![]() |
Close Second
Yo,
als mensen even de tijd willen nemen om te registreren bij www.livexs.nl en willen stemmen op Close Second, zou mooi zijn :) Om het maar gelijk een nuttig topic te maken, wat vinden mensen hier van Close Second ? www.closesecond.com Met leden van Born From Pain, Razor Crusade, Of No Avail & ex-Facing Down. MP3 : Defense Ik speel trouwens niet in die band, dus het is geen schaamteloze reclame ofzo. Support die gasten gewoon, zijn het waard ! |
zeker Close Second is the bomb! supporten die hap!
|
zal het es downen als ik thuis ben
|
nice.
|
Stemmen met die hap :) Staat er nog wat vets op Parkpop ook !
|
juist! en close second verdient het!
|
parkpop is toch niks. Verder wel aardig nummer
|
Matige zang, geen zin om me aan te melden.
|
voor deze gasten heb ik echt alles over
heil heil close second |
en pim, je vergeet ex facing down :) !
|
Matige zang ??
ai.. daar slaat iemand de plank flink mis... |
Citaat:
Sorry, ik vind de zang storend bij die MP3. |
Citaat:
stem heeft wel wat weg van de hundred reasons zanger, lekker zeg ik dan |
koen's zang is goed (y) koen is gewoon goed. in ofnoavail en in close second. geef die kerel een of andere award ofzo
|
en pim... je bent zelf een snuggere! :P
|
haha een bandconnection gangmember
|
Citaat:
|
D'r word hier te weinig op gereageerd.
Ik vrees nu al voor mijn nog te openen Johnny Cash topic... Dat zal toch ook niet een langzame dood sterven ? |
you better believe it. deze mensen reageren alleen op dingen die ze leuk vinden en kennen.
|
Stemmen dudes.....
Leuke band hoor! |
close second is een vette band! (y)
nog mee opgetreden in de box ooit en ufke: masterlijke avatar :) |
Welke band speel jij dan in Artus ?
|
5 years later
wel grappig irritante zanger |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
he pim, bolle. er was al een topic over:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=554593 3xhoera voor mijn geheugen :cool: |
hehe, dat heeft Boxmeer henri nooit meer vergeven :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het andere topic is al wel erg oud dus we laten deze gewoon staan. Ik vond het toen al interessant klinken, nou ben ik ook nog steeds benieuwd maar mn harde schijf zit vol dus ze moeten maar wachten, of ik kom ze een keer ergens tegen als voorprogramma van iets ofzo..
|
kom een keertje op een maandag naar boxmeer, dan kan je het live aanschouwen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
whaha cool :)
toevallig weer allemaal best een kutshow though want ik moest op een dikke metalzone spelen en ik was zo brak als een aap |
Citaat:
|
whaha naja kweet niet hoe t in de zaal klonk
maar op t podium was t nogal naadje maargoed beter dat t wel cool klonk dan jammer dat ik close second toen moest missen trouwens :( |
Citaat:
vette band idd. |
Citaat:
dat moeten nog veel bands leren. ;) |
heb ze toen ook in boxmeer met 5 years later en de rest gezien. Wel leuke band... Hoewel me het live minder deed dan deze mp3 eigenlijk...
|
Citaat:
|
Wow, jullie zitten er echt allemaal rektaal tot aan den oksel in bij die gasten. ;)
|
heb jij al gestemd?
|
Ufke, stemmen en rap !
En wat Emiel zegt... als het niet goed is, aangeven ! Edoch, als het dan niet snel beter word op aangeven van de band, spelen, dan word het gewoon niet beter. |
ik vind die mp3 niet zo leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al moet ik zeggen dat die blokjes die altijd in de box liggen niet je van het zijn. Maar goed, het is niet anders. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |