![]() |
BEANS & LAST TO GO: 23 april in JC 't Hiernaast in Wijchen
entree gratis
deuren open: 20:30 deuren dicht: 01:30 dommelsch en hertog jan dus beans is vet, de zanger van last to go ook ;) |
Ja, heen!heb je goed geregeld mn jong.
Ik vind de bassist van beans toch iets beter dan de zanger van ltg hoorrr. (sorry, je bent lief) |
ja, ik ga ook
|
Citaat:
|
xie ik sjoerdie weer es
|
ik weet nog niet of ik ga, hangt van mn financiele situatie af en of ik een slaapplaats heb. line up is idd wel erg vet
|
Citaat:
en iffoo, je kan bij sjoerd/mieke/mij blijven slapen. |
juh geld is ook een groter probleem dan onderdak
|
tsja...
dan uhm. ghihi. |
ik wil wel bij mieke slapen als dat kan
|
Citaat:
Als ik daarna geen vervoer naar Nijmegen heb slaap ik bij m'n ouders. Maar geertje's pa rijdt vast wel oid ;) |
aha ik woon lekka in wijchen..
worden 13 jarige ook toegelaten? |
Citaat:
ik zet het in mn agenda, speelde dat last to go niet ooit in het voorprogramma van.. murphy's law? volgens mij vond ik het toen best gaaf.. beans is ook wel aardig.. als ik dan nog niet aan het pakken ben voor groezrock ga ik wie weet wel.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
tis n jongen hoowwrrr
|
whahaha van doos naar belhamel! :D
alle 13 jarigen moeten dood niet als oude mensen in flats |
up
tis volgende week vrijdag. Morgen beginnen we met posters plakken en nu ben ik een draaiboek aan het maken zo stoned als het maar zijn kan :o |
ik ben 15 en kom uit wijchen kom ik wel binne ;)
en physco matt ga jij maar naar opblaasboot.tk(hij weet wel wat ik bedoel) |
Citaat:
(ha-ha-ha :rolleyes: ) |
ik ga hgelaas niet van de partij zijn maar dat is omdat ik de volgende dag naar n veel vetter concert ga, the Misfits in de melkweg.
@Glow: ja sorry typo gheheh had natuurlijk net moeten staan :p |
Citaat:
probeer het maar: 80 % kans ohja entree = 3 euro |
Citaat:
Caffeïne gebrek tast m'n toch al slechte gevoel voor humor aan. Dus ik ga weer koffie drinken. |
ook een leuke show op koninginnedag...:
Queen Punk B! Antidote Beans Shaggable Sluts Last To go VLA NME Volgorde (nog) willekeurig Entree: Gratis! Deur open: 12 uur! Bier: aanwezig! |
Citaat:
|
!ik verwar mijzelf wellicht met een andere bonenstaak.
|
Citaat:
|
Citaat:
Cafe de stortebeker in Arnhem (stortebeker heeft ook een site: google --> stortebeker) |
Citaat:
|
Citaat:
enigste minpuntje is de ruimte vooraan bij het podium.. |
minpuntje? :D
|
Welke ruimte? ;)
|
Hmm, balen dat dit de avond voor Groezrock is (en ik dan op bij Positive Mind zit opt campingterrein) want anders was ik ws wel gegaan
|
Citaat:
aanwezig (y) |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
nee, slecht dodelijk verveeld |
up
|
Het ligt een beetje aan het Glowpersoon en aan mijn chick wat we gaan doen vanavond..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01. |