |
oud of bed gel
nivea scrub Blistex lippenbalsem (stomme droge lippen) Clarins creme (stomme droge huid :D) Fa body gel Herbal essence voor de haren colgate tandpasta Echo (parfum) |
Citaat:
|
Haar:
Lets Dred Shampoo Junior Powerstyling wax Gezicht: Eucerin creme Kruidvat Scrubcreme Kruidvat maskertjes Lijf: Vaseline intensive care bodylotion Talkpoeder Deo: Nivea of rexona (roller) Mond: Sensodyne tandpasta Meridol mondwater Luchtje: Moonflower van bodyshop Ming shui Soms Jill Sander 'Sun'(lekkerlekker!) |
Haar: Andrelon shampoo en cremespoeling
Garnier hard haarspray Gezicht: Wash off en scrub van nivea young (lekkerrr) Garnier schuimgel Kruidvat oogschoonmaaktroep Lijf: Garnier body cocoon Luchtje: Bruno Banani Tanden :rolleyes: Prodent whitener |
Shampoo:
Herbal Essences shampoo voor gekleurd haar Andrelon anti roos Elvive Fructis Anti Force Kuur Etos haarlak (weet eigluk niet waarom k t heb) Palmers Coconut Oil Formula Deo: Rexona Chrystal Sliver Therme anti transpirant spray en creme (heb beide) Gezicht: Etos scrubgel Nivea All Day Aqua dagcreme Nivea masker Reinigingstonic van Nivea Douche: Etos lavendel Geurtje: J'adore van Christian Dior Light Blue van Dolce & Gabbana Happy van Clinique The Healing Garden Jasmin en Sleep easy Coolwater van Davidoff Tandpasta Aquafresh Prodent Whitener |
haar:
-guhl glansbalsam voor gekleurd haar -loreal professional color power spray -lee stafford messed up spray wax -taft chaotic gum gezicht: -nivea young wash off gel -etos oog make-up remover pads -zwitsal creme voor droge huid lijf: -bodyshop bodymilk -etos flower douchegel luchtje: -cacharel noa [ik ben er echt verslaafd aan] deo: -etos flower mond: -prodent tandpasta -bodyshop lip butter cocos & mango |
uhm...
Deo: 8x4 happyness 8x4 sensitive 8x4 nog iets (mini ding) Haar: Fx Studio Liquid'Gel Fx Studio Architect Wax Shampoo: Elvive Energie + cremespoeling Geurtje: Calvin Klein - Eternity Calvin Klein - Truth Noa Gezicht: Loreal troep Lijf: Zwitsal (y) Mond: Prodent Whitening |
Haar: fructis shampoo (stuk of vier soorten), fructis serum, fructis gladmakende melk, furctis psssccchchchcttttt gel, baby haarlotion, schuim
Gezicht: nivea creme, baby-olie, vaseline, scrub van garnier Lijf: bodylotion van nivea, verstevigende bodylotion Luchtje: Chloé ( standaard geurtje), deo's : vogue extravagant, 8x4 pro active 24H mild & soft ( jezus wat een naam) Tanden: munt tandpasta van een of ander ondefinieerbaar merk. waarschijnlijk edah ofzo. en flos met van dat spul erop, en mondwater. |
Citaat:
Hoerenzooi! |
wreed voor je dude
eej maar ik heb nog n analyse van je te goed in t analyseer je medeforummer topic JA! :mad: |
Citaat:
Shampoo en dergelijke; -nivea douchetroep -guhl cremspoeling/shampoo -30 maskertjes van verschillende merken Gezicht -hele lijn van garnier fresh -nivea scrub -soms maskertjes van vdhoog Lichaam -nivea bodylotion -garnier bodytonic/milk iig die gele fles -deo van nivea Luchtjes -Chanel - Chance -D*G - Light blue -Ikks (y) -Dior - Addict |
shampoo:
Dove voor normaal haar Andrelon met bamboe tandpasta: kruidvat kruiden aquafresh whitener colgate total handcreme: hand en nail vaseline intensive care bodylotion: The healing gardens mandarijn gezichtspul: Nivea Young creme kruidvat oogmake up remover lotion deo: dove de donkerblauwe, de normale etos water geurtje Adidas energie noamagic the healing gardens water the healing gardens green tea the healing gardens mandarijn en nog waarvan het flesje en roos is maar ik weet niet hoe die heet |
Haar:
Andrelon glans shampoo Andrelon cremespoeling voor droog haar Henna hair repair Wax van Keune Lichaam: Dove zeep Karnemelk badschuim Rexona deo Gezicht: Aquasource van Biotherm Mond: Prodent Geurtjes: Babydoll van YSL CK one |
Pff daar begin ik zelfs niet aan
|
Dove 5 Essentiele Elementen
Tandpasta Gilette scheergel Zwitsal Baby Olie voor me huuidje <3 Douchegel Gel van Chill Out waar ik naam van vergeten ben Taft Gel (n) |
Haar:
Andrelon shampoo en cremespoeling guhl maskertje lóreal remix en gel creme guhl haarspray die tegen de zon beschermt Gezicht: Dove essentiële elementen Nivea gezichtschoonmaak lotion Lichaam: Adidas cooling performance body gel Blikje nivea Mond: sensodine whitening mint voor gevoelige tanden oral b essential floss Handen: Herôme handcrème Deo: Rexona crystal clear aqua Geurtje: Night - Emporio Armani Tommy Girl - Tommy Hilfiger en 2 adidasjes |
nivea soft
nivea lippenspul fructis haargel fructis mousse rexona crystal clear deo city lens lenzenvloeistof :D ralph lauren romance luchtje ralph lauren luchtje tommy hilfiger-tommy luchtje prodent tandpasta verder nog een hoop cremetjes die ik amper gebruik. |
Citaat:
zaaaalig. en veel beter dan die blauwe potten,want die smeert niet uit. |
Citaat:
|
Haar:
Herbal essences kreunshampoo Andrelon Glad&steil Fatboy fudge Smooth&shine uit curacao Earth Solutions hairpolisher Gezicht: Diadermine lift&teint Lichaam: hele lijn Alyssa Ashley Mond: uh tandpasta & floss Handen: Herôme handcrème Deo: Dove Nivea Geurtje: dior addict gucci rush chanel no5 kenzo flower ok ik verveelde me dus ook |
voor gezicht - de halve nivea young lijn.
lichaam - dove bodysilk lotion en douchecreme haar - shiseido extra gentle shampoo/conditioner |
gezicht:
lancaster facewash lancaster tonic lush -....een of ander lavendel ding, erg fijn nivea dagcreme al day aqua lancaster oogcreme (jaja langleve het lancasterkadoo pakket bij eens tarstyle abbonement) soms een nivea maskertje bij mijn moeder en bij mijn vriend heb ik nivae staan. lichaam: garnier douchescrub garnier body tonic garnier bodylotion CK bodylotion musk bodylotion (body shop) moonflower bodylotion (body shop) moonflower douchegel afrikan spa body oil (body shop) afrikan spa douchegel nivea douchegel honingzeep (lush) nivea scheergel, voor de gladde beentjes zwitsal babyolie tanden: ah tandpasta whitener mondwater van (geen id) haar: andrelon glad en stijl shampoo herbal essences volume shampoo deo: rexona voeten: een of ander etos spul voor vermoeide stinkpoten geurtje: musk (bodylotion) naomagic lippen: blistex |
Haar:
Gliss kur shampoo, conditioner en night-repair haarmasker Wella pro hair maskertje Gezicht: Van der Hoog, clearskin facewash, controle cream en spotscream. Lichaam: garnier bodycocoon Mond: euh.. tandpasta :P Handen: Vaseline handzooi Deo: Rexona Geurtje: Burberry Brit Burberry Touch Ralph Lauren Ralph DKNY Energy Puma Flowing Hugo Boss Deepred The Bodyshop White Musk :o |
parfum:
Hugo Boss T-Girl Laura Tommy Girl Laura Deo's: Rexona (en dan zonder witte strepen) Haarspul: Andrelon Glad & Steil Fructis gladmakende melk junior styling haarlak Douchespul: Laura (bijpassend bij et geurtje) showergel treats scrub (dode zee zout fzow) sanex douchegel Overig: Garnier Fresh facewash Venus creme Herbal shampoo & cremespoeling Venus face scrub spul Hennaplus haarmasker dove firming lotion :D Nou weet ik et niet meer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |