![]() |
strijd
Hoe leg ik jou uit
Datgene Wat niet uit te leggen valt Omdat ik het zelf niet eens begrijp Dat mijn hoofd een chaos is Met gevoelens, gedachten en Gevechten Een goede kant, een slechte kant Ze strijden tegen elkaar om de hoofdprijs Het besturen van mijn gedachten Ik kan hulp bieden En een van de partijen steunen Maar welke Welke is de goede Is dat de kant die zegt Dat ik te slecht ben voor de wereld Of juist de kant die zegt Dat ik Goed genoeg ben om te leven Welke kant moet ik kiezen Welke kant is de goede Ik begrijp het niet Wat moet ik doen Buiten regent het In mijn hart ook |
ik vind dit wel een mooi gedicht. Voor mijn gevoel gaat het over 3dingen. Of over het uitmaken van een relatie of over zo'n ziekte waarbij je stemmen in je hoofd hoort of over kiezen tussen het goede en het slecht.
Ik kan me er wel in inleven, mooi gedicht! |
nouja voor zover ik het weet en hoop heb ik geen ziekte...zit een beetje in de knoop met mezelf...misschien de puberteit ofzo het ene moment vind ik mezelf een lelijke domme vetklop maar het andere moment denk ik ik ben best een leuke meid...
beetje raar dus ik heb nog wel een vriend en met hem heb ik het hierover maar hij lijkt het niet echt te begrijpen dus vandaar het eerste stuk ik ben blij dat je het mooi vind dankjewel anne |
Je begint heel goed, maar het wordt steeds zwakker vind ik. Het einde blijft maar een beetje om hetzelfde heen draaien, maar die laatste 2 zinnetjes zijn wel weer mooi.
Het heeft wel wat hoor :) |
mooi gedicht!
geen aanmerkingen, de titel past er netjes bij goed gedaan! |
:) Dankjewel! De laatste keer dat ik een gedicht schreef is zeker 6 jaar terug, en in dit gedicht heb ik alles wat ik voelde gezet dus ik ben erg blij om dat te horen!
Kus Anne |
ook ik vind t naar t einde toe steeds minder goed. bij vlagen best goed en goed verwoord, maar af en toe ook niet...dan zeg je te vaak hetzelfde in andere woorden. 1e en 2e strofe zijn erg herkenbaar, die vind ik sowieso goed :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46. |