![]() |
The Real World Las Vegas
Kijken jullie wel eens The real world?
Ik volg het sinds een tijdje en ik vind Steven de leukste. Wie vinden jullie het leukst en waarom? |
Ik kijk het ook zo vaak ik kan (meestal elke dag;)) en vind denk ik Frank het leukste.. Ik weet alleen niet waarom, maar hij is gewoon wel leuk.. Ennem.. die Trishelle en Steven zijn echt dom (n)
|
Ik vind Steven wel lief jah... :D
|
Heb vandaag in LA voor het eerst gezien. Dus een beeld van de poppetjes heb ik nog niet.
|
wat wel leuk is..
je kunt the real world serie gewoon kopen op dvd.. bv de las vegas serie en de paris serie samen voor maar 23 dollar.. check amazon maar.... |
Citaat:
|
Ik vergeet het altijd te kijken, niet dat ik het nou per se wil zien maar goed. :p Ik ben niet zo goed in dingen volgen, die serie in Paris heb ik ook nauwelijks gezien.
|
Ik vond dat stukje met die team building cool........dat ze van dat laddertje af moesten vallen.........
Wie ik het leukst vind.........pfff echt geen fluaw idee....... |
ik vind het wel leuk maar vergeet meestal te kijken.
|
Paris was leuker (n)
|
die Trishelle schijnt wat gehad te hebben met Mike Einziger, de gitarist van Incubus :s
|
kijk het alleen soms, dus heb niet echt een favotiet ofzo. maar vind het wel leuk. :)
|
Was vandaag nou de laatste aflevering??
Ik hoop dat er nog zo'n aflevering komt dat je ziet wat er van iedereen terecht is gekomen :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |